Palo Alto Unified School District در حال ایجاد یک کمیته موقت برای بررسی پذیرش هوش مصنوعی، به ویژه Chat GPT، به عنوان یک ابزار یادگیری برای افزایش کارایی در کلاسهای درس است.
در به روز رسانی اخیر، سرپرست منطقه، دان آستین توضیح داد که کمیته پیامدهای هوش مصنوعی در کلاس های درس را بررسی خواهد کرد. Chat GPT، یک مدل زبان که توسط OpenAI توسعه یافته است، به دلیل توانایی آن در ترکیب اطلاعات، پاسخ به سؤالات و تولید متن به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است.
بسیاری از معلمان از آن زمان اقداماتی را انجام داده اند که دانش آموزان را از استفاده از هوش مصنوعی در ارزیابی ها باز می دارد.
“
آی تی [Chat GPT] به نظر میرسد که واقعاً بر آمادگی دانشآموزان تأثیر میگذارد، به خصوص اگر به جای خواندن، پردازش و تلاش برای درک چیزی که خودشان چیزی را درک کنند، فقط اطلاعات به آنها داده میشود.»
– مری سانو، رهبر گروه علوم اجتماعی
مری سانو، رهبر دپارتمان علوم اجتماعی در دبیرستان پالو آلتو، گفت که کلاسهای تاریخ جهانی او از مرورگرهای ایمن و لپتاپهای مدرسه برای جلوگیری از استفاده از Chat GPT در یک ارزیابی نوشتاری در سال جاری استفاده میکردند.
“آی تی [Chat GPT] به نظر میرسد که واقعاً بر آمادگی دانشآموزان تأثیر میگذارد، به خصوص اگر به جای خواندن، پردازش و تلاش برای درک چیزی که خودشان چیزی را درک کنند، فقط به آنها اطلاعات داده میشود.
سرپرست ضمن اذعان به نگرانیها در مورد امکان تقلب دانشآموزان از طریق استفاده از هوش مصنوعی، خاطرنشان کرد که فنآوری مخرب بالقوه لزوماً نباید کاملاً ممنوع شود و بر اهمیت آموزش معلمان و دانشآموزان در مورد مزایای آن علاوه بر معایب آن تأکید کرد.
سانو گفت که او معتقد است Chat GPT می تواند مفید باشد و کارایی برخی از وظایف را افزایش دهد، به ویژه، تنظیم سطح خواندن اسناد اولیه برای دسترسی بیشتر به آنها برای دانش آموزان.
سانو گفت: «دانش آموزانی هستند که در سطوح مختلف مطالعه می کنند، و گاهی اوقات، به ویژه در کلاس های مطالعات اجتماعی، وقتی اسناد اولیه را می خوانیم، چالش برانگیز است. “برای یک معلم بسیار وقت گیر است که این کلمات را تغییر دهد و کلمات را تغییر دهد تا برای خواننده ای که مشکل دارد بیشتر در دسترس باشد.”