در میان یک سراسر کشور افزایش دادن در استفاده از ChatGPT در سراسر مدارس، سرپرست ناحیه یکپارچه مدرسه پالو آلتو، دان آستین، در کنفرانس مطبوعاتی جمعه هفته گذشته با The Paly Voice، هدف خود را برای پذیرش ChatGPT تعیین کرده است.
در یک کنفرانس مطبوعاتی با حمایت مالی Paly Voice، آستین به اجرای ChatGPT پرداخت، یک چت ربات هوش مصنوعی که قادر به پاسخگویی به طیف گستردهای از درخواستها با پاسخهای متنی شبیه انسان است، در PAUSD به عنوان مدرسه. مناطق سراسر کشور به ممنوع کردن استفاده از هوش مصنوعی در تلاش برای کاهش تقلب دانش آموزان.
علیرغم این نگرانیها، آستین در بهروزرسانی اخیر سرپرست گفت، PAUSD به دنبال استفاده از ChatGPT و سایر هوش مصنوعی مولد بهعنوان یک منبع پذیرفتهشده برای منطقه خواهد بود.
آستین در بهروزرسانی نوشت: «منطقه یکپارچه مدرسه پالو آلتو نمونهای از ناحیهای است که متعهد به پذیرش فناوریهای نوظهور و رویکردهای نوآورانه برای آموزش است. PAUSD پتانسیل Chat GPT را برای افزایش نتایج یادگیری و بهبود کارایی تشخیص میدهد.
آستین گفت که این تصمیم از دیگر مدارس و دانشگاه ها از جمله استنفورد پیروی می کند که شفافیت را با استفاده از هوش مصنوعی ترویج می کنند.
آستین گفت: “من با چند تن از معاونان دانشگاه استنفورد ملاقات کردم و از آنها پرسیدم که استنفورد چگونه این موضوع را مدیریت می کند.” آنها گفتند در حال حاضر سه گروه وجود دارد: آن را نادیده بگیرید [ChatGPT] مثل اینکه وجود ندارد و فقط تجارت را طبق معمول ادامه دهید، آن را محدود کنید، بنابراین به مقاله ها و کتاب های آبی برگردیم، که مدرسه قدیمی است، و سوم اینکه، به ما بگویید [teachers and professors] چگونه از هوش مصنوعی در تهیه مطالب ارسالی خود استفاده کردید. من فکر می کنم شماره سه راه آینده است.”
به گفته معلم English 9A و AP Language and Composition، Hunter Reardon، استفاده از ChatGPT میتواند به راحتی به یک ابزار کلاس درس تبدیل شود تا به دانشآموزان کمک کند ایدههایی را برای یک نقطه پرش جمعآوری کنند.
“من به واحد استدلال در AP Lang فکر می کنم و این کار را انجام می دهم [using ChatGPT] رردون گفت: جلوی همه. «مثل اینکه به ChatGPT نگاه کنیم، بیایید آن را روی صفحه نمایش قرار دهیم، من میخواهم درخواست را در اینجا بگذارم، و ببینیم چه چیزی پیش میآید. اوه، عالی است، شما می خواهید از آن استفاده کنید، [response] بفرما. اما بهتر است آن را به روش خود بنویسید.»
آستین گفت که هوش مصنوعی مانند ChatGPT تغییر در ایده آنچه تقلب در نظر گرفته می شود را تسهیل می کند.
آستین گفت: «ما باید دوباره به این فکر کنیم که تقلب چیست. چون فکر میکنم این تعریف تغییر میکند.»
اگرچه چشم انداز ChatGPT برای مربیان ترسناک بوده است، آستین گفت که قبلاً استفاده از آن را خودش و در دفتر منطقه اجرا کرده است.
اگر مردم بپرسند، آیا از آن استفاده میکنید؟ [Chat GPT]، سرپرست آستین در کار شما؟ پاسخ من این است که بله، آستین گفت. من از آن برای نوشتن محتوای اصلی با صدایم استفاده نمیکنم، اما از آن برای اصلاح و بررسی مواردی مانند لحن استفاده میکنم، و واقعاً به ارائه پیشنهادات خوب کمک میکند. … برای دفتر منطقه ما، من همه را تشویق کرده ام که از آن استفاده کنند، و این شامل طوفان فکری نیز می شود.
به گفته Reardon، موضع استقبال منطقه نسبت به ChatGPT دیدگاهی است که بسیاری از معلمان انگلیسی Paly نیز به آن رسیده اند.
«کل دپارتمان انگلیسی Paly دور هم جمع شدند و درباره آن جلسه ای برگزار کردند [ChatGPT]ریردون گفت، و ما در مورد آن صحبت کردیم. ما تازه متوجه شدیم که به دلایل زیادی، نیازی به نگرانی نیست.»
به گفته آستین، موضع باز منطقه در قبال ChatGPT نشاندهنده جهتی برای تصمیمگیریهای آینده است و نیاز به بحث بیشتر برای اعمال هر سیاست خاصی دارد.
«تا زمانی که قوانین و پارامترها را به دست آورید، آن را [AI] آستین گفت، به گونه ای تکامل یافته است که شما فقط مشکلات را برای چیزی حل می کنید که دیگر وجود ندارد. “ما یک مورد موقت داریم [committee] فقط برای هوش مصنوعی که از پاییز شروع می شود.
آستین گفت که اگرچه میداند هوش مصنوعی مانند ChatGPT کامل نیست، اما مطمئناً آینده آموزش را شکل خواهد داد.
“این یک “همه چیز در مورد آن عالی است” نیست [AI]آستین گفت. فقط این است که ما از آن پنهان نخواهیم شد [AI]”