کالی لیو / ترشر
توسط بهار چنجپ 4/18/23 22:16
شورای افتخار در 11 آوریل ایمیلی را به همه دانشجویان مقطع کارشناسی ارسال کرد که در آن اصلاحیه کد افتخار به صراحت استفاده از نرم افزار هوش مصنوعی مانند ChatGPT را بدون استناد مناسب ممنوع اعلام کرد. علاوه بر این، این ایمیل حق اساتید را برای ممنوعیت استفاده از نرم افزار هوش مصنوعی برای کلاس های خود روشن کرد.
در این ایمیل آمده است: «استفاده از نرمافزار هوش مصنوعی برای تولید ایدهها و ارائه آنها به عنوان ایدههای خود، سرقت ادبی تلقی میشود و توسط شورای افتخار مورد قضاوت قرار میگیرد.»
این ایمیل همچنین تصریح میکند که استفاده از نرمافزار هوش مصنوعی «برای اهداف مطالعاتی شما مجاز است».
رودولفو گوتیرز-گارسیا، نایب رئیس داخلی شورای افتخار، توضیح داد که این اصلاحیه به جای ایجاد یک سیاست جدید، شفاف سازی سیاست قبلی است.
Gutierriz-Garcia، دانشجوی کالج بیکر، گفت: “ما با آن مانند هر منبع دیگری رفتار خواهیم کرد.” “اگر هنگام استفاده از آن استناد نکنید، سرقت ادبی است.”
به گفته پدرو ریبیرو، رئیس ارتباطات شورای افتخار، این تصمیم توسط شورای افتخار اتخاذ شده است.
ریبیرو، دانشجوی سال دوم کالج مک مورتری، گفت: «مدیریت اصلاً در این زمینه بازی نداشت. ما فقط شروع به ملاقات با [administration] واقعاً برای تسهیل دسترسی… ما فکر میکردیم که این یک اصلاحیه عقل سلیم است که میتوانیم تصویب کنیم.»
ریبیرو افزود که شورای افتخار شواهدی مانند تاریخچه بازنگری و استناد مناسب به نرم افزار هوش مصنوعی را هنگام قضاوت در مورد پرونده ها در نظر خواهد گرفت. به گفته گوتیرز-گارسیا، شورای افتخار در حال حاضر به دلایل مختلف قصد استفاده از نرم افزار تشخیص هوش مصنوعی را ندارد.
مایا آیریش، دانشیار تاریخ، گفت که قصد دارد استفاده از هوش مصنوعی را در کلاس های خود ممنوع کند.
آیریش گفت: “برنامه من این است که در سیاست هایم در مورد ChatGPT یا هر ابزار هوش مصنوعی دیگر بسیار صریح باشم.” “من به این فکر می کنم که همه آن را با هم ممنوع کنم و در برنامه درسی کاملاً مشخص کنم که مجاز نیست. اگر [students] یک استدلال خوب دارند که چرا باید از آن استفاده کنند، باید از من بپرسند.
علاوه بر این، آیریش گفت که خط مشی کلاس او به استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای اهداف مطالعه شخصی گسترش می یابد.
“[The policy] آیریش گفت: استفاده از هوش مصنوعی برای اهداف تحصیلی شما مجاز است… این نکته برای من بسیار مشکل ساز به نظر می رسد، زیرا از دانش آموزان می خواهم مقالاتی در مورد موضوع تحقیق خود پیدا کنند و آنها را بخوانند. “اگر آنها فقط بروند و از هوش مصنوعی برای خلاصه کردن آنها استفاده کنند، این هدف از آموزش را شکست می دهد.”
مک جوینر، استادیار آموزشی در بخش علوم کامپیوتر، گفت که دیدگاه مثبت تری نسبت به نرم افزار هوش مصنوعی دارد.
جوینر گفت: «مهم است که فقط جنبه منفی ChatGPT را برجسته نکنیم، بلکه جنبه های مثبت آن را نیز برجسته کنیم. «از آن نقطه نظر، [faculty] باید واقعاً فکر کرد که در چه مواردی باید اجازه داد.»
جوینر گفت که کاربردهای بالقوه نرم افزار هوش مصنوعی در بخش علوم کامپیوتر شامل بهبود کدهای موجود دانش آموز یا برنامه های اشکال زدایی است.
“اگر خطایی وجود داشته باشد [students] جوینر میگوید که میتواند اطلاعات بیشتری بخواهد، شاید راهحلهای ممکن برای رفع این خطای خاص چیست. «دانشجویان اکنون این را می پرسند، اما شاید [with AI software] آنها میتوانند پاسخ دقیقتری دریافت کنند که آنها را به یک راهحل سوق دهد، به جای اینکه ساعتها تلاش کنند تا آن راهحل خاص را تعریف کنند.»
مایکل ونگ، دانشجوی سال دوم کالج سید ریچاردسون، گفت که او معتقد است سیاست روشن شده منطقی است.
وونگ، یکی از رشتههای علوم کامپیوتر، گفت: «به نظر من منطقی به نظر میرسد که شما نمیتوانید کار هوش مصنوعی را به عنوان کار خود واگذار کنید. اما همچنین من مشکلی با استفاده از آن مانند یک ابزار نمی بینم. مثل گوگل روی استروئیدهاست.»
با این حال، وانگ گفت که هنوز در مورد استفادههای مجاز از نرمافزار هوش مصنوعی سردرگمی دارد.
وونگ گفت: “من برای این تکلیف کد نوشتم و گذشت.” از هوش مصنوعی پرسیدم، آیا راهی وجود دارد که بتوانم کد را بهینه کنم؟ گفت: “شما باید سعی کنید این کار را انجام دهید” و من سعی کردم این کار را انجام دهم و نتیجه داد. تعیین تکلیف در آینده انجام می شود و … کد هوش مصنوعی مفاهیمی دارد که ما قبلاً یاد نگرفته ایم. مطمئن نیستم که اجازه استفاده از آن را دارم یا نه.»