Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

MILLIONS.co اولین چت GPT4 SPORTS MARKETING AI CAMPAIGN BUILDER را راه اندازی کرد

ژوئن 7, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
MILLIONS.co اولین چت GPT4 SPORTS MARKETING AI CAMPAIGN BUILDER را راه اندازی کرد
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

نیویورک، 7 ژوئن 2023 /PRNewswire/ – دنیای تبلیغات ورزشی جدیدترین بخشی است که CHAT GPT-4 را پذیرفته است. MILLIONS.co، یک پلت فرم استریم و تجارت الکترونیک برای ورزشکاران، اولین پلتفرم در پلتفرم های بازاریابی ورزشی است که از CHAT GPT استفاده می کند تا به برندها اجازه دهد ایجاد کمپین های بازاریابی اینفلوئنسر ورزشکار با استفاده از آخرین فناوری هوش مصنوعی

معرفی اولین سازنده کمپین بازاریابی ورزشی مبتنی بر هوش مصنوعی در جهان، انقلابی در نحوه تعامل کسب و کارهای ورزشی با مخاطبان خود ایجاد می کند.  با فناوری پیشرفته خود، به شما قدرت می‌دهیم که بر چشم‌انداز بازاریابی ورزشی تسلط داشته باشید و موفقیت بی‌سابقه‌ای را به ارمغان بیاورید.  آینده برنده شدن در کمپین های ورزشی از اینجا شروع می شود!  آن را بررسی کنید و به زودی به آن دسترسی پیدا کنید

معرفی اولین سازنده کمپین بازاریابی ورزشی مبتنی بر هوش مصنوعی در جهان، انقلابی در نحوه تعامل کسب و کارهای ورزشی با مخاطبان خود ایجاد می کند. با فناوری پیشرفته خود، به شما قدرت می‌دهیم که بر چشم‌انداز بازاریابی ورزشی تسلط داشته باشید و موفقیت بی‌سابقه‌ای را به ارمغان بیاورید. آینده برنده شدن در کمپین های ورزشی از اینجا شروع می شود! آن را بررسی کنید و به زودی به آن دسترسی پیدا کنید

برندها به سادگی می توانند بگویند “من یک کمپین بازاریابی با استفاده از ورزشکاران فوتبال برای تبلیغ یک نوشیدنی انرژی زا می خواهم” و هوش مصنوعی انواع مختلفی از کمپین ها را ایجاد خواهد کرد. سپس برندها می توانند متغیرهایی مانند مکان، جمعیت شناسی، نوع کمپین و مهمتر از همه بودجه و سازنده کمپین به کمک هوش مصنوعی برای آن پارامترها بهینه می شود و کمپین را برای حداکثرسازی اهداف برند ایجاد می کند.

این امر به ویژه برای ورزشکارانی که می‌خواهند قراردادهایی با برند داشته باشند نیز مهم است. 3 درصد برتر ورزشکاران اکثریت اسپانسرها و معاملات برند را دریافت می کنند، اما با توجه به اینکه آخرین روند بازاریابی تأثیرگذار، میکرو اینفلوئنسرها است، 1000 برند وجود دارند که می خواهند 97 درصد دیگر ورزشکاران کسب و کار و محصولات خود را تبلیغ کنند. ثبت نام در MILLIONS به ورزشکاران این فرصت را می دهد علاوه بر کانالی که می توانند از یک مجموعه کامل تجارت الکترونیک برای ایجاد برند خود از طریق کالاها، ویدیوهای شخصی، تجربیات، یادگاری ها، محتوا و پخش زنده استفاده کنند – خواه قسمت های پادکست باشد. یا یک Watch Party برای یک رویداد ورزشی زنده.

در MILLIONS.co، مارک‌ها می‌توانند کمپین‌هایی بسازند که شامل پخش‌های زنده و پادکست‌های حمایت‌شده، همکاری‌های رسانه‌های اجتماعی، ویدئوهای کوتاه و تولید محتوای UGC، کمپین‌های رسانه‌ای، کمپین‌های تبلیغاتی، و حضور مجازی و حضوری باشد. براندون آستین، مدیر ارشد مالی MILLIONS، می‌گوید: «به‌طور سنتی ایجاد یک کمپین بازاریابی متمرکز بر ورزشکار یک چالش است، زیرا، اگرچه آن‌ها اینفلوئنسر OG هستند، اما حرفه‌شان فقط تأثیرگذار بودن نیست. به همین دلیل، ورزشکاران محدودیت های زمانی بسیار بیشتری در تقویم خود دارند که هماهنگی کمپین را برای برندها سخت تر می کند. علاوه بر این، ورزشکاران دانش و تجهیزات بسیار کمتری برای تولید محتوا برای توسعه محتوای سبک مناسب برای کمپین های برندها دارند. ما همه اینها را برای برند آسانتر کرده ایم و در عین حال فشار را از روی ورزشکاران کم کرده ایم. با استفاده از میلیون‌ها برند سازنده کمپین، اکنون می‌توانید ۱۰۰۰ ورزشکار را در طول شب به تبلیغ برند خود بپردازند، محتوا تولید کنند و با کیفیت بسیار بالا پست/انتشار کنند. افزودن رابط CHAT GPT پیدا کردن کمپینی که با اهداف شما همسو باشد را آسان‌تر، ساده‌تر و کارآمدتر کرده است.

کمپین ها را می توان با بودجه های کم ایجاد کرد 500 دلار که اکنون ساخت کمپین‌های بازاریابی تأثیرگذار متمرکز بر ورزشکاران را در اختیار SMB، کمپین‌های بازار متوسط، آژانس‌ها و شرکت‌ها قرار می‌دهد. می‌گوید: «ما با راه‌اندازی این کمپین‌ساز جدید، کمپین‌های بازاریابی ورزشی را برای همه کسب‌وکارها دموکراتیک کرده‌ایم». مت ویتکر، مدیر عامل در MILLIONS. اکنون مارک‌ها می‌توانند از سازنده کمپین خودکار استفاده کنند، جریان‌های روی پلتفرم را با هزاران ورزشکار فعال و کانال‌هایشان حمایت کنند، یا کمپین‌های تخصصی‌تری را مستقیماً با تیم MILLIONS بسازند – ما اکنون راهی برای هر کسب‌وکاری برای استفاده از ورزشکاران جهان برای کمک به رشد داریم. کسب و کار آنها اگر برندی هستید که علاقه مند به دسترسی زودهنگام به AI Campaign Builder هستید، از آن بازدید کنید

میلیون ها منبع

برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

کانن خواستار ممنوعیت موقت Chat GPT در ادارات دولتی است

نوشته‌ی بعدی

ChatGPT می نویسد چرا روزنامه های محلی مهم هستند

نوشته‌ی بعدی
ChatGPT می نویسد چرا روزنامه های محلی مهم هستند

ChatGPT می نویسد چرا روزنامه های محلی مهم هستند

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

Noma در حال ساخت ابزارهایی برای شناسایی مشکلات امنیتی با برنامه های هوش مصنوعی است

نوامبر 5, 2024

Perplexity یک ردیاب انتخابات راه اندازی می کند

نوامبر 5, 2024

جستجوی ChatGPT هنوز «قاتل گوگل» OpenAI نیست

نوامبر 5, 2024

Coatue یک میلیارد دلار برای شرط بندی های هوش مصنوعی جمع آوری می کند

نوامبر 5, 2024

xAI ایلان ماسک قابلیت های درک تصویر را به Grok اضافه می کند

اکتبر 29, 2024
آیا هوش مصنوعی چهره قمار را خراب می کند؟

آیا هوش مصنوعی چهره قمار را خراب می کند؟

اکتبر 28, 2024

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار