اداره عمومی مناطق ویژه اقتصادی و مناطق آزاد عمان (اوپاز) استفاده خود از آن را اعلام کرده است ربات چت هوش مصنوعی، GPT چت.
هدف اوپاز با معرفی این سرویس ارتقای کیفیت خدمات و افزایش بهره وری عملیات داخلی و عملکرد کارکنان است.
محمد بن عبدالمجید الحوتی، مسئول، میگوید: «کارمندان میتوانند در هر زمان و از هر مکان به این سرویس بر روی دسکتاپ و تلفن همراه خود دسترسی داشته باشند و از پشتیبانی مستمر و فوری برخوردار شوند و وظایف خود را به شیوهای سریعتر و کارآمدتر انجام دهند». مدیریت برنامه تحول دیجیتال Opaz گفت.
الحوتی توضیح داد: «این سرویس همچنین فرآیندهای داخلی بخشها را بهبود میبخشد، به ویژه برای کارکنان جدید و پروژهها، جایی که اطلاعات جدیدی در مورد آنها مورد نیاز است، و از منابع متعددی که میتوان بلافاصله با هم مقایسه کرد.»