یک مدیر عامل مستقر در ایالات متحده اخیراً به اشتراک گذاشت که چگونه از مسیر قانونی گران قیمت عبور کرده و از ChatGPT برای هشدار دادن به مشتری که در مورد پرداختهای رادیویی سکوت کرده است، استفاده کرده است.
وقتی مشتری یادآورهای پرداخت مکرر را نادیده می گیرد، چه می کنید؟ در عصر هوش مصنوعی، شما به ChatGPT روی می آورید تا آن ها را بترسانید.
یک مدیر عامل مستقر در ایالات متحده اخیراً نحوه رد شدن از مسیر قانونی گران قیمت و استفاده از چت بات را برای هشدار دادن به یک “مشتری میلیارد دلاری” به اشتراک گذاشته است که پس از چندین بار استفاده از خدمات استودیوی طراحی او، شبح شده است.
گرگ ایزنبرگ، مدیر عامل شرکت Late Checkout مستقر در فلوریدا، در یک تاپیک توییتری اعلام کرد: «من 109500 دلار (تقریباً 9080342 روپیه) را بدون صرف هزینههای قانونی بازیابی کردم.
ایزنبرگ گفت که به ChatGPT دستور داده است که خود را به عنوان یک کارمند بخش مالی تصور کند و یک نامه “ترسناک” از مشتری بخواهد که فوراً پرداخت کند.
این تکلیف را درک کرد و یک نامه جدی برای مشتری ایزنبرگ تهیه کرد.
ChatGPