Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

Instacart ویژگی ChatGPT ‘Ask Instacart’ را عرضه می کند

ژوئن 1, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
Instacart ویژگی ChatGPT ‘Ask Instacart’ را عرضه می کند
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Instacart رسماً ابزار جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی خود را به نام Ask Instacart راه‌اندازی کرده است و مستقیماً با خریداران خسته از آماده‌سازی غذا صحبت می‌کند که به دنبال پاسخ‌های آسان در مورد ایده‌های صبحانه، ناهار و شام هستند.

این ویژگی فناوری از قابلیت‌های درک زبان ChatGPT OpenAI در ارتباط با مدل‌های هوش مصنوعی خود Instacart برای ایجاد کاتالوگ داده‌ای استفاده می‌کند که بیش از یک میلیارد کالای قابل خرید را در بیش از 80000 مکان شریک خرده‌فروشی در بر می‌گیرد.

مربوط: Instacart موافقت کرد که 46.5 میلیون دلار به خریداران و رانندگان در کالیفرنیا بپردازد

کاربران Instacart از 31 مه به ویژگی جدید دسترسی خواهند داشت. این ویژگی مستقیماً در نوار جستجوی برنامه Instacart تعبیه شده است و توصیه های محصول، اطلاعات مربوط به آماده سازی غذا، جزئیات محصول و ملاحظات رژیم غذایی را از جمله اطلاعات دیگر ارائه می دهد.

این شرکت همچنین جستجوی خود را با درخواست‌های شخصی‌سازی‌شده به منظور پیش‌بینی اولویت‌های مشتریان و یادآوری نیازهای آن‌ها بر اساس تاریخچه خریدشان افزایش داد. بر اساس بیانیه مطبوعاتی این شرکت، همچنین هدف آن “الهام بخشیدن به آنها برای کشف محصولات جدید” خواهد بود.

مربوط: Instacart ارزش گذاری را 18٪ افزایش داده است

جی جی ژوانگ، معمار ارشد اینستاکارت، گفت که با «شارژ کردن جستجوی Instacart با هوش مصنوعی مولد، می‌توانیم تجربه‌ای واقعاً الهام‌بخش ایجاد کنیم که فرصت‌های بیشتری را برای تعامل و کمک به مشتریان در هنگام خرید آنلاین از خرده‌فروشان مورد علاقه‌شان باز می‌کند».

نمونه هایی از روشی که یک خریدار ممکن است از ویژگی جدید استفاده کند شامل سؤالاتی مانند:

  • مواد یا غذاهایی که به خوبی با دیگران جفت می شوند (به عنوان مثال چه مخلفاتی را با گوشت بره سرو کنم؟)
  • مواد جایگزینی که می توانند با یکدیگر تعویض شوند (به عنوان مثال چه ماهی شبیه سالمون است؟)
  • تکنیک های آشپزی (به عنوان مثال سس های خوب برای کباب کردن مرغ چیست؟)

به‌علاوه، شرکای برند می‌توانند کمپین‌های محصول حمایت‌شده را در اختیار خریداران قرار دهند تا به آنها در کشف محصولات جدید کمک کنند.

به جای اینکه سبد هفتگی خود را با همان کالاهای اساسی محدود کنند، قدرت خرید مشتریان افزایش خواهد یافت. آنها تعداد بیشتری از محصولات را کشف خواهند کرد که نیازهای آنها را برآورده می کند، اندازه سبد آنها افزایش می یابد، و به مرور زمان، ما معتقدیم که آنها مشتریان متعهدتری برای خرده فروشان و مارک هایی خواهند بود که با آنها کار می کنیم.” SN.

راه‌اندازی «Ask Instacart» بخشی از مجموعه رو به رشد فناوری‌های عرضه‌شده برای غول تحویل سانفرانسیسکو، از جمله سایر ابتکارات بومی هوش مصنوعی است. در ماه مارس، پلاگینی را برای ChatGPT معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد «نیازهای غذایی خود را به زبان طبیعی بیان کنند»، با توانایی Instacart برای خرید آن محصولات و مواد اولیه و تحویل در یک ساعت.

از آن زمان، پلاگین ChatGPT برای همه مشترکین Instacart+ در دسترس قرار گرفته است، با برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی افزونه‌های اضافی با مایکروسافت بینگ و Google Bard در ماه‌های آینده.

در مورد استراتژی پشت این راه‌اندازی، Instacart در انتشار اعلام کرد که در حالی که فناوری هوش مصنوعی مولد هنوز در مراحل اولیه خود است، این شرکت متعهد است ویژگی‌های هوش مصنوعی را به شیوه‌ای مسئولانه در محصولات خود بگنجاند و هدف آن ارتقای کلی Instacart است. تجربه خرید و ارائه الهام بیشتر از غذا به مشتریان.”

“ما در مورد این فضا به طور کلی و توانایی آن برای تغییر صنعت مواد غذایی هیجان زده هستیم. یکی از سخنگویان اینستاکارت گفت: ما در حال ایجاد زمینه برای تجربیات مبتنی بر هوش مصنوعی حتی سال‌ها بعد هستیم. SN. تقاطع غذا و هوش مصنوعی از نقطه نظر مصرف‌کننده تحول‌آفرین خواهد بود – و می‌توانید به محبوبیت تجربیات اولیه مانند ChatGPT OpenAI نگاه کنید تا حس کنید.

Instacart همچنین توضیح داد که به طور کلی، با گستردگی کاتالوگ و 11 سال بینش رفتار مصرف کننده، “ما یک فرصت واقعی برای ادغام هوش مصنوعی به روشی فوق العاده متفکرانه و قدرتمند برای مصرف کنندگان داریم.”

در کنار راه‌اندازی ویژگی درخواست، این شرکت اکنون در حال آزمایش ویژگی «خریدار مورد علاقه» بر اساس بازخورد مشتریان و خریداران است. اینستاکارت گفت که مشتریان و خریداران اغلب در مورد توانایی زمان‌بندی سفارش‌ها با خریداران خاص پس از اینکه تجربه مثبتی با آن خریدار داشتند می‌پرسند.

این شرکت به صورت آزمایشی “خریدار مورد علاقه” را در مناطق مختلف در سراسر ایالات متحده اجرا خواهد کرد. انتخاب کاربران Instacart در هفته های آینده ایمیلی دریافت خواهند کرد که به آنها اطلاع می دهد که می توانند این ویژگی را آزمایش کنند. آن‌ها سپس می‌توانند خریداران تکراری را «مورد علاقه» قرار دهند و سپس این گزینه را دارند که سفارش‌های آتی توسط همان خریداران انجام شود.

اینستاکارت گفت که این تست باید به مشتریانش این فرصت را بدهد تا تجربیات خود را سفارشی کنند و ارتباطات عمیق تری با خریداران خود ایجاد کنند تا به رشد کسب و کار خود کمک کنند.

برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

10 بازیکن برتر بیسبال نوتردام طبق ChatGPT

نوشته‌ی بعدی

از ChatGPT در محل کار خود استفاده کنید: “این کار را انجام نمی دهد -2-“

نوشته‌ی بعدی
از ChatGPT در محل کار خود استفاده کنید: “این کار را انجام نمی دهد -2-“

از ChatGPT در محل کار خود استفاده کنید: "این کار را انجام نمی دهد -2-"

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

X و Xai Sue Apple و Openai بیش از ادعاهای انحصار هوش مصنوعی

X و Xai Sue Apple و Openai بیش از ادعاهای انحصار هوش مصنوعی

آگوست 26, 2025
Airbnb برای کمک به جلوگیری از مهمانی های خانه به AI می رود

Airbnb برای کمک به جلوگیری از مهمانی های خانه به AI می رود

آگوست 26, 2025
هنگامی که مراکز داده AI محدودیت های فضایی را نشان می دهند: رفع جدید Nvidia

هنگامی که مراکز داده AI محدودیت های فضایی را نشان می دهند: رفع جدید Nvidia

آگوست 25, 2025
Google Gemini Govt ایالات متحده را با قیمت 0.47 دلار آژانس AI POWERS می کند

Google Gemini Govt ایالات متحده را با قیمت 0.47 دلار آژانس AI POWERS می کند

آگوست 25, 2025
“دوقلوی هوش مصنوعی من ممکن است کار مدل سازی بیشتری را به من جلب کند”

“دوقلوی هوش مصنوعی من ممکن است کار مدل سازی بیشتری را به من جلب کند”

آگوست 24, 2025
مقابله با Deepfakes 'به یک مسابقه تسلیحاتی تبدیل شده است “

مقابله با Deepfakes 'به یک مسابقه تسلیحاتی تبدیل شده است “

آگوست 24, 2025

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار