خلاصه غواصی:
- به گفته پیت جاست، رئیس موسس شورای CTO ایندیانا، که در جریان کنسرسیوم برای دانش آموزان صحبت می کرد، مناطق مدرسه باید در مورد شرایط استفاده از ChatGPT در هنگام اجازه دادن به ابزار هوش مصنوعی در دستگاه های مدرسه نگران باشند، به ویژه هنگامی که صحبت از محافظت از اطلاعات شناسایی شخصی دانش آموزان می شود. کنفرانس شبکه مدرسه (CoSN) در این ماه.
- کیث بوکولدت، مدیر ارشد اطلاعات دبیرستان منطقه 86 شهر هینسدیل در ایلینوی گفت که OpenAI، یک آزمایشگاه و شرکت تحقیقاتی هوش مصنوعی که ChatGPT را اجرا می کند، در مورد خط مشی حفظ حریم خصوصی داده های خود “بسیار گریزان” است – و اطلاعات خود را با هر کسی به اشتراک می گذارد.
- Bockwoldt گفت، حتی اگر مدارس ChatGPT را در شبکهها و دستگاههای خود به دلیل ترس از افشای اطلاعات دانشآموز مسدود کنند، آن دانشآموزان همچنان میتوانند از این فناوری در خانه استفاده کنند.
بینش غواصی:
Bockwoldt در طی یک میزگرد CoSn در 21 مارس در مورد مزایا و معایب هوش مصنوعی در مدارس گفت: مسائل ذاتی حریم خصوصی داده ها در ChatGPT، مانند پتانسیل جستجوی اطلاعات دانش آموزان با هوش مصنوعی، ترسناک هستند.
او گفت: «ما باید استفاده مناسب را آموزش دهیم. این دنیای جدیدی برای ماست. ما باید آن را هدایت کنیم. ما باید تا جایی که میتوانیم از این دادهها محافظت کنیم و فکر میکنم انجام آن مکالمات واقعاً مهم خواهد بود.»
او گفت که با کارکنان، توضیح این مسائل مربوط به حریم خصوصی مهم است. در حالی که معلمان می توانند از این فناوری استفاده کنند، Bockwoldt اضافه کرد که آنها باید آگاه باشند که این اطلاعات می تواند توسط OpenAI در جاهای دیگر به اشتراک گذاشته شود.
کارشناسان فناوری Ed مدتهاست که بر افزایش استفاده از ابزارها و برنامههای فناوری در کلاس درس تاکید کردهاند داده های دانش آموزان را در معرض خطر قرار می دهد. در همین حال، تحقیقات اخیر اکثریت شرکت های فناوری اد را کشف کرده است از فناوری های ردیابی “گسترده” استفاده کنید و اطلاعات شخصی دانش آموزان را به اشتراک بگذارید با اشخاص ثالث
علیرغم نگرانیهای مربوط به حریم خصوصی دادههای دانشآموزان، اعضای پانل در مورد استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در مدارس خوشبینی محتاطانهای داشتند.
آلیسون رید، مدیر ارشد آموزش دیجیتال و کتابخانه ها در مدرسه دولتی ویک کانتی، گفت که در حال حاضر، فرصت کوتاهی برای نواحی برای ارتباط با دانش آموزان و نشان دادن نحوه استفاده از این فناوری جدید به شیوه ای اخلاقی و مسئولانه وجود دارد. سیستم در کری، کارولینای شمالی.
رید گفت: «یا میتوانیم به آنها بگوییم که بد است و میخواهیم آن را مسدود کنیم. هنگامی که ما این کار را انجام می دهیم، ما را در یک نقش متخاصم بین دانش آموزان و یادگیری آنها قرار می دهد.
رید گفت که مسدود کردن این ابزارهای هوش مصنوعی نیز میتواند نابرابری ایجاد کند، به خصوص که برخی از دانشآموزان در خانه به این فناوری دسترسی نخواهند داشت در حالی که دیگران به این فناوری دسترسی خواهند داشت. ما این شکاف یادگیری دیجیتال را افزایش میدهیم، زیرا سرعت برخی از بچهها را کاهش میدهیم در حالی که دیگران را تسریع میکنیم.»
عضو پانل، Alison Schlotfeldt، متخصص ادغام برنامه درسی در مدرسه شهر میشاواکا در ایندیانا، قبلاً راههای مفیدی برای استفاده از ChatGPT در کلاس درس خود پیدا کرده است. به عنوان مثال، Schlotfeldt گفت که او دانش آموزان را تشویق می کند تا مقالات یا تکالیف خود را برای بازخورد فوری به ابزار هوش مصنوعی مولد متصل کنند تا بتوانند کار خود را قبل از ارائه آن بهبود بخشند.
Schlotfeldt گفت که او همچنین در مورد یک معلم مهندسی شنیده است که دانش آموزان را ترغیب کرده است تا با استفاده از ChatGPT مشکل را حل کنند و به مربی اجازه می دهد به لطف این حمایت اضافی، زمان بیشتری را با دانش آموزان بگذراند.
Schlotfeldt گفت: «این دانشآموزان ما را وادار میکند بیشتر تجزیهوتحلیل باشند و نه فقط به حالت پسآرامی. بنابراین ما باید به آنها آموزش دهیم که چگونه از این ابزارهای هوش مصنوعی استفاده کنند تا خودشان را بهتر کنند.