بررسیش کن…
با استفاده از ChatGPT، شخصیتها از محیط درون بازی خود، از جمله زمان روز آگاه هستند و میتوانند درختهای گفتگوی بیپایانی ارائه دهند. این را در ویدیویی می بینیم که در آن یک مغازه دار به سؤالی در مورد زمان و نظرش در مورد شمشیری که بازیکن از موجودی خود شلاق می زند پاسخ می دهد.
“اجازه دهید فکر کنم. اجازه دهید نگاهی دقیق تر به آن شمشیر بیندازم. به نظر می رسد یک شمشیر آهنی خوش ساخت با یک جواهر روح تعبیه شده در قبضه است. افسون روی آن به صاحبان اجازه می دهد تا روح دشمنان خود را تسخیر کنند.” مغازه دار می گوید
دقیقاً چیزهای جالبی نیست، اما در عین حال یک تعامل جالب است. این ویدئو در ادامه بخشهای مختلف دیگری از مکالمه را نشان میدهد، از جمله یک صحنه خندهدار ناخواسته مربوط به NPC Danica Pure-Spring. او در مورد کینارث، الهه طبیعت، می چرخد، در حالی که یک بیمار با عذاب در همان نزدیکی خوابیده است. میتوانی او را در پسزمینه بشنوی که با درد واضحی میگوید: “نمیتوانم تحمل کنم، کاری کن که متوقف شود!” این همان چیزی است که ممکن است در طول برخی از سخنرانیهای طولانیتری که NPCها تمایل به انجام آن دارند، بگویید.
قطعا جا برای پیشرفت وجود دارد. به عبارتی، چندین مثال با «بگذار فکر کنم» شروع میشود و پس از آن یک مکث طولانی بهعنوان پاسخ ChatGPT شروع میشود. به نظر می رسد که ویدیو بخشی از زمان انتظار را نیز ویرایش می کند. اما به خاطر داشته باشید که این فقط یک مد است و محصول نهایی یک استودیوی طراحی نیست. در اینجا دنیایی از فرصت ها وجود دارد، ما فقط باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا توسعه دهندگان بازی چه زمانی از آن بهره می برند یا خیر.