Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

چگونه ChatGPT بازی روابط عمومی را متحول می کند

مارس 31, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
چگونه ChatGPT بازی روابط عمومی را متحول می کند
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

kunakorn/stock.adobe.com

نه، چت ربات دوستانه بعد از کار شما نمی آید. با این وجود، اگر طرفدار روابط عمومی هستید و از ChatGPT استفاده نمی کنید، وقت گرانبهای خود را تلف می کنید. این مراحل ساده می تواند به شما کمک کند تا از قدرت آن استفاده کنید و بهره وری خود را افزایش دهید.

ChatGPT (تبدیل ترانسفورماتور از پیش آموزش دیده) در حال حاضر و به دلایل خوبی رایج است. چت ربات جدید هوش مصنوعی در حال حاضر در حال متحول کردن چندین صنعت است و اگر به روش های صحیح استفاده شود، می تواند به ویژه برای تبلیغاتگران یا متخصصان روابط عمومی مفید باشد. با استفاده از ChatGPT، اکنون می توانید تحقیق، توسعه، شناسایی ارزش های مشتری یا تغییر روندها، و استراتژی کمپین های بهینه برای مشتریان خود در عرض چند ثانیه انجام دهید.

در نوامبر 2022، آزمایشگاه تحقیقاتی OpenAI، ChatGPT، جدیدترین نسخه خود از چت ربات مدل زبان را راه‌اندازی کرد – یک برنامه رایانه‌ای هوش مصنوعی که در پاسخ به یک درخواست معین، مکالمه‌ای شبیه انسان را انجام می‌دهد. طبق وب سایت آنها، ربات برای استفاده از “یادگیری تحت نظارت و تقویتی از بازخورد انسانی” آموزش دیده است و از هر چیزی که قبلاً دیده ایم دقیق تر و خلاقانه تر باشد. نیازی به گفتن نیست که جهان یک شبه دگرگون شد.

در سراسر TikTok، هزاران ویدیو از افرادی که توسط این پلتفرم شگفت زده شده اند را خواهید دید. آنقدر رشد کرده است که الان مردم به دنبال نحوه کسب درآمد از آن هستند و اگر یک متخصص روابط عمومی هستید، نباید در گرد و غبار رها شوید. در اینجا مراحل ساده برای استفاده از ChatGPT و توسعه استراتژی روابط عمومی برنده بعدی شما امروز آورده شده است.

1. فقط بپرس

ربات چت را می توان با هر کار فشاری که در دست دارید، درخواست کرد. شما باید در مورد درخواست خود دقیق باشید – این راهی برای به حداکثر رساندن سودمندی است. به عنوان مثال، اگر روی یک استراتژی روابط عمومی کار می کنید، مطمئن شوید که درخواست شما برای یک طرح و همچنین دسته بندی جمعیتی و محصول هدف شما را شامل می شود. مهمتر از همه، به یاد داشته باشید که هدف آن را برای روابط عمومی روشن کنید. یک پیشنهاد عالی این است: “آیا می توانید یک برنامه روابط عمومی برای یک برند زیبایی که مخاطبان Gen Z را هدف قرار داده است بنویسید؟”

اگر این دستور را وارد کنید، ChatGPT باید شش سطل استراتژی بزرگ را برای توجه به آنها تفکیک کند. بعد از اینکه آن شش سطل را دریافت کردید، سپس می‌توانید سؤالات شفاف‌سازی را به همان روش سؤال اول خود بپرسید. بنابراین، برای مثال، اگر درخواستی را که ما ایجاد کردیم قرار دهید، اولین پیشنهاد «حضور در رسانه‌های اجتماعی» خواهد بود. ChatGPT پیشنهاد می‌کند که به مشتری خود کمک کنید تا حضوری قوی در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب Gen Z مانند TikTok، Instagram و YouTube داشته باشد.

2. واقعاً خاص باشید

همه پاسخ‌های ربات چت درست نخواهند بود، و اینجاست که مهارت‌های شما به‌عنوان یک روزنامه‌نگار به سختی به دست آورده‌اید. پس از بررسی اولین مجموعه از پاسخ‌های آن، باید نکاتی را که منطقی هستند بررسی کنید. یک پیام بعدی که دقیقاً این کار را انجام می دهد می تواند این باشد: “آیا می توانید یک برنامه رسانه اجتماعی برای یک برند زیبایی که هدف آن جمعیت شناسی Gen Z است بنویسید؟” اگر این کار را انجام دهید، پلتفرم باید مراحل دقیقی را برای نحوه توسعه طرح رسانه اجتماعی مورد نظر در اختیار شما قرار دهد. با فرو رفتن عمیق تر در هر سطل اصلی که مرتبط است، می توانید شروع به توسعه استخوان های یک استراتژی واقعی کنید.

3. از آن به عنوان یک دستیار تحقیقاتی دوستانه استفاده کنید

ما زمان زیادی را به عنوان ارتباط دهنده صرف تحقیق در مورد شرکای احتمالی و اهداف کمپین خود می کنیم. از چت بات دوستانه بخواهید تا با حفاری بیشتر در پاسخ‌هایش، کارهای سنگین را انجام دهد. برای ادامه مثال ما، پس از اینکه ChatGPT لیست کرد که چه استراتژی رسانه های اجتماعی را باید شروع کرد، می توانید بپرسید، “محبوب ترین تأثیرگذاران زیبایی در بین Gen Z چه کسانی هستند؟” این به شما یک نقطه شروع عالی برای ایجاد یک لیست هدفمند می دهد. ChatGPT نمی‌داند کار کردن با چه کسانی از نظر تاریخی سخت است، یا با چه کسانی در حد بودجه نیست، بنابراین پاسخ‌های آن را با کمال میل بگیرید. این لیست باید با دانش و روابط صنعت شما اصلاح شود. همانطور که گفته شد، اهدافی که به بیرون می ریزد می توانند به عنوان چارچوبی برای لیست های شما عمل کنند. به عنوان مثال، جیمز چارلز را در این تمرین پیش بینی کرد – یک آرایشگر و مدل محبوب شخصیت – به دنبال آن چندین تأثیرگذار دیگر که امروز به دقت سوزن را در بازار زیبایی حرکت می دهند. ChatGPT کار شایسته‌ای در شناسایی نام‌ها انجام داد، در حالی که در زمان‌های قدیم، تهیه فهرستی از تبلیغات باتجربه زمان زیادی می‌گرفت. برخلاف نرم‌افزار اینفلوئنسر که می‌تواند ده‌ها هزار در سال اجرا شود، ChatGPT رایگان است.

4. تکرار کنید

همین تمرین را برای بقیه سطل هایی که ChatGPT در ابتدا داده بود، انجام دهید. مطمئن باشید که با استفاده از تخصص و ارتباطات خود در حال اصلاح هستید.

این پلتفرم یک تغییر دهنده بازی است و هر روز بر محبوبیت آن افزوده می شود. را نیویورک تایمز این برنامه را “بهترین چت ربات هوش مصنوعی که تا به حال برای عموم منتشر شده است” نامید. بنابراین، چرا وقت و پول را برای گوگل کردن یا تجزیه و تحلیل داده‌ها در مورد جمعیت‌شناسی هدف تلف می‌کنیم، در حالی که پاسخ‌ها تنها با یک سوال فاصله دارند؟ ساده: نکن. ChatGPT احتمالاً هرگز جایگزین ارتباطات انسانی نخواهد شد – ارتباطات صنعتی، دانش خودی و سطح سلیقه چند دلیل هستند. تبلیغات نویسان همیشه ارزشمند خواهند بود. آنها یک تماس شخصی اضافه می کنند و به کمپین شما روحیه می دهند. اما ChatGPT میانبری است که باید اصلاح شود.

پلتفرم trailblazing ابزاری ساده برای ارتقاء بازی روابط عمومی شماست.

برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

چت GPT چقدر برای افراد کری مفید است، تنها مخاطبی که مهم است؟

نوشته‌ی بعدی

صندلی New Honors Bornander به اخلاق Chat GPT – WSU Insider می پردازد

نوشته‌ی بعدی
صندلی New Honors Bornander به اخلاق Chat GPT – WSU Insider می پردازد

صندلی New Honors Bornander به اخلاق Chat GPT – WSU Insider می پردازد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

برنامه نویسی Vibe Devs Senior را به “بچه های AI” تبدیل کرده است ، اما آنها می گویند ارزش آن را دارد

برنامه نویسی Vibe Devs Senior را به “بچه های AI” تبدیل کرده است ، اما آنها می گویند ارزش آن را دارد

سپتامبر 15, 2025
صندلی هیئت مدیره OpenAi ، برت تیلور می گوید ما در یک حباب هوش مصنوعی هستیم (اما اشکالی ندارد)

صندلی هیئت مدیره OpenAi ، برت تیلور می گوید ما در یک حباب هوش مصنوعی هستیم (اما اشکالی ندارد)

سپتامبر 14, 2025
بنا بر گزارش ها ، XAI 500 کارگر را از تیم حاشیه نویسی داده رها می کند

بنا بر گزارش ها ، XAI 500 کارگر را از تیم حاشیه نویسی داده رها می کند

سپتامبر 14, 2025
قانونگذاران کالیفرنیا از بیل SB 53 ایمنی AI عبور می کنند – اما Newsom هنوز هم می تواند حق وتو کند

قانونگذاران کالیفرنیا از بیل SB 53 ایمنی AI عبور می کنند – اما Newsom هنوز هم می تواند حق وتو کند

سپتامبر 14, 2025
Micro1 ، یک رقیب در مقیاس هوش مصنوعی ، بودجه 500 میلیون دلار را جمع می کند

Micro1 ، یک رقیب در مقیاس هوش مصنوعی ، بودجه 500 میلیون دلار را جمع می کند

سپتامبر 13, 2025
چرا معامله اوراکل-اوپنای با تعجب وال استریت را گرفتار کرد

چرا معامله اوراکل-اوپنای با تعجب وال استریت را گرفتار کرد

سپتامبر 13, 2025

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار