Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

ChatGPT و هوش مصنوعی مولد در بازاریابی محتوا: نحوه آماده شدن

می 29, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
ChatGPT و هوش مصنوعی مولد در بازاریابی محتوا: نحوه آماده شدن
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT و DALL-E2 می‌توانند ایده‌های خلاقانه‌ای را در اختیار بازاریابان قرار دهند، در زمان آن‌ها صرفه‌جویی کنند و حتی تصاویر و ویدیو را برای محتوا تولید کنند. اما خطراتی مانند عدم دقت، نقض حق چاپ و سرقت ادبی را نیز به همراه دارند.

هوش درونی

اگرچه خطرات وجود دارد، هوش مصنوعی مولد در حدی است که بازاریابی محتوا را برای همیشه تغییر می دهد. حوزه هایی که بیشترین تأثیر را دارد ایده پردازی، صرفه جویی در زمان و تولید محتوا است. در نظرسنجی اخیر Aira در سال 2022 از بازاریابان در سراسر جهان، 58.9٪ اظهار داشتند که قبلاً از ابزارهای هوش مصنوعی برای بهینه سازی محتوای موجود استفاده می کردند. موثرترین راه‌هایی که ChatGPT و دیگر ابزارهای هوش مصنوعی تولیدکننده محتوا را تقویت می‌کنند، استفاده مجدد از آن برای ایجاد محتوای مرتبط، شخصی‌سازی آن با ردیابی رفتار خریدار و مشتری، ایجاد محتوای با رتبه بالا با تولید میلیون‌ها کلمه کلیدی رقابتی و آزمایش محتوا برای تعیین بازده است. بهترین نتایج

علیرغم هیجانی که در مورد هوش مصنوعی مولد وجود دارد، تنها 13 درصد از بازاریابان در نظرسنجی Aira فکر می کنند که محتوای هوش مصنوعی از قبل از محتوای انسانی قابل تشخیص نیست. در نتیجه، بعید است که هوش مصنوعی مولد بتواند به طور کامل جایگزین بازاریابان محتوا شود، مخصوصاً وقتی صحبت از ایجاد محتوای اصلی، خاص برند، معتبر و آماده انتشار باشد.

به منظور استفاده کامل از ابزارهای ChatGPT و AI برای ایجاد محتوا، توصیه می کنیم یک استراتژی محتوا ایجاد کنید، از منابع مناسب استفاده کنید، برای عملکرد آزمایش کنید، تحقیقات خود را انجام دهید و هر زمان که ممکن است به عنصر انسانی اضافه کنید. آیا می خواهید درباره ChatGPT و هوش مصنوعی مولد در بازاریابی محتوا بیشتر بدانید؟ برای خرید این گزارش اینجا را کلیک کنید و از کد CHATGPT100 با 100 دلار تخفیف استفاده کنید.

برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

ChatGPT و هوش مصنوعی مولد در پرداخت ها: نحوه آماده شدن

نوشته‌ی بعدی

ChatGPT و هوش مصنوعی مولد در اقتصاد خالق: چگونه آماده شویم

نوشته‌ی بعدی
ChatGPT و هوش مصنوعی مولد در اقتصاد خالق: چگونه آماده شویم

ChatGPT و هوش مصنوعی مولد در اقتصاد خالق: چگونه آماده شویم

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

Noma در حال ساخت ابزارهایی برای شناسایی مشکلات امنیتی با برنامه های هوش مصنوعی است

نوامبر 5, 2024

Perplexity یک ردیاب انتخابات راه اندازی می کند

نوامبر 5, 2024

جستجوی ChatGPT هنوز «قاتل گوگل» OpenAI نیست

نوامبر 5, 2024

Coatue یک میلیارد دلار برای شرط بندی های هوش مصنوعی جمع آوری می کند

نوامبر 5, 2024

xAI ایلان ماسک قابلیت های درک تصویر را به Grok اضافه می کند

اکتبر 29, 2024
آیا هوش مصنوعی چهره قمار را خراب می کند؟

آیا هوش مصنوعی چهره قمار را خراب می کند؟

اکتبر 28, 2024

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار