Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

ChatGPT و هوش مصنوعی مولد در رسانه و تبلیغات

آوریل 20, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
ChatGPT و هوش مصنوعی مولد در رسانه و تبلیغات
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

  • تنها یک پنجم بزرگسالان ایالات متحده معتقدند که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ممکن است حاوی خطا نباشد
  • با افزایش انگیزه برای مبارزه با فرسودگی شغلی، هوش مصنوعی Generative خود را در عملکردهای کم خطر قرار داده است.
  • با توجه به Morning Consult، 52 درصد از مصرف کنندگان معتقدند که هوش مصنوعی مولد باقی خواهد ماند

هوش مصنوعی مولد می‌تواند بسیاری از کارها و نیروی کار کم مهارتی را که رسانه‌ها و تبلیغات مدرن را تقویت می‌کند، انجام دهد. اما از آنجایی که تنها یک پنجم بزرگسالان آمریکایی معتقدند محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ممکن است حاوی خطا نباشد، پذیرش گسترده این فناوری متوقف خواهد شد.

هوش درونی

هوش مصنوعی مولد در حال حاضر نقشی در صنعت رسانه و بازاریابی ایفا می کند. با افزایش تلاش برای مبارزه با فرسودگی شغلی، هوش مصنوعی Generative خود را در عملکردهای کم خطر مانند ماکاپ ها و کپی رایتینگ قرار داده است. با این حال، سؤالات در مورد قابلیت اعتماد مانع از نفوذ آن به کانال های استراتژیک مهم مانند هزینه های تبلیغات جستجو، گوگل، مایکروسافت و آمازون می شود.

اگر بتواند موانع مربوط به اعتماد را پیش روی خود برطرف کند، هوش مصنوعی مولد می تواند نحوه عملکرد رسانه و بازاریابی را کاملاً متحول کند. نیاز به آژانس های واسطه کاهش می یابد زیرا پلتفرم ها می توانند از فناوری هوش مصنوعی مولد برای ایجاد تبلیغات تجاری خود استفاده کنند. با فناوری ای که به زودی می تواند گزارش ها را خلاصه کند و انتشارات مطبوعاتی را ترکیب کند، ناشران می توانند به زودی شاهد پایان یافتن روابط خود با موتورهای جستجو باشند. علاوه بر این، هوش مصنوعی Generative می‌تواند با پاسخ‌های قطعی خود به پرسش‌های جستجو، اقتصاد تبلیغات جستجو را تغییر دهد.

علیرغم سیل مطبوعات تجاری، عموم مردم ایالات متحده یا از هوش مصنوعی مولد بی اطلاع هستند یا نسبت به آن بی اعتماد هستند: فقط 30 درصد از بزرگسالان آمریکایی درباره ChatGPT چیزی شنیده یا خوانده اند و تنها 10 درصد خروجی آن را “بسیار قابل اعتماد” می دانند. به مشاوره صبح به این ترتیب، امیدوارکننده‌ترین موارد استفاده را می‌توان در روشی یافت که هوش مصنوعی مولد می‌تواند مواد خام را فراهم کند، نیاز به آزمایش‌های A/B تبلیغ‌کننده را از بین ببرد، به برندهای جدید کمک کند تا خروجی را افزایش دهند، و آن‌ها را در صنعت در جریان همه پیشرفت‌های قابل‌توجه قرار دهد.

هوش مصنوعی مولد بدون دردسر قادر به تولید محتوایی است که واضح، جذاب و از نظر گرامری صحیح باشد، اما همچنین می‌تواند مکرراً مملو از نادرستی‌ها و سوگیری‌های واقعی باشد. اگر تبلیغ‌کنندگان انتخاب کنند که تبلیغات یا محتوای ایجاد شده کاملاً توسط این فناوری را منتشر کنند، می‌تواند منجر به نتایج فاجعه‌باری شود زیرا مصرف‌کنندگان به هوش مصنوعی کاملاً اعتماد ندارند.

اگرچه احساسات منفی در مورد هوش مصنوعی همچنان در حال افزایش است، طبق گفته Morning Consult 52 درصد از مصرف کنندگان معتقدند که هوش مصنوعی مولد باقی خواهد ماند. برای آماده شدن برای آینده مبتنی بر هوش مصنوعی، بازاریابان و تبلیغ‌کنندگان باید برنامه‌ریزی کنند تا پذیرش مصرف‌کننده را از نزدیک تماشا کنند، به این فکر کنند که چگونه از دارایی‌ها و داده‌ها می‌توان برای آموزش هوش مصنوعی استفاده کرد و برای یک منحنی یادگیری بزرگ آماده شد. آیا می خواهید در مورد ChatGPT و هوش مصنوعی مولد در رسانه و تبلیغات بیشتر بدانید؟ برای خرید مستقیم این گزارش از Insider Intelligence اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

مستاجر باهوش از ChatGPT برای وادار کردن صاحبخانه به تعمیر ماشین لباسشویی و خشک کن در ساختمانش استفاده می کند.

نوشته‌ی بعدی

هزینه اجرای ChatGPT چقدر است؟ 700 هزار دلار در روز، به ازای هر تحلیلگر

نوشته‌ی بعدی
هزینه اجرای ChatGPT چقدر است؟  700 هزار دلار در روز، به ازای هر تحلیلگر

هزینه اجرای ChatGPT چقدر است؟ 700 هزار دلار در روز، به ازای هر تحلیلگر

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

CSI و Huloop راندمان AI را به بانک ها تحویل می دهند

CSI و Huloop راندمان AI را به بانک ها تحویل می دهند

سپتامبر 17, 2025
متا اتصال 2025: چه چیزی را باید انتظار داشته باشید و چگونه تماشا کنید

متا اتصال 2025: چه چیزی را باید انتظار داشته باشید و چگونه تماشا کنید

سپتامبر 16, 2025
این استارتاپ 30 میلیون دلاری یک کارخانه ربات با اندازه سگ ساخته شده است که با تماشای انسان یاد می گیرد

این استارتاپ 30 میلیون دلاری یک کارخانه ربات با اندازه سگ ساخته شده است که با تماشای انسان یاد می گیرد

سپتامبر 16, 2025
9 استارتاپ مورد جستجوی روز نمایشی YC

9 استارتاپ مورد جستجوی روز نمایشی YC

سپتامبر 16, 2025
هوش مصنوعی آگاهانه APAS RADAR برای خلبانان دریایی: آزمایش

هوش مصنوعی آگاهانه APAS RADAR برای خلبانان دریایی: آزمایش

سپتامبر 15, 2025
برنامه نویسی Vibe Devs Senior را به “بچه های AI” تبدیل کرده است ، اما آنها می گویند ارزش آن را دارد

برنامه نویسی Vibe Devs Senior را به “بچه های AI” تبدیل کرده است ، اما آنها می گویند ارزش آن را دارد

سپتامبر 15, 2025

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار