Conversica Chat به طور منحصربهفردی از بهترین فناوری هوش مصنوعی مولد با قابلیتهای آماده سازمانی برای ارائه تجربیات بسیار شخصیشده و افزایش درآمد بهره میبرد.
فاستر سیتی، کالیفرنیا، 27 فوریه 2023–(BUSINESS WIRE)–Conversica، Inc.، ارائهدهنده راهحلهای اتوماسیون مکالمه برای تیمهای درآمد سازمانی، امروز Conversica Chat را به نمایش میگذارد، اولین راهحل چت مبتنی بر GPT برای استفاده سازمانی در طول تبادل بازاریابی B2B (B2BMX) کنفرانسی که این هفته در Scottsdale، AZ برگزار می شود.
از سال 2020، Conversica آخرین هوش مصنوعی مولد و چندین مدل زبان بزرگ (LLM) را در راه حل های خود گنجانده است. با استفاده از Conversica Chat برای شرکت، کاربران میتوانند در تعاملات مداوم و شخصیشده شرکت کنند که اطلاعات و منابع بسیار مرتبطی را برای پشتیبانی از آنها در فرآیندهای خرید فراهم میکند، با مجموعهای از قابلیتها که واقعاً این فناوری را توسط Fortune 100 قابل مصرف میکند.
جیم کاسکاد، مدیر عامل Conversica می گوید: «GPT و مدل های زبان بزرگ پایه راه حل های اتوماسیون مکالمه Conversica برای چندین سال بوده اند. “هدف ما همیشه ایجاد اختلال در صنعت با ترکیب فناوریهای GPT با ویژگیهای مقیاس سازمانی مورد نیاز مشتریان بوده است. Conversica Chat تنها آغاز سفر مشتری است. فناوری مکالمه Powerfully Human ما کاربران را به روشی انسانی در سراسر خریدار درگیر میکند. چرخه حیات، در تمام کانالهای ارتباطی. این قابلیتها، راهحلهای اتوماسیون هوش مصنوعی Conversica را برای مشتریان در هر اندازهای حیاتی میسازد.”
Conversica Chat علاوه بر مدلهای پیشرفته هوش مصنوعی Generative دارای اجزای کلیدی است که آن را برای استفاده سازمانی آماده میکند، از جمله:
-
دانش دامنه برند: Conversica Chat سازمان ها را قادر می سازد تا هوش مصنوعی را برای نمایش لحن خاص برند، زبان بومی، پیشنهادات و جزئیات خود آموزش دهند.
-
حاکمیت ایمن برند: Conversica Chat بهطور خاص نشاندهنده برندهایی با ریلهای محافظ داخلی است که پاسخهای سازگار و ایمن برای برند را تضمین میکند که ساختارهای تبعیضآمیز مانند تبعیض جنسی و سخنان مشوق نفرت را تغییر میدهد.
-
مکالمات مبتنی بر نتیجه: Conversica Chat کاربران را فراتر از پرسش و پاسخ درگیر میکند تا نتایج کسبوکار خاصی را هدایت کند، بهجای جمعآوری اطلاعات تماس و ارسال سرنخها به کارکنان انسانی، بهطور فعال و مستقل از طریق قیف، سرنخها را پیش میبرد.
-
پشتیبانی چند کاناله و چند زبانه: پشتیبانی از بیش از 100 زبان با مکالمات غنی و پویا با قابلیت GPT که کل طیف ارتباطی را در بر می گیرد: ایمیل، اس ام اس، برنامه های پیام رسانی، در رسانه های اجتماعی، از طریق صدا، یا حتی از طریق علامت دیجیتال در فروشگاه.
-
از موارد در طول چرخه حیات استفاده کنید: مکالماتی که با چت در وبسایتهای برندها شروع میشود، مدتها پس از بسته شدن پنجرهها از طریق تعامل دو طرفه از بالای قیف تا خرید، حفظ پیچیده، تمدید، و بحثهای گسترش ادامه مییابد.
دیوید والکوویچ، مدیر ارشد فروش بلیط گفت: «ما با Conversica روی راهحلهای هوش مصنوعی مکالمهای کار کردهایم تا بتوانیم مستقیماً با طرفداران خود ارتباط برقرار کنیم، به سؤالات پاسخ دهیم یا آنها را به مرحله بعدی در مسیر خرید راهنمایی کنیم.» برای باشگاه فوتبال لوئیزویل سیتی، که اخیراً Conversica Chat را پذیرفته است. «Conversica Chat این قابلیتها را تقویت میکند و به ما این فرصت را میدهد تا با فناوریهای پیشرفته، بهتر به طرفداران خود خدمت کنیم.»
نظرسنجی اخیر انجام شده توسط Conversica نشان می دهد که اکثر خریداران از تجربه استاندارد چت بات راضی نیستند و باعث از دست رفتن فرصت های درآمدی برای مشاغل می شود. از هر پنج خریدار سازمانی، چهار نفر تجربه چت را رها میکنند، اگر پاسخها نیازهای منحصربهفرد آنها را هنگام ارزیابی یک فروشنده بالقوه برآورده نکنند. آنها پاسخهای سریع و دقیق مرتبط با وضعیت خود را میخواهند، و آن را از چتباتهای نسل اول و اسکریپتدار که عموماً امروزه استفاده میشوند، دریافت نمیکنند.
“از آنجایی که مصرف کنندگان همچنان با قابلیت های GPT آشنا می شوند و از تجربیات آنها لذت می برند، آنها به طور فزاینده ای انتظار مکالمات کلاس سازمانی با قابلیت GPT را در هر کانال ارتباطی به زبان مادری خود هنگام تعامل با هر کسب و کار، مارک ها و سازمان ها دارند. Conversica تنها شرکت هوش مصنوعی مکالمهای است که واقعاً از فناوریهای هوش مصنوعی و GPT برای ایجاد مکالمات دوطرفه و واقعی با مشتریان احتمالی و موجود استفاده میکند که به یافتن و تبدیل فرصتهای درآمد کمک میکند.»
Conversica Chat را در B2BMX مشاهده کنید یا از وب سایت conversica.com دیدن کنید.
درباره Conversica
Conversica’s Revenue Digital Assistants™ (RDAs) نیروی کار مانند بازاریابی، فروش و تیم های موفقیت مشتری را برای به دست آوردن درآمدهای دست نخورده از طریق مکالمات کاملاً ساختار یافته جذب می کند. با میلیاردها تعامل انسانی که بیش از یک دهه را در بر می گیرد، RDA های Conversica یاد گرفته اند که در طول چرخه عمر سفر مشتری بر مشتریان و مشتریان بالقوه تأثیر بگذارند و آنها را متقاعد کنند. برخلاف رباتهای چت، RDAهای Conversica کاملاً انسانی هستند و میتوانند مکالمات معناداری را در هر نقطه تماسی برای ایجاد وفاداری به برند و به حداکثر رساندن هر فرصت درآمدی برگزار کنند. نتیجه افزایش کارایی عملیاتی، کاهش هزینه ها و بهبود تجربیات مشتری است. برای کسب اطلاعات بیشتر، به conversica.com مراجعه کنید و شرکت را دنبال کنید توییتر، لینکدین و فیس بوک.
مشاهده نسخه منبع در businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230227005197/fa/
مخاطب
مریان مورسلی، MSR Communications برای Conversica
conversica@msrcommunications.com
(415) 989-9000