تغییر خط مشی جدید Lindenwood حس پذیرش و هیجان را در پتانسیل ابزارهای ChatGPT و AI نشان می دهد، و در حالی که برخی از معلمان از پتانسیل آن در کلاس درس هیجان زده هستند، برخی دیگر نگران هستند که منجر به شیوه های نوشتن تنبل شود.
جیمز هاتسون، رئیس بخش تاریخ هنر و فرهنگ بصری در لیندنوود، گفت که سیاست لیندنوود در مورد تولیدکنندگان هوش مصنوعی به معنای حذف کلمه ساده از سیاست سرقت ادبی دیگر است.
هادسون گفت: «سیاست رسمی دانشگاه، ما فقط آن را بازنویسی کردیم. تنها کاری که ما انجام دادیم این بود که شما نمی توانید کار خود را به عنوان کار شخص دیگری یا کار شخص دیگری به عنوان کار خود معرفی کنید. ما فقط “شخص” را بیرون آوردیم. بنابراین فقط یک درخواست ایجاد نکنید و آن را بدون تغییر تبدیل کنید. من فکر می کنم همه مربیان در این مورد اتفاق نظر دارند.»
سال گذشته، هادسون و دانشیار انگلیسی لیندنوود، دان پلات، مطالعهای انجام دادند تا ببینند دانشآموزان چگونه از این ابزارها استفاده میکنند. آنها دریافتند که دانشآموزان هنوز ترجیح میدهند کار خود را در پایان روز انجام دهند.
هادسون گفت: «آنها هنوز معتقدند که باید کار نهایی را انجام دهند، چیزها را ارسال کنند و غیره. اما آنها دوست دارند که این ایدههای عالی به آنها داده شود. برای یک کار بازگشتی برای شما عالی بود، شروع کردن با چیزی، بنابراین می توانید از بلوک نویسنده، آن صفحه خالی عبور کنید و بعد از آن بتوانید صدای خود را پیدا کنید.
Plate ChatGPT را به عنوان یک پلت فرم خوب برای شروع یک تکلیف می بیند.
پلات گفت: «قبل از این ابزار، نمیتوانستید به دانشآموزان بگویید که میخواهم تا فردا سه پیشنویس خام بنویسید». اما شما می توانید به آنها بگویید که با این کار آن را امتحان کنند. و سپس می توانیم مکالمه ای مانند “هی، با این چه کار کنیم؟” داشته باشیم.
الیزابت فلیتز، استاد انگلیسی Lindenwood معتقد است که هوش مصنوعی می تواند به دانش آموزان در فرآیند نوشتن و ویرایش کمک کند.
فلیتز گفت: «من فکر میکنم ChatGPT میتواند برای کمک به دانشآموزان در تمرین تجدیدنظر مفید باشد. زیرا می تواند فوراً فقط چند پاراگراف از یک ایده را به آنها بدهد.
با این حال، معلمان دیگر معتقدند که ChatGPT می تواند مانع از روند نوشتن دانش آموزان شود و مهارت های تفکر انتقادی آنها را محدود کند. راب لانگوین، معلم انگلیسی در دبیرستان لیندبرگ، گفت که صدای دانش آموز هنگام استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی خاموش می شود.
لانگوین گفت: «صدای دانشآموزان هنگامی که از هوش مصنوعی برای نوشتن برایشان استفاده میکنند، هرگز ثابت نمیشود. “پاسخها کلی هستند و فاقد عمق درک هستند که دانشآموزی که در حال مطالعه هر موضوعی است باید در حین نوشتن نشان دهد.”
لانگوین گفت که برخی از دانشآموزانش با استفاده از ChatGPT در تکالیف بزرگ شرکت کردهاند. او گفت که از نتایج تحت تأثیر قرار نگرفته است، اما نگرانی او در مورد ژنراتور در حال افزایش است.
لانگوین گفت: “من یک دانشجوی ترم گذشته تلاش کردم تا از ChatGPT برای نوشتن روایت شخصی خود استفاده کند.” “نتیجه خنده دار بود. تلاش برای استفاده از هوش مصنوعی برای گفتن داستانی که قرار است برای نویسنده شخصی باشد، منجر به درهم آمیختگی توطئه های فیلم و کتاب شد که همه آنها به راحتی قابل تشخیص بودند.
معلمان موافق هستند که ChatGPT نمی تواند همه چیز را برای دانش آموز انجام دهد. Langevin، Fleitz، Hutson و Plate همگی موافقند که این ابزار به تنهایی قادر به ساخت یک مقاله یا داستان A+ نیست، که می تواند استفاده از ابزار را برای سرقت ادبی منع کند.
نمی تواند ادعاهای خودش را داشته باشد، نمی تواند استدلال خوبی ارائه دهد. فلیتز گفت: منابعی ذکر نشده است. “این در واقع منابع و نقل قول ها را می سازد.”
علاوه بر این، معلمان موافق هستند که ChatGPT باید به عنوان منبع ذکر شود اگر برای مقالات استفاده می شود.
لانگوین میگوید: «اگر دانشآموزی از یک برنامه هوش مصنوعی برای پاسخ دادن به سؤالات استفاده میکند و هوش مصنوعی کاری جز استخراج اطلاعات از منابع اینترنتی موجود انجام نمیدهد، باید به آن اطلاعات استناد شود، زیرا فکر اصلی نویسنده نیست.
هنگامی که صحبت از تکالیف خاص می شود، اساتید در مورد ChatGPT نگرانی هایی دارند. Plate گفت که ردیابی ChatGPT برای تکالیف پاسخ کوتاه مانند تابلوهای بحث سخت است. لانگوین گفت که راهنماهای مطالعه را می توان به راحتی بدون جستجوی پاسخ پر کرد.
لانگوین گفت که از دیدن دانشآموزان دبیرستانی که از این ابزار برای مقاله استفاده میکنند شگفتزده میشود، زیرا آنها اغلب نمرات پایینی میدهند، به ویژه برای نوشتن خلاق.
“چرا برای گرفتن درجه C از هوش مصنوعی استفاده کنید، در حالی که آنها می توانند به تنهایی و با تلاش کمی به آن دست پیدا کنند؟” لانگوین گفت. «در حال حاضر، برنامههای هوش مصنوعی قادر به نوشتن داستانهای خلاقانه نیستند، زیرا از محتوای اینترنتی موجود بیرون میآیند، که اصلاً خلاقانه نیست. این است که ایده های موجود دیگران را می دزدد و آنها را به عنوان ایده های خود به نمایش می گذارد.
استادان موافق هستند که می توان از سرقت ادبی در تکالیف بزرگتر با چک کردن دانش آموزان در طول تکلیف جلوگیری کرد.
“با اطمینان از اینکه این فقط این نیست، “این تکلیف است، موفق باشید، من انتظار دارم که فقط یک پیش نویس نهایی را از شما ببینم.” فلیتز میگوید: اینجاست که خیلی راحت میتوان به کامپیوتر روی آورد و کاری دیگر برایت انجام داد. «اما از دانشآموزان میخواهیم تمام بخشهای فرآیند را بررسی کنند، شاید ملاقات با دانشآموز، مانند اینکه از آنها بخواهیم در مورد اینکه چرا علاقهمند به نوشتن در این مورد هستند صحبت کنند.»
هادسون گفت که واکنش منفی به ChatGPT مشابه زمانی بود که گوگل، گوشیهای هوشمند و ماشینحساب شروع به کار کردند: یک اعتراض عمومی علیه یک ابزار مفید و فراخوانی برای حفظ وضعیت آموزش. او گفت که معتقد است ChatGPT به مرور زمان پذیرفته می شود و به دانش آموزان کمک می کند تا زمان بیشتری را برای یادگیری و زمان کمتری برای تحقیق متمرکز کنند.
پلات گفت که یادگیری نحوه استفاده از این ابزارها برای دانش آموزان مهم است زیرا آنها می توانند نقش مهمی در آینده آنها داشته باشند.
پلات گفت: “من فکر می کنم ظرف سه یا چهار سال کارفرمایان از دانش آموزان انتظار دارند که بدانند چگونه از آنها استفاده کنند و آنها فقط انتظار بیشتری دارند.”
هاتسون گفت که ابزارهای هوش مصنوعی به دلیل توانایی آنها در کمک به خلق ایده، گام بعدی در پیشرفت فناوری هستند.
هاتسون گفت: «ما به تمام اطلاعات جهان دسترسی داریم و میتوانیم از هر کجا ارتباط برقرار کنیم. “اما ما هنوز توسط بسیاری از ابزارهای تخصصی که برای ایجاد محتوا نیاز بود محدود بودیم و اکنون این موانع برداشته شده است. و بنابراین، شما به یک دوره تغییر بیسابقه نگاه میکنید.»
Plate گفت که ابزارهای هوش مصنوعی این پتانسیل را دارند که هم در نوشتن آکادمیک و هم در نوشتن خلاقانه برای دانش آموزان انقلابی ایجاد کنند.
پلات گفت: “من فکر می کنم روزهایی که با صفحه خالی می نشینید و فقط از سر خود می نویسید احتمالاً به پایان رسیده است.” “من واقعا فکر می کنم [ChatGPT] از نظر کیفی متفاوت است.»
هادسون با پلات موافق بود. او گفت که تبدیل شدن هوش مصنوعی به یک ابزار روزمره اجتناب ناپذیر است و برای کل جامعه مفید خواهد بود.
هادسون گفت: «فکر نمیکنم همه از تغییرات عظیمی که در راه است آگاه باشند». “هم در مورد نحوه زندگی، نحوه یادگیری و نحوه برقراری ارتباط.”
تعدادی از افراد در صنعت هوش مصنوعی که به توسعه این ابزارها کمک کرده اند با هادسون موافقند، اما آن را مثبت و منفی می دانند. جفری هینتون، “پدرخوانده هوش مصنوعی” که به طراحی عملکردها کمک کرد تا به فناوری هوش مصنوعی اجازه دهد تا خودآموزی کند، نگرانی های زیادی در مورد هوش مصنوعی و سرعت توسعه آن ابراز کرده است.
هینتون در سال 2021، دو سال قبل از ترک شغل خود در گوگل برای بیان آزادانه گفت: «من معتقدم که پیشرفت سریع هوش مصنوعی جامعه را به شیوههایی که ما به طور کامل درک نمیکنیم متحول خواهد کرد و همه تأثیرات آن خوب نخواهد بود. خطرات فناوری
نوشتن هوش مصنوعی نیز در هالیوود به یک دغدغه تبدیل شده است. اعتصاب اخیر اتحادیه نویسندگان آمریکا منجر به افزایش گفتگوها از سوی شرکتها در مورد استفاده از هوش مصنوعی به عنوان تنها وسیله برای نوشتن فیلمنامه در زمان وقوع اعتصاب و احتمالاً پس از آن شده است. جاشوا گلیک، استاد سینما در دانشگاه بارد، در مورد این اعتصاب با CNN صحبت کرد و معتقد است که شرکتها با تلاش برای حذف کامل نویسندگان از روند ساخت فیلم مشکلی ندارند.
گلیک میگوید: «این یک حرکت بسیار تهاجمی و متضاد برای استودیوها خواهد بود که با فیلمنامههای تولید شده توسط هوش مصنوعی از لحاظ جذب نویسندگان به میز مذاکره پیش بروند، زیرا هوش مصنوعی نقطهای بسیار مهم در مذاکرات است. در عین حال، من فکر می کنم که نتیجه آن فیلمنامه ها در بهترین حالت بسیار متوسط خواهد بود.