پژوهش مهمان: شرکت تجزیه و تحلیل وب Similarweb دریافته است که ChatGPT فرصتهایی را برای شرکتهای مستقل فناوری هوش مصنوعی مانند Character.AI ایجاد میکند که دارای رباتهایی است که شخصیتهای ساختگی، مشهور و تاریخی را بر اساس طراحی میگیرند و به هر سؤالی پاسخ میدهند. شخص
Character.AI در ژانویه 121.9 درصد ترافیک بیشتری نسبت به دسامبر تجربه کرد. این تقریباً به اندازه ChatGPT (121.9٪) در ماه به ماه بود. با این حال، مقیاس متفاوت است، به طوری که ChatGPT بیش از 10 برابر کل ترافیک را جذب می کند.
سایر یافته های مشابه وب عبارتند از:
1. Character.AI در تعامل کاربر بسیار جلوتر از ChatGPT است — 26.5 دقیقه در هر بازدید، در مقایسه با 7.4 برای ChatGPT.
2. به طور متوسط، برای هفته منتهی به 3 مارس، chat.openai.com (ارائه دهنده ChatGPT) روزانه حدود 40.7 میلیون بازدیدکننده داشته است، در حالی که وب سایت platform.openai.com برای توسعه دهندگان API روزانه 4.8 میلیون بازدید دیگر داشته است. در همین حال، character.ai روزانه حدود سه میلیون بازدید داشت.
3. دیگر سایتهای با رشد سریع مرتبط با این پدیده عبارتند از: AI presentation maker tome.app (افزایش 611 درصدی ماهانه در ژانویه)، ابزارهای جستجو و کشف هوش مصنوعی perplexity.ai (+174%)، you.com ( +153.5٪، و neeva.com (+13.2٪). ابزارهای کپی رایت neuraltext.com (+226.3%)، copy.ai (+ 41.2% ماهانه)، jasper.ai (+16%) و rytr.me (+13.5%).
دیوید اف. کار، مدیر ارشد بینش SimilarWeb یافته های زیر را فهرست کرده است:
|
Character.AI رتبه دوم قابل احترامی در زمینه طلای چت هوش مصنوعی است
در حالی که در حال حاضر کمتر از یک دهم ترافیک ChatGPT را به خود جذب می کند، Character.AI با نگاهی بازیگوش در چت مبتنی بر هوش مصنوعی خود را به مقصدی محبوب تبدیل کرده است.
در حالی که رشد آن در مقایسه با ChatGPT چندان چشمگیر به نظر نمی رسد…
… در مقایسه با بقیه زمینه انجام می دهد.
Character.AI چگونه متفاوت است
در جایی که ChatGPT و نسخههای مشتق شدهای مانند نسخهای که مایکروسافت در حال ساخت بینگ است، به دلیل نشان دادن شخصیت بیش از حد عجیب و غریب مورد انتقاد قرار گرفته است، رباتهای Character.AI شخصیتهای ساختگی، مشهور و تاریخی را بر اساس طراحی میگیرند و به هر سؤالی در صدای آن شخص پاسخ میدهند.
این یکی دیگر از کاربردهای سبک مدل زبان بزرگ پردازش هوش مصنوعی است، که در آن موتور هوش مصنوعی از تجزیه و تحلیل حجم عظیمی از متن استفاده میکند تا بگوید «چه کلمه بعدی در این جمله میآید؟» هنگام ساختن پاسخ به هر درخواستی با خودش بازی می کند. و همانطور که مولدهای تصویر هوش مصنوعی جدید مانند DALL-E و Stable Diffusion می توانند تصاویری به سبک نقاشی مونه تولید کنند، چت ربات های هوش مصنوعی نیز می توانند از زبان ایلان ماسک یا Breaking Bad/Better Call Saul’s Saul Goodman تقلید کنند.
به نظر میرسد که مردم این تجربه را بسیار جذاب میدانند، با توجه به دقیقهها در هر بازدید قضاوت میکنند.
بقیه رتبه ها
بعد از ChatGPT و Character.AI، قبل از اینکه به بقیه سایتهایی برسیم که از buzz هوش مصنوعی استفاده میکنند، یک گام بزرگ در حجم ترافیک پایین آمده است. از سوی دیگر، برخی از این موارد در حال تبدیل شدن به برنامههای کاربردی تجاری هستند که به بخشهای بازاریابی کمک میکنند تا ارائهها و کپیهای بازاریابی را ارائه دهند، با برنامههای تجاری بالقوه بهتری نسبت به غولهای چت هوش مصنوعی.
فعال کردن ابر هیبریدی و کاهش تاخیر شبکه
ابر ترکیبی وعده می دهد که بهترین های هر دو دنیا را گرد هم می آورد و به کسب و کارها این امکان را می دهد که مقیاس پذیری و مقرون به صرفه بودن ابر را با عملکرد و کنترلی که می توانید از زیرساخت داخلی خود دریافت کنید، ترکیب کنند.
کاهش تأخیر WAN یکی از بزرگترین مشکلات عملکرد ابر هیبریدی است. استفاده از فشرده سازی و حذف داده ها می تواند تأخیر شبکه شما را کاهش دهد.
شرکت تحقیقاتی Markets and Markets پیشبینی کرد که انتظار میرود اندازه بازار ابر ترکیبی از 38.27 میلیارد دلار در سال 2017 به 97.64 میلیارد دلار تا سال 2023 افزایش یابد.
امکانات کولوکیشن بسیاری از مزایای داشتن سرورهای شما در فضای ابری را فراهم میکند و در عین حال کنترل فیزیکی سیستمهای شما را حفظ میکند.
مجاورت ابری که توسط تسهیلات هممکانی ارائه میشود، میتواند به شما امکان دهد تا از اتصالات پهنای باند بالا با تأخیر کم آنها به ابر استفاده کنید و همچنین اتصال محکمی را به شبکه شرکتی خود در محل ارائه دهید.
این کاغذ سفید را دانلود کنید تا بدانید چه چیزی در مورد فعال کردن ابر ترکیبی در سازمان خود باید بدانید.
اکنون بارگیری کن!
وبینار خود را در ITWIRE تبلیغ کنید
همه چیز در مورد وبینارها است.
بودجه بازاریابی در حال حاضر بر روی وبینارها همراه با Lead Generation متمرکز شده است.
اگر می خواهید یک وبینار را تبلیغ کنید، حداقل یک کمپین 3 تا 4 هفته قبل از رویداد خود را توصیه می کنیم.
کمپین iTWire شامل تبلیغات گسترده در سایت خبری ما itwire.com و تبلیغات برجسته خبرنامه و اخبار تبلیغاتی و سرمقاله خواهد بود. به علاوه یک مصاحبه ویدیویی از بلندگوی کلیدی تلویزیون iTWire که در پست های تبلیغاتی در صفحه اصلی iTWire استفاده خواهد شد.
اکنون از Lockdown خارج میشویم iTWire تمرکز خود را بر کمک به وبینارها و کمپینها و کمک از طریق پرداختهای جزئی و شرایط طولانی، بسته تقویتکننده کسبوکار وبینار و سایر برنامههای حمایتی دارد. ما همچنین میتوانیم تبلیغات و محتوای نوشتاری شما را ایجاد کنیم و مصاحبه ویدیویی شما را هماهنگ کنیم.
ما مشتاقانه منتظر بحث در مورد اهداف کمپین شما با شما هستیم. لطفا روی دکمه زیر کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر در اینجا!