تجربه مشتری را با پاسخهای سریعتر و دقیقتر افزایش میدهد و در عین حال همه کارکنان در صنایع مختلف را برای انجام تجزیه و تحلیلهای پیشرفته توانمند میسازد.
هنگ کنگ، 29 مارس 2023 /PRNewswire/ — به عنوان یک شرکت مدیریت چت برجسته، imBee در تغییر استراتژی های ارتباطی و تعامل برای مشاغل مختلف نقش مهمی ایفا کرده است. با راهاندازی AiskBee، شرکتها اکنون میتوانند فرآیندهای تعامل با مشتری خود را در کانالهای متعدد سادهسازی کنند، از فرصتهای درآمدی جدید با فروش متقابل و افزایش فروش بهره ببرند، به مشتریان به زبان دلخواه خود پاسخ دهند و کارکنان خود را به مهارتهای تحلیلی بهبود یافته برای افزایش بهرهوری مجهز کنند.
“ما هیجان زده هستیم که AiskBee را به عنوان اولین پایگاه دانش Enterprise مبتنی بر ChatGPT معرفی کنیم. هنگ کنگ“گفت کن چو، مدیرعامل imBee. “AiskBee به شرکت ها این امکان را می دهد تا خدمات مشتری و عملیات فروش خود را ساده کنند، تجربه مشتری خود را افزایش دهند و یک قدم جلوتر از رقبا باقی بمانند.”
imBee AiskBee را با هدف ایجاد و گسترش پایگاه دانش یک شرکت بر اساس اطلاعات زمینه ای ارائه شده توسعه داده است. این راه حل نوآورانه طیف وسیعی از مزیت ها را برای صنایع مختلف ارائه می دهد، مانند:
-
بهبود پاسخگویی، بهینه سازی مدیریت حجم کار: با ادغام با ChatGPT، AiskBee به کسبوکارها اجازه میدهد تا به طور موثر و دقیق درخواستهای با حجم بالا و چند محصول را در کانالهای متعدد مدیریت کنند. کاربران و رباتهای چت موجود میتوانند از پیشنهادات پاسخ برای ارائه پاسخهای فوری و دقیق 24/7 استفاده کنند. به عنوان مثال، یک خرده فروش الکترونیکی می تواند حجم کاری خدمات مشتری را کاهش دهد و زمان پاسخگویی را با استفاده از AiskBee برای پاسخگویی خودکار به سؤالات مشتری در مورد آخرین اطلاعات محصول و در دسترس بودن، بهبود بخشد.
-
فرصتهای فروش متقابل/بالافروش را به حداکثر برسانید: با یکپارچهسازی قابلیت تحلیلی پیشرفته ChatGPT، AiskBee میتواند پیشنهادات محصول و خدمات را برای نمایندگان خدمات مشتری بر اساس مکالمات مشتری ارائه دهد. این امر نرخ موفقیت فروش متقابل و افزایش فروش را بهبود میبخشد و سودآوری را افزایش میدهد و در عین حال با قوانین تغییر تجاری سازگار میماند. به عنوان مثال، یک شرکت اوراق بهادار میتواند از AiskBee برای پردازش درخواستها و ارائه آخرین اطلاعات محصولات و خدمات مالی به طور فعال بر اساس مشخصات حساب مشتری استفاده کند. این عملکرد می تواند به طور قابل توجهی کارایی فروش را بدون افزایش ریسک بهبود بخشد.
-
پاسخ به سوالات به زبان دلخواه مشتری: AiskBee قابلیتهای زبان ChatGPT را با امکان درک و پاسخ به زبان کانتونی، سنتی یا چینی ساده شده افزایش میدهد. در نتیجه، تیمهای خدمات مشتری میتوانند به راحتی با مشتریان به زبان دلخواه خود ارتباط برقرار کنند، که منجر به افزایش تعامل و کاهش ارتباطات نادرست میشود.
-
دستیار هوش مصنوعی شرکت شخصی شما: از طریق عملکرد اشتراکگذاری محتوا، AiskBee میتواند انواع محتوای مختلف از جمله وبسایتها، فایلهای PDF، اسناد Word و حتی فایلهای فشردهشده مانند بروشورهای محصول، دفترچه راهنمای کاربر و پرسشهای متداول را بخواند، درک کند و از آنها بیاموزد. AiskBee قادر است پاسخ های دقیق تری را بر اساس ارزش ها و دستورالعمل های برند موجود یک شرکت ارائه دهد. در نتیجه، AiskBee می تواند به عنوان یک دستیار شخصی آگاه برای همه کاربران سازمانی خدمت کند و از آنها در تعامل با مشتریان پشتیبانی کند.
AiskBee نشان دهنده استاندارد جدیدی در تعامل و خدمات مشتری است و به عنوان اولین راه حل مبتنی بر ChatGPT Enterprise Knowledge Base برای مشاغل در هنگ کنگ. این راه حل با استفاده از زمینه و قابلیت های درک هدف ChatGPT، از چت ربات های معمولی پیشی می گیرد و راه های متنوعی برای افزایش تعامل مشتری در صنایع مختلف از جمله خدمات مالی، خرده فروشی، مخابرات، مراقبت های بهداشتی، مهمان نوازی و آموزش ارائه می دهد. imBee از داده های سازمانی برای آموزش مدل استفاده می کند و در نتیجه کیفیت پیشنهادات را به طور مداوم بهبود می بخشد. علاوه بر این، این شرکت محرمانگی و امنیت داده ها را در اولویت قرار می دهد و از اطلاعات حساس از دسترسی غیرمجاز محافظت می کند.
“AiskBee قدرت هوش مصنوعی مولد را برای شرکتها به ارمغان میآورد و در عین حال به قوانین اجباری حریم خصوصی دادهها، امنیت و زبان میپردازد. با آموزشپذیر بودن، میتواند به شرکتها کمک کند تا تعاملات پویا را به زبان دلخواه مشتری سفارشی کنند. این میتواند چسبندگی مشتری را بیشتر تقویت کند، وفاداری به برند را بهبود بخشد و کن می افزاید، مهمتر از آن، اعتماد ایجاد کنید.
درباره imBee | همکاری – گفتگو – تسریع
imBee کار با هم را آسان می کند. ما پلتفرم مدیریت چت پیشرو هستیم و تعامل مکالمه ای در سطح جهانی را برای کمک به پیشبرد کسب و کار شما ارائه می دهیم. صندوق ورودی همکاری تیمی ما یک تجربه یک چت را ایجاد می کند که در آن نماینده ای از شرکت شما می تواند اطلاعات را بین تیم های داخلی و یک مشتری یا مشتری فعلی به اشتراک بگذارد. با imBee، مشتری اطلاعات با کیفیت بالا و پاسخ سریعتری دریافت میکند. اگر تعامل سریع، آسان و با کیفیت برای شرکت شما مهم است، imBee را انتخاب کنید.
برای یافتن جزئیات بیشتر درباره imBee، لطفاً به www.imbee.io مراجعه کنید.
مشاهده محتوای اصلی برای دانلود چند رسانه ای:https://www.prnewswire.com/news-releases/imbee-reinvents-data-driven-productivity-with-aiskbee-hong-kongs-first-chatgpt-powered-enterprise-knowledge-base -solution-301784364.html
منبع imBee