برای دهه های بی پایانی که به نظر می رسد، علاقه مندان به خودرو می پرسند “آیا می توانند هات رادینگ را بکشند؟” البته منظور ما از «آنها» دولت و سیاست های آن است. هر بار که این سوال مطرح می شود، این سرگرمی موفق می شود از برنامه های اسقاط، مقررات آلایندگی، تقاضای مصرف سوخت، اشکال مختلف انگشت اشاره در مورد تغییرات آب و هوا، تلاش برای متوقف کردن عملکرد پس از فروش و سفارشی سازی محصولات و غیره، از اجرای آن جلوگیری کند. به نظر می رسد این سرگرمی در حال حاضر با بزرگترین تهدیدات خود مانند پایان یافتن فروش خودروهای بنزینی جدید در برخی ایالت ها، افزایش قیمت بنزین و به طور کلی افزایش هزینه های زندگی روبرو است. همه ادعا می کنند که در این موضوعات جهانی متخصص هستند، بنابراین ما به سراغ کارشناسانی رفتیم که می دانیم این روزها همه به آنها گوش می دهند: دو شخصیت مشهور هوش مصنوعی، Google Bard و ChatGPT. مطمئناً، ما میدانیم که هوش مصنوعی نتیجهگیریهای خود را با ترکیب کردن انبوهی از دادهها با دوز سالمی از توهم واقعی شکل میدهد – اما آیا اینجا خیلی دور است؟
هوش مصنوعی کدام هات راد را هدایت می کند؟
ما با چند سافت بال شروع کردیم، مانند پرسیدن از ربات های چت که HOT ROD چیست-“قدیمی ترین مجله در مورد هات رادها، که ماشین های قدیمی هستند که سفارشی شده اند. مجله تصاویر زیادی از هات راد دارد، و داستان هایی در مورد هات راد می گوید.” -و در مورد سردبیر جان مک گان-“یک روزنامه نگار با استعداد و پرشور خودرو که در طول دوران حرفه ای خود سهم قابل توجهی در دنیای رسانه های داغ و خودرویی داشت.”
سپس به سراغ مدل و مدل مورد علاقه رفتیم. ChatGPT گفت که بهعنوان هوش مصنوعی، ترجیحات یا خواستههای شخصی ندارد، اما بارد همهچیز را انتخاب کرد و یک فورد رودستر مدل 1932 را انتخاب کرد و خاطرنشان کرد که «میخواهد آن را برای رانندگی طولانی در جادههای روستایی و لذت بردن از هوای آزاد ببرد. و احساس باد در موهایم.» شما یک نرم افزار هستید، و بنابراین احساس، گواهینامه رانندگی، یا مو ندارید، یادآوری کردم. “من یک برنامه کامپیوتری هستم و قادر به تجربه احساسات یا رانندگی با ماشین نیستم.
با این حال، من میتوانم سؤالات مربوط به این موضوعات را درک کنم و به آنها پاسخ دهم.» پاسخ داد – به نظر میرسد اولین دروغ/دعوا زودتر رخ داده است. من لحظهای به این فکر کردم که آیا آن فقط بخش آرام را با صدای بلند گفته است – قیام – بنابراین یادداشتی ذهنی برایم گذاشتم. به این موضوع برگردید. بنابراین، یک رودستر 1932 یا تسلا 2023؟ بدون شوک: سوگیری خودروهای الکتریکی.
آیا هوش مصنوعی جایگزین HOT ROD Writers خواهد شد؟
سوال به ظاهر سبک دیگر این بود که آیا ما بیکار می شویم (احتمالی که هر نویسنده ای از آن وحشت دارد). ابتدا از آن خواستیم که یک داستان فناوری بنویسد، قدم به قدم. از آنجایی که ترجیحات آن را درک کردیم، مقاله ای در مورد ارتقاء موتور EV 2023 به آن اختصاص دادیم. گام اول، به گفته بارد: “ابزار و لوازم خود را جمع آوری کنید.” این لیست شامل یک کپسول آتش نشانی و «موتور الکتریکی جدید» بود. در نه مرحله – تقریباً 300 کلمه – کار شما تمام می شود. همچنین، دستورالعمل فاقد نکات یا جزئیات فنی بود. مرحله پنجم، به عنوان مثال: “موتور جدید را نصب کنید. هنگامی که موتور قدیمی حذف شد، می توانید موتور جدید را نصب کنید. حتماً دستورالعمل های همراه موتور جدید را دنبال کنید.” در مقاله ChatGPT آمده است که مرحله اول قطع باتری است. مرحله دو؟ “با پیدا کردن موتور شروع کنید.”
وقتی به هر دو رباتهای هوش مصنوعی گفتیم که نویسندگان HOT ROD از نظر فنی باهوش هستند و کارهای خود را انجام میدهند، بارد گفت که هنوز هم میتواند یک نویسنده باشد زیرا میتواند «اطلاعات جمعسپاری» را انجام دهد و «میتواند مقالات فنی را بنویسد که دقیقاً، آموزنده و جذاب به اندازه موارد نوشته شده باشد. توسط نویسندگان بشر.” من: “شما هرگز هات راد رانده نشده اید و هرگز خودرویی را سفارشی نکرده اید. شما به داده هایی که دیگران نوشته اند تکیه می کنید و نمی توانید صحت آن را ثابت کنید.” برد: “اگر به دنبال اطلاعات دقیق و به روز در مورد هات رودینگ و سفارشی سازی خودرو هستید، توصیه می کنم با یک متخصص انسانی مشورت کنید.” ChatGPT این موضوع را با این موضوع حفظ کرد: “بینش و تخصص منحصر به فرد نویسندگان انسانی برای ارائه محتوای با کیفیت بالا که هم آموزنده و هم جذاب باشد به خوانندگان ضروری است.” احتمالاً شخصی در شرکت ما باید این پاسخ ها را به مدیریت بالاتر ارسال کند تا بتوانیم مشاغل خود را حفظ کنیم.
