معلمان و مدیران دبیرستان در همه جا به این فکر می کنند که چگونه به این فناوری جدید در کلاس درس نزدیک شوند. برخی از مدارس آن را به طور کامل ممنوع می کنند، در حالی که برخی دیگر برای جلوگیری از سرقت ادبی به امتحانات سنتی مداد و کاغذ بازگشته اند.
در ایمیلی به KQED، لورا دودنیک، نماینده ای از ناحیه یکپارچه مدرسه سانفرانسیسکو، گفت که آنها در حال حاضر هیچ راهنمایی برای دانش آموزان در مورد ChatGPT ارائه نمی دهند.
Dudnick نوشت: «مانند هر تغییری که ممکن است فضای آموزشی را تحت تأثیر قرار دهد، ما همچنان برای هرگونه به روز رسانی در مورد هوش مصنوعی نظارت خواهیم کرد.
روزنبرگ مطمئن نیست که چگونه ادامه دهد و از مدیریت مدرسه خود راهنمایی دریافت نکرده است. او معمولاً در این مقطع از سال تحصیلی یک مقاله نهایی را تعیین می کند.
او گفت: “من در مورد چگونگی انجام آن بسیار عصبی هستم.” “من احتمالاً آن مقاله نهایی را تعیین نخواهم کرد مگر اینکه پارامترهای بسیار دقیقی در آنجا داشته باشیم.”
کارشناسان آموزش نگرانند که ChatGPT میتواند مانع توسعه مهارتهای خواندن و نوشتن در دانشآموزان دبیرستانی شود – که در حال حاضر پس از همهگیری کووید-19 با مشکل مواجه هستند.
فرانک ورل، استاد روانشناسی مدرسه در دانشگاه کالیفرنیا برکلی، گفت: «ممکن است در واقع برای کالج یا سطح نوشتنی که کالج از من میخواهد، آماده نباشم، اگر فقط از این ابزار برای نوشتن در دبیرستان استفاده کرده باشم. مدرسه آموزش و پرورش.
او گفت، اما پیامدها همه بد نیستند. در واقع، برای برخی از دانش آموزان، ChatGPT می تواند به عنوان یک ابزار یادگیری عمل کند.
او گفت: «برای دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری در نوشتن، ChatGPT ابزار فوقالعادهای برای آنها است، زیرا این حوزهای است که در آن بهویژه با چالش مواجه هستند.
به عنوان مثال، وورل گفت، معلمان می توانند یک درخواست مقاله تعیین کنند و از دانش آموزان بخواهند که درخواست را به ChatGPT ارسال کنند. «و سپس، به عنوان بخشی از درس، مقایسه کنید که ChatGPT کجا قویتر است، کجا قویتر هستید. و به این ترتیب، دانشآموزان نحوه استفاده از آن را یاد میگیرند و محدودیتهای آن را یاد میگیرند.»
و در حالی که معلمان در حال کشف چگونگی استفاده از این فناوری در کلاس درس هستند، برخی از دانش آموزان منطقه خلیج در حال یافتن راه های خلاقانه ای هستند که نرم افزار می تواند به پیشرفت یادگیری آنها کمک کند.
مایا بات، دبیرستانی میگوید: «یکی از دوستانم به من میگفت که برای یک مسابقه امتحانی میخوانند و اطلاعاتی در مورد اینکه آزمون قرار است در چه موردی برگزار شود را در اختیارم گذاشتند، و ChatGPT مانند یک دسته سؤالات ساختگی به بیرون پرتاب کرد.» جوان در دانویل.
خود بات به نوشتن علاقه زیادی دارد، که او گفت ChatGPT برای آن مفید نیست.
«در واقع آن را پیدا کردم [ChatGPT’s] نوشتن فاقد احساسات بود.
او گفت که معلمانش با او یا همکلاسی هایش در مورد ChatGPT ارتباطی برقرار نکرده اند و او آرزو می کند که برخی از انتظارات و پارامترها را بیان کنند.
او گفت: “با داشتن آن مکالمه با معلم به شیوه ای باز، می دانید، نه چندان، مانند “هرگز از آن استفاده نکنید، مثلاً چه کار می کنید، از آن استفاده نکنید.” درعوض، او میخواهد از معلمانش درباره فناوری و راهنمایی در مورد نحوه استفاده از آن مطلع شود.
ورل موافق است که معلمان و کارکنان باید در یک گفتگوی باز با دانش آموزان خود شرکت کنند. این امر باعث ارتقای اعتماد در یک مدرسه می شود که به گفته او، برای عملکرد آن بسیار مهم است.
«دانش آموزان باید دوست داشته باشند که معلمانشان به معلمانشان ایمان داشته باشند. معلمان باید به دانش آموزان خود ایمان داشته باشند. معلمان و مدیران باید به یکدیگر ایمان داشته باشند. وقتی آنها این کار را نمی کنند، کل شرکت آموزشی از هم می پاشد.