Uberall، یک پلتفرم بازاریابی دیجیتال، در تلاش برای کمک به کسبوکارهای مبتنی بر مکان برای باز کردن فرصتهای درآمدی، هوش مصنوعی و نوآوریهای ChatGPT را در سراسر پلتفرم Uberall CoreX از جمله در پیامها، بررسیها و راهحلهای موجودی محلی یکپارچه میکند.
“به عنوان یک کسب و کار چندمکانی، پاسخ دادن به درخواست های مشتریان در صدها یا حتی هزاران نمایه تجاری و کانال های اجتماعی در سرتاسر وب، کاری دلهره آور است. در اغلب موارد، نمی توان با آن همراه بود و فروش از بین می رود. آنا مارتینز، مدیر ارشد فناوری Uberall در بیانیه مطبوعاتی شرکت گفت: اما این یک مشکل عالی برای نسل بعدی هوش مصنوعی مانند ChatGPT است که حل شود. راهحل منحصربهفرد AI Chat Uberall مانند داشتن یک تیم دیجیتالی است که اطلاعات مناسب را در زمان مناسب به خریداران با هدف بالا در طول سفر خریدار ارائه میدهد.
Letizia Julie، مدیر پروژه بازاریابی دیجیتال در DEKRA، در این نسخه گفت: «پیامرسان هوش مصنوعی Uberall یک تغییر دهنده بازی برای ما بوده است. “این ما را قادر می سازد تا تجارت مکالمه را با سهولت و اطمینان اجرا کنیم، در حالی که اطمینان حاصل می کنیم که به تمام سوالات مشتری پاسخ می دهیم. ما توانسته ایم تعداد زیادی از پاسخ ها، به ویژه درخواست های قرار ملاقات را خودکار کنیم، که 70٪ از پیام هایی را که دریافت می کنیم را نشان می دهد.
پلت فرم این است:
- ارائه توصیههای موجودی محلی: مدل هوش مصنوعی Uberall برای شروع گفتگو با مشتریان و ارائه توصیههای شخصی آموزش داده میشود. به عنوان مثال، یک مصرف کننده ممکن است در مورد در دسترس بودن محصول محلی پرس و جو کند، “آیا کفش زنانه سایز 9 نایک در محل برادوی نیویورک موجود است؟” و Uberall Digital Revenue Assistant میداند که چگونه با اعلانهای هوشمندی که مصرفکننده را بر اساس آنچه در انبار موجود است، در مسیر خرید قرار میدهد، پاسخ دهد. این نوآوری که در حال حاضر به صورت آزمایشی انجام می شود، با اتصال راه حل پیشگامانه موجودی محلی Uberall با ChatGPT امکان پذیر شده است و به خرده فروشان اجازه می دهد به صورت پویا محصولات موجود در انبار را به صورت آنلاین تبلیغ کنند.
- ارائه تبلیغات و تخفیف ها: مدل هوش مصنوعی Uberall برای تبلیغ پیشنهادات و تخفیف های محلی در صورت وجود برنامه ریزی خواهد شد. از پیشنهادات انحصاری می توان برای تشویق مشتری برای خرید استفاده کرد. آنها همچنین میتوانند در پاسخ به پاسخهای مروری ایجاد شده توسط هوش مصنوعی برای خریدهای مکرر از یک مشتری وفادار یا تشویق مشتری ناراضی برای امتحان مجدد کسبوکار استفاده شوند.
- کمک به رزرو و رزرو: به مشتریان از Google، Messenger و سایر کانالها کمک میکند تا به راحتی رزرو یا رزرو کنند. این نوآوری که در حال حاضر به صورت آزمایشی انجام می شود، با اتصال به راه حل های رزرو و رزرو از طریق رابط Uberall امکان پذیر شده است. کسبوکارها میتوانند با ارائه در دسترس بودن و رزرو در زمان واقعی، احتمال کسب درآمد را از طریق کانالهای محبوب مصرفکننده افزایش دهند.
- با راهکارهای Uberall ChatGPT پاسخهای مروری شبیه انسان ارائه میکند. با ادغام ChatGPT در اواخر سال جاری، مارک ها ممکن است از پاسخ های انسان مانند به نظرات مشتریان استفاده کنند. Uberall در حال آموزش مدلهای هوش مصنوعی پاسخ به بررسی است تا بهطور هوشمندانه بازخورد مشتریان را تفسیر کند و پاسخ مناسب و متناسب با برند را توصیه کند. توصیههای محصولات و/یا خدمات و هر پیشنهاد محلی منطقی را بهطور ارگانیک به کار میبرد. برند کنترل کاملی برای بررسی پاسخ و ویرایش در صورت نیاز قبل از انتشار خواهد داشت.
Uberall که در سال 2013 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در برلین، آلمان قرار دارد، بیش از 400 کارمند دارد و به بیش از 1850 کسب و کار چند مکان در 170 کشور خدمات می دهد.