Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

Simplr پادمان های جامعی را برای ChatGPT اضافه می کند تا با خیال راحت در تعامل با مشتری از آن استفاده شود

می 12, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
Simplr پادمان های جامعی را برای ChatGPT اضافه می کند تا با خیال راحت در تعامل با مشتری از آن استفاده شود
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Simplr Inc.، یک ارائه‌دهنده فناوری تجربه مشتری مبتنی بر چت‌بات، امروز گفت که هوش مصنوعی مولد را که توسط «ضمانت‌های حفاظتی جامع» هدایت می‌شود در پلتفرم خود ادغام می‌کند.

پیشنهاد جدید که مسیرهای شناختی نام دارد، برای جلوگیری از اظهارات نادرست یا گمراه کننده توسط چت ربات های مجهز به هوش مصنوعی طراحی شده است. مسیرهای شناختی از طریق ادغام با مدل زبان بزرگ OpenAI LP GPT-4، هوش مصنوعی مولد پشت ربات چت معروف ChatGPT ایجاد شد.

ChatGPT در نوامبر 2022 به دلیل توانایی آن در پاسخگویی به سؤالات و درخواست ها به روشی انسانی و مکالمه، اینترنت را تحت تأثیر قرار داد و قابلیت های آن به سرعت در صنایع متعددی ادغام شده است. یکی از بارزترین موارد استفاده آن، صنعت خدمات مشتری است، جایی که به طور بالقوه می تواند روشی را که شرکت ها با هزاران درخواست مشتری رسیدگی می کنند، خودکار کند.

با این حال، شرکت ها باید هنگام استفاده از هوش مصنوعی مولد برای تعامل با مشتریان خود محتاط باشند. یکی از خطرات هوش مصنوعی تمایل آن به “توهم” و درگیر شدن در موضوعات غیر مارک تجاری زمانی است که توسط یک سوال مشتری متحیر می شود.

توهمات هوش مصنوعی زمانی رخ می دهد که هوش مصنوعی مولد نمی داند چگونه به یک سوال یا پرس و جوی خاص پاسخ دهد. به جای اعتراف به اینکه نمی داند، هوش مصنوعی مولد اغلب به جای آن پاسخی را می سازد. بنابراین برندها به راهی برای جلوگیری از این امر نیاز دارند، یا اینکه خطر آسیب جدی به شهرت خود می‌کنند.

اینجاست که Simplr می گوید که مسیرهای شناختی می توانند تفاوت ایجاد کنند. این شرکت می‌گوید ادغام GPT-4 توسط مجموعه‌ای دقیق از پارامترهای آموزشی هوش مصنوعی کنترل می‌شود که ربات‌های چت را بدون هیچ گونه خطر توهم به سمت وضوح مناسب مشتری هدایت می‌کند. این کار را با کاهش حجم اطلاعات موجود برای چت بات انجام می دهد، بنابراین نمی تواند از دانش نادرست استفاده کند.

Cognitive Paths با ایجاد یک مجموعه داده منحصر به فرد و اختصاصی برای هر مشتری کار می کند. این به عنوان یک پایگاه دانش گسترده و مدیریت شده است که بر روی مجموعه داده های بسیار هدفمند و سفارشی ساخته شده است. سپس به LLM دستور داده می شود که بر اساس ماهیت تعامل با مشتری، فقط اطلاعات را از مجموعه داده های خاص استخراج کند. Simplr می‌گوید که با کاهش اطلاعات موجود که چت‌بات می‌تواند به آن بپردازد، خطر توهم هوش مصنوعی را از بین می‌برد.

مهندس تان، مدیر اجرایی Simplr در مصاحبه با VentureBeat گفت که فلسفه راهنما در پشت Cognitive Paths «تفکیک پایگاه داده» است. او توضیح داد که توهمات هوش مصنوعی به این دلیل اتفاق می‌افتد که مدل‌های مولد هوش مصنوعی در معرض اطلاعات بیش از حد قرار می‌گیرند. LLMهای خارج از جعبه نمی توانند به طور مستقل تشخیص دهند که یک پایگاه دانش چقدر دقیق و معتبر است، که منجر به پاسخ های نادرست یا بی معنی می شود.

Simplr گفت که Cognitive Paths علاوه بر ارائه ضمانت‌ها، ربات‌های چت خدمات مشتری را قادر می‌سازد تا حل مسائل پیچیده‌تر را خودکار کنند. تان توضیح داد که Simplr بر درک طیف کامل پرس و جوهای چند نوبتی تمرکز کرده است که چت بات ها نمی توانند به اندازه کافی از عهده آن برآیند. بنابراین این تعاملات باید به عوامل انسانی واگذار شود، اما Simplr می گوید که Cognitive Paths قادر خواهد بود بسیاری از آنها را مدیریت کند.