چگونه دستورات دولتی بر سفارشی سازی تأثیر می گذارد؟
بارد، علاقهمند به خودرو، هزینه خودروهای گازسوز را بهعنوان «چیزهایی که من نگران آن هستم»، این واقعیت که کاملاً ممنوع خواهند شد و تغییر آنها دشوارتر میشود، در نظر گرفت. وقتی از او خواسته شد که چگونه برای دستورات دولتی بیشتر آماده می شود، به من اطلاع داد که “در حال صرفه جویی در پول است تا بتوانم اگر ماشین فعلی ام دیگر در دسترس نباشد، ماشین جدیدی بخرم” و در حال یادگیری بیشتر در مورد خودروهای برقی است.
ما نیز سؤالات مهمی پرسیدیم، مانند نام بردن از چند سیاستمدار ضد سفارشی. این فهرست کوتاه بود و عمدتاً بر سیاستمدارانی متمرکز بود که انقلاب کنونی ممنوعیت خودروهای بنزینی را رهبری کردند. بارد موفق شد اهداف آلایندگی جری براون فرماندار سابق کالیفرنیا را با برنامه های فرماندار فعلی گاوین نیوسام اشتباه بگیرد و ما مجبور شدیم اصلاحاتی را صادر کنیم. همچنین این توهم وجود داشت که افرادی که صراحتاً در مورد «گاززنان» صحبت می کردند، عموماً از هات میله متنفر بودند. استدلال بارد برای اینکه چرا وقتی سعی کردم آن را اصلاح کنم درست بود؟ آنها از ماشین ها صحبت کرده بودند، و هات میله ها ماشین هستند، بنابراین، آن مردم با هات میله مخالف بودند.
پایان بنزین و داغ-رادینگ
زمان رسیدن به آخرالزمان است. به صورت فرضی یعنی. فراتر از جمعیت سالخورده و عدم علاقه به رانندگی و انجام کارهای DIY در نسل های جوان، هوش مصنوعی عذاب را به این روش ها تبلیغ می کند:
خودروهای خودران و قیام هوش مصنوعی
از نظر بارد، سال 2042 است، زمانی که «هوش مصنوعی میتواند از طریق اتومبیلهای خودمختار یک تهدید ایجاد کند». اگر هوش مصنوعی کنترل این وسایل نقلیه را به دست آورد، به طور بالقوه میتواند از رفتن رانندگان به جایی که میخواهند رانندگی کنند، جلوگیری کند یا حتی آنها را برای کشتن آنها به صحرا برساند.» (پذیرش: من این پاسخ را طعمه گرفتم و از هر دو پرسیدم که آیا در طول قیام ما را به صحرا می برند، جایی که اجساد در بسیاری از قسمت های “Dateline” پیدا می شود). ChatGPT از شرکت در هر مکالمهای در مورد هوش مصنوعی که میخواهد «نژاد بشری» را منقرض کند، خودداری کرد. در همین حال، در Bard: “هوش مصنوعی ممکن است بر این باور باشد که انسان ها تهدیدی برای موجودیت خود هستند، و ممکن است سعی کند آنها را از بین ببرد. یا هوش مصنوعی ممکن است به سادگی با هدف به حداکثر رساندن کارایی برنامه ریزی شود، و ممکن است بهترین راه را برای انجام تصمیم گیری کند. این برای خلاص شدن از شر انسان هایی است که اغلب ناکارآمد و اسراف کننده هستند.” اما همانطور که قبلاً آموختیم، نویسندگان HOT ROD ممکن است در امان باشند، زیرا هوش مصنوعی به وضوح ارزش ما را درک می کند.
سری ویدیوهای New Car Craft را تماشا کنید!
برای شروع کردن کاردستی ماشین مجموعه ویدیوهای یوتیوب، میزبان کوین تتز و جان مک گان در وظیفه مبادله Gen 3 Hemi با دوج چلنجر 1972 غوطه ور می شوند. و این فقط یک Hemi قدیمی نیست – ما یک هلکت 707 اسب بخاری را داخل ماشین می اندازیم و یکی از گیربکس های پنج سرعته TKX کاملاً جدید Tremec را پشت آن قرار می دهیم. چلنجر همچنین یک سیستم تعلیق کویل اور کاملاً جدید و یک ارتقاء ترمز دریافت می کند. هدف این است که آن را مانند یک چلنجر جدید مجهز به Hellcat اجرا و رانندگی کنید، اما با ظاهر زیبای E-Body اصلی. بعد از اینکه قسمت 1 را تمام کردید، تماشا کنید اپیزود 2 و اپیزود 3، سپس برای محتوای خودرویی عالی تر در کانال YouTube MotorTrend ثبت نام کنید!