Sandström همچنین ترجیح می دهد به جای افراد، موضوعات را در توییتر دنبال کند، مانند هشتگ #ChatGPT و #GenAI.
آموزش های TikTok
در همین حال، برندها و آژانس هایی که به دنبال آموزش بصری هستند به TikTok روی آورده اند.
بسیاری از یادگیری در اینجا اساساً مبتنی بر مثال است، که در آن برندها و آژانس ها با چشمان خود آنچه ممکن است را می بینند و سپس آن دانش را در استراتژی های تجاری خاص خود به کار می برند. اینفلوئنسرهایی مانند کارن ایکس چنگ، آموزش های هفتگی تکنیک های جدید هوش مصنوعی و مدل های موجود را که کاربران می توانند به آنها دسترسی داشته باشند، ارسال می کنند. Allie K. Miller ویدیوهای مشابهی ارائه می دهد اما بیشتر به کاربردهای تجاری فناوری هوش مصنوعی مانند افزایش فروش و ایجاد شغل متمایل است.
مایکل کی، مدیر برند و ارتباطات OkCupid، برای یادگیری اصول اولیه ChatGPT به تعدادی از سازندگان TikTok تکیه کرد. بدون هیچ پیشینه رسمی در فناوری، Kaye به Ad Age گفت که باید قبل از اینکه به دنبال فعال کردن فناوری باشد، ابتدا بررسی های لازم را انجام دهد.
اما زمانی که او اطلاعات کافی را از حسابهایی مانند CarterPCS و Legalbaddie بهدست آورد، Kaye و تیمش تصمیم گرفتند سؤالات ایجاد شده توسط ChatGPT را در رابط کاربری پلتفرم دوستیابی بگنجانند. این محتوا منجر به افزایش فعالیت کاربران، بیشترین ورود روزانه در تمام سال و بیش از 550000 پاسخ شد.