موارد استفاده برای چت ربات های مجهز به هوش مصنوعی همچنان در حال رشد هستند. نقطه بنفش بزرگ (BPD)، یک شرکت مدیریت ارتباط با مشتری وام مسکن و املاک و مستغلات (CRM) و شرکت راه حل های استخدام در ایروین، کالیفرنیا، این هفته از ادغام ChatGPT در اکوسیستم CRM خود خبر داد.
به گفته Big Purple Dot، این یکی از اولین شرکت های CRM در صنعت وام مسکن است که ChatGPT API را در پلت فرم بازاریابی خود ادغام کرده است.
رکسانا دیویدوف، مدیرعامل و موسس Big Purple Dot، در بیانیهای گفت: «ما هیجانزده هستیم که یکی از اولین CRM در صنعت وام مسکن و املاک و مستغلات هستیم که با ChatGPT ادغام میشود.
این شرکت گفت که هدف دستیار جدید هوش مصنوعی BPD بهبود رضایت مشتری، تولید سرنخ و کارایی عملیاتی برای مشتریان Big Purple Dot با استفاده از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی است.
از طریق این ادغام، ChatGPT با مشتریان تعامل میکند و فرآیندهای فروش را با استفاده از پردازش زبان طبیعی (NLP) ساده میکند، که به آن اجازه میدهد تا سؤالات مشتریان را درک کند و در عین حال به روشی «انسانمانندتر» پاسخ دهد.
دیویدوف گفت: «ادغام ChatGPT با پلتفرم CRM ما، نحوه ارتباط افسران وام، نمایندگان املاک و استخدام کنندگان با مشتریان خود را متحول خواهد کرد. با قابلیتهای پردازش زبان طبیعی، کاربران ما میتوانند پاسخهای سریع و دقیقی را به مشتریان ارائه دهند و زمان بیشتری را برای تمرکز بر ایجاد روابط و بستن معاملات بیشتر آزاد کنند.
به گفته BPD، چت بات همچنین از تکنیکهای یادگیری عمیق استفاده میکند تا اطمینان حاصل کند که پاسخهای دقیقی به درخواستهای کاربر به صورت مکالمه ایجاد میکند.
دستیار هوش مصنوعی BPD همچنین میتواند برای تعدادی از قابلیتهای اضافی مانند مدیریت تیمها از طریق تسهیل آموزش فروش و ارتباطات و کمک به عبور از اعتراضات فروش با پاسخهایی که به سمت مدیریت اعتراض است، استفاده شود.
این شرکت گفت که ادغام در حال حاضر برای همه مشتریان Big Purple Dot، از جمله مشتریان بتا در پلت فرم BPD Recruit در دسترس است. تاریخ انتشار رسمی برای 30 آوریل تعیین شده است.