مسقط: اداره عمومی مناطق ویژه اقتصادی و مناطق آزاد (اوپاز) اعلام کرد که استفاده از سرویس Chat GPT را آغاز کرده است که نشان دهنده جهت گیری آن در ترغیب کارکنان به استفاده از تکنیک های هوش مصنوعی است.
معرفی این سرویس با هدف ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده توسط اوپاز و افزایش کارایی عملیات داخلی و عملکرد کارکنان می باشد. این امر به ارتقای خدمات ارائه شده و تسریع در پردازش و تکمیل درخواست های سرمایه گذاران کمک می کند.
محمد بن عبدالمجید الحوتی، مسئول مدیریت برنامه تحول دیجیتال Opaz، گفت که Opaz به کارکنان خود در بخش های مختلف اجازه می دهد تا از سرویس Chat GPT برای بهبود کیفیت خدمات، افزایش تجزیه و تحلیل داده ها و ارائه تجربیات یکپارچه و نوآورانه استفاده کنند. چالش هایی که در کار و هنگام پردازش درخواست های سرمایه گذاران با آن مواجه می شوند.
کارمندان میتوانند در هر زمان و از هر مکان به این سرویس بر روی دسکتاپ و موبایل خود دسترسی داشته باشند و از پشتیبانی مستمر و فوری برخوردار شوند تا وظایف خود را به شیوهای سریعتر و کارآمدتر انجام دهند. الحوتی توضیح داد: این سرویس همچنین فرآیندهای داخلی بخش ها را بهبود می بخشد، به ویژه برای کارمندان و پروژه های جدید، جایی که اطلاعات جدیدی در مورد آنها مورد نیاز است، و از منابع متعددی که می توان بلافاصله مقایسه کرد.
هدف اوپاز افزایش کارایی و بهرهوری، تقویت مهارتهای ارتباطی کارکنان و استفاده بهینه از زمان آنهاست. به جای آموزش تعداد زیادی از کارمندان برای پاسخ به سوالات رایج، Chat GPT می تواند برای پاسخ به این سوالات به صورت خودکار و فوری و در مواقعی که کارمندان حتی در حال انجام وظیفه نیستند، پیاده سازی شود.
علاوه بر این، کارمندان میتوانند دادههایی را که از مشتریان و سرمایهگذاران بالقوه دریافت میکنند به طور مؤثرتری تجزیه و تحلیل کنند و به بخشهای پیگیری و کنترل کیفیت اجازه میدهند تا دادههای ارزشمندی را در مورد خدمات ارائه شده توسط Opaz به دست آورند.
این بینش ها را می توان برای ارتقای عملکرد کلی Opaz و اجرای عملیات به شیوه ای مدبرتر و موثرتر، علاوه بر امکان استفاده از Chat GPT برای افزایش تجربه سرمایه گذاران و مشتریان با خدمات Opaz استفاده کرد. از طریق این سرویس جدید، سرمایهگذاران میتوانند به سوالات خود در رابطه با خدمات ارائهشده پاسخ سریع و دقیقی دریافت کنند که این امر باعث تسهیل در روند کار و رضایت آنها میشود.
سرویس Chat GPT یکی از تکنیکهای هوش مصنوعی و یکی از مهمترین کاربردهای آن به حساب میآید، زیرا به کاربران امکان میدهد دادهها را با دقت و کارایی بیشتری تجزیه و تحلیل کنند. به همین ترتیب، مشکلات را می توان به سرعت شناسایی کرد و به آنها پاسخ داد، چیزی که می تواند کارایی کار و مدیریت آسان تر را به دست آورد.
استفاده از فناوری هوش مصنوعی و سرویس Chat GPT افزوده ارزشمندی به خدمات هوشمند ارائه شده توسط Opaz است و آرزوهای آن را برای بهبود کیفیت خدمات، افزایش کارایی عملیات داخلی و ارتقای ارتباط با سرمایه گذاران و ذینفعان خدمات آن نشان می دهد.
سازمان عمومی مناطق ویژه اقتصادی و مناطق آزاد قصد دارد در آینده خدمات Chat GPT را در تمام مناطق تابعه خود به عنوان بخشی از چشم انداز خود برای بهره مندی کامل از فناوری های پیشرفته و اعمال بهترین شیوه های بین المللی در مدیریت مناطق خود معرفی کند. فناوری های هوشمند
این در چارچوب تلاش های اوپاز برای دستیابی به اهداف استراتژیک خود از طریق بهبود فضای سرمایه گذاری در 14 منطقه اقتصادی، آزاد و صنعتی تحت نظارت اوپاز، علاوه بر مناطق در حال ساخت جدید است.