چت Bing مایکروسافت با GPT-4 در حال آزمایش برای گنجاندن تبلیغات در نتایج جستجوی خود است. چت ربات مولد مبتنی بر هوش مصنوعی در مقایسه با نتایج جستجوی سنتی پاسخها را به شیوهای شبیه به انسان ارائه میدهد.
چت Bing مایکروسافت با GPT-4 در حال آزمایش برای گنجاندن تبلیغات در نتایج جستجوی خود است. چت ربات مولد مبتنی بر هوش مصنوعی در مقایسه با نتایج جستجوی سنتی پاسخها را به شیوهای شبیه به انسان ارائه میدهد.
یوسف مهدی، معاون شرکت مایکروسافت در یک پست وبلاگی در روز چهارشنبه تأیید کرد که این شرکت “در حال بررسی قرار دادن تبلیغات در تجربه چت برای به اشتراک گذاشتن درآمد تبلیغات با شرکای است که محتوای آنها در پاسخ به چت نقش داشته است.”
یوسف مهدی، معاون شرکت مایکروسافت در یک پست وبلاگی در روز چهارشنبه تأیید کرد که این شرکت “در حال بررسی قرار دادن تبلیغات در تجربه چت برای به اشتراک گذاشتن درآمد تبلیغات با شرکای است که محتوای آنها در پاسخ به چت نقش داشته است.”
مهدی در توضیح نیاز به قرار دادن تبلیغات در چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی نوشت: «بینگ جدید با قابلیتهای جدیدی مانند چت، پاسخها و تولید محتوا به رفع بهتر نیازهای جستجوی افراد کمک میکند. این تجربیات جدید باعث ایجاد سؤالاتی در مورد اینکه این موضوع برای ناشران محتوا از نظر ترافیک چه معنایی دارد، ایجاد کرده است.”
مهدی در توضیح نیاز به قرار دادن تبلیغات در چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی نوشت: «بینگ جدید با قابلیتهای جدیدی مانند چت، پاسخها و تولید محتوا به رفع بهتر نیازهای جستجوی افراد کمک میکند. این تجربیات جدید باعث ایجاد سؤالاتی در مورد اینکه این موضوع برای ناشران محتوا از نظر ترافیک چه معنایی دارد، ایجاد کرده است.”
کاربری در توییتر به اشتراک گذاشت که تبلیغات جدید در جستجوی Bing چگونه خواهد بود. او نوشت: «چت بینگ اکنون تبلیغات دارد! دیدن اینکه چگونه واحد اقتصادی تبلیغات در مدلهای زبانی آشکار میشود و بر تبلیغات جستجو تأثیر میگذارد، بسیار جذاب خواهد بود.”
کاربری در توییتر به اشتراک گذاشت که تبلیغات جدید در جستجوی Bing چگونه خواهد بود. او نوشت: «چت بینگ اکنون تبلیغات دارد! دیدن اینکه چگونه واحد اقتصادی تبلیغات در مدلهای زبانی آشکار میشود و بر تبلیغات جستجو تأثیر میگذارد، بسیار جذاب خواهد بود.”
قرار دادن تبلیغات می تواند باعث نگرانی کاربران در آینده شود زیرا ممکن است در تشخیص بین تبلیغات و نتایج جستجو مشکل داشته باشند. علاوه بر این، فناوری مبتنی بر مدل زبان بزرگ مستعد چیزی است که «توهم» نامیده میشود، به این معنی که ربات چت گاهی اوقات میتواند چیزهایی درست کند که واقعی نیستند. با پخش شدن تبلیغات بین نتایج جستجو، ممکن است اعتماد کاربران به ربات چت چالش برانگیز باشد.
قرار دادن تبلیغات می تواند باعث نگرانی کاربران در آینده شود زیرا ممکن است در تشخیص بین تبلیغات و نتایج جستجو مشکل داشته باشند. علاوه بر این، فناوری مبتنی بر مدل زبان بزرگ مستعد چیزی است که «توهم» نامیده میشود، به این معنی که ربات چت گاهی اوقات میتواند چیزهایی درست کند که واقعی نیستند. با پخش شدن تبلیغات بین نتایج جستجو، ممکن است اعتماد کاربران به ربات چت چالش برانگیز باشد.
برخی گزارشها در روز پنجشنبه نشان میدهند که ممکن است تبلیغات از زمان راهاندازی بینگ جدید در آن گنجانده شده باشد، اما این امکان وجود دارد که برای همه کاربران فعال نشده باشد.