او رابطه همزیستی بین توسعه سختافزار و نرمافزار را برجسته میکند که دومی نقشی محوری در یکپارچهسازی فناوریهای مختلف ایفا میکند. Neveu توضیح میدهد: «وقتی نرمافزار را دارید و سپس میتوانید آن را در اکوسیستمها و همه این چیزها ادغام کنید، اکنون چیزی دارید که بسیار قدرتمند و مفید است که با بسیاری از چیزهای دیگر ادغام میشود».
او در نشست آتی نوآوری ایمنی، به عنوان بخشی از میزگردی درباره نقش هوش مصنوعی در تجزیه و تحلیل و برقراری ارتباط موثر داده ها، سخنرانی خواهد کرد. Neveu میگوید: “هوش مصنوعی میتواند برای جمعآوری اطلاعات از میدان استفاده شود، آنها را به انتهای پشتی بازگرداند، آنها را تجزیه و تحلیل کند، و سپس آن را به قسمت جلویی بازگرداند. راه دیگری برای برقراری ارتباط مستقیم با میدان وجود دارد.”
رویکرد Neveu به ارتباطات ایمنی حول کاربرد عملی ابزارهای هوش مصنوعی برای بهبود فرآیندها و افزایش ایمنی کارگران متمرکز است. او بر اهمیت ارتباطات واضح و مختصر متناسب با نیازهای کارگران خط مقدم که با بالاترین سطح خطر روبرو هستند، تأکید می کند. “مخاطبان من میدان هستند. آنها نوک نیزه هستند. آنها هستند که کار خطرناک واقعی را انجام می دهند.”
Neveu بینش هایی را در مورد چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای تسریع روندهای ایمنی به اشتراک می گذارد. تیم Neveu با همکاری با کارشناسان حوزه، از سیستمهای هوش مصنوعی مبتنی بر چت برای تبدیل مواد خام به رویههای کارآمد استفاده کرده است. Neveu خاطرنشان می کند: “با چت GPT، آنچه ما دریافتیم این است که در واقع در گرفتن آن ماده خام و قرار دادن آن در یک روش برای ما بسیار خوب است.”
او معتقد است ابزارهای هوش مصنوعی مانند Chat GPT بهعنوان شتابدهنده عمل میکنند و به جای جایگزین کردن آن، تخصص انسان را افزایش میدهند. این فرآیند به متخصصان ایمنی اجازه میدهد تا به سرعت رویهها را ایجاد و اصلاح کنند، در زمان ارزشمند صرفهجویی کرده و سرعت ارتباط را از میدان به دفتر پشتیبان و بازگشت به میدان بهبود میبخشند.