زمان داغی برای ربات ها، دیجیتال و غیره است. در ماه مارس، Instacart اعلام کرد که فناوری چت ربات OpenAI ChatGPT را به برنامه خود اضافه خواهد کرد و از گروه بسیاری از شرکتهایی که همین کار را انجام میدهند، استفاده میکند. فروشگاههای غذای وابسته مستقر در سالت لیک سیتی اکنون رباتهای هوش مصنوعی را به مرکز توزیع خود میآورند و SpartanNash در حال گسترش استفاده از ربات موجودی مستقل خود “Tally” است.
فناوری ChatGPT و AI تقریباً به هر جایی که در خواربارفروشی نگاه کنید وجود دارد. و فن آوری ها به این زودی ها خنک نمی شوند.
در نسخه امروز TechWire پادکست SN Off the Shelf ما، کلوئی رایلی، سردبیر Supermarket News با پراشانت آگراوال، مدیر عامل شرکت راه حل های هوش مصنوعی Impact Analytics صحبت کرد تا در مورد اهمیت هوش مصنوعی (و اهمیت نوظهور ChatGPT) در خواربارفروشی صحبت کند.
در این قسمت یاد خواهید گرفت:
- چگونه خواربارفروشان به ChatGPT فکر می کنند و چگونه می توانند مرتباً از آن استفاده کنند
- برخی از نقاط درد AI می تواند به خرده فروشان کمک کند تا آنها را حل کنند
- چگونه هوش مصنوعی می تواند به مدیریت موجودی کمک کند
- هوش مصنوعی و قیمت گذاری – خواربارفروشان چه فرضیاتی در مورد قیمت گذاری خود دارند و چگونه هوش مصنوعی به استراتژی های قیمت گذاری کمک می کند
- اینکه آیا هوش مصنوعی راه حلی برای خواربارفروشان مستقل است یا خیر
- چگونه شاهد ادامه روند هوش مصنوعی در سال 2023 خواهیم بود
گوش کن
پیشنهادی برای پادکست دارید؟ با تیم SN تماس بگیرید [email protected] متشکرم که گوش دادید.