تان گفت: «سایر ارائه دهندگان چت بات همیشه فکر می کردند که چه چیزی را می توان منحرف کرد؟». در همین حال، Simplr همیشه روی “چه چیزی می تواند حل شود؟” تمرکز کرده است؟ چه چیزی بهترین عوامل انسانی را تکرار می کند؟ این همان چیزی است که به ما یک مزیت متمایز در مسابقه هوش مصنوعی مولد خدمات مشتری می دهد.

Simplr گفت Cognitive Paths قادر خواهد بود به سوالات پیچیده “سطح 2” مانند فرصت های فروش متقابل و فروش متقابل و همچنین سناریوهای پشتیبانی فنی رسیدگی کند. در نتیجه، می‌تواند انواع بسیاری از سوالات و پرسش‌هایی را که خارج از حوزه اختیارات چت‌بات‌های دیگر باقی می‌مانند، خودکار کند.

آمیت سود، مدیر ارشد فناوری Simplr، گفت که Cognitive Paths به معنای واقعی کلمه و به معنای واقعی کلمه گفتگو را در مورد چت ربات های هوش مصنوعی تغییر می دهد. او گفت: «مسیرهای شناختی به طور چشمگیری انواع تعاملات با مشتری را گسترش می دهد که می تواند به طور موثر از طریق اتوماسیون حل شود. “در عین حال، رهبران خدمات مشتری می توانند با دانستن اینکه نام تجاری، CX و شهرت آنها تنها از طریق تصمیم گیری های سریع تر و تاثیرگذارتر برای مشتری بهبود می یابد، آسوده خاطر باشند.”

تصویر: Simplr

رای حمایت شما برای ما مهم است و به ما کمک می کند محتوا را رایگان نگه داریم.

با یک کلیک زیر از ماموریت ما برای ارائه محتوای رایگان، عمیق و مرتبط پشتیبانی می کند.

به انجمن ما در یوتیوب بپیوندید

به انجمنی بپیوندید که شامل بیش از 15000 کارشناس #CubeAlumni، از جمله اندی جاسی، مدیرعامل Amazon.com، مایکل دل بنیانگذار و مدیرعامل Dell Technologies، پت گلسینگر، مدیر عامل اینتل و بسیاری از افراد برجسته و متخصص دیگر است.

«TheCUBE یک شریک مهم برای صنعت است. شما بچه ها واقعاً بخشی از رویدادهای ما هستید و ما واقعاً از آمدن شما قدردانی می کنیم و می دانم که مردم نیز از محتوایی که ایجاد می کنید قدردانی می کنند” – اندی جاسی

متشکرم

برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

Snapchat My AI در مقابل Bing Chat AI در اسکایپ: 8 تفاوت کلیدی

نوشته‌ی بعدی

آیا ChatGPT ایمن است؟

نوشته‌ی بعدی
آیا ChatGPT ایمن است؟

آیا ChatGPT ایمن است؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

VMware از مسیر AI شروع می شود ، اما این تجارت اصلی نیست

VMware از مسیر AI شروع می شود ، اما این تجارت اصلی نیست

سپتامبر 11, 2025
ویژگی جدید ترجمه زنده اپل برای AirPods در هنگام راه اندازی در اتحادیه اروپا در دسترس نخواهد بود

ویژگی جدید ترجمه زنده اپل برای AirPods در هنگام راه اندازی در اتحادیه اروپا در دسترس نخواهد بود

سپتامبر 11, 2025
آزمایشگاه ماشین آلات فکر می کند مدل های هوش مصنوعی را سازگارتر کند

آزمایشگاه ماشین آلات فکر می کند مدل های هوش مصنوعی را سازگارتر کند

سپتامبر 11, 2025
Humanoids ، Avs ، و آنچه در سخت افزار AI بعدی در اختلال 2025 وجود دارد

Humanoids ، Avs ، و آنچه در سخت افزار AI بعدی در اختلال 2025 وجود دارد

سپتامبر 10, 2025
منابع: راه اندازی آموزش AI Mercor Eyes 10B $+ ارزیابی با نرخ 450 میلیون دلار

منابع: راه اندازی آموزش AI Mercor Eyes 10B $+ ارزیابی با نرخ 450 میلیون دلار

سپتامبر 10, 2025
مایکروسافت برای کاهش اعتماد به اوپای با خرید AI از Rival anthropic

مایکروسافت برای کاهش اعتماد به اوپای با خرید AI از Rival anthropic

سپتامبر 9, 2025

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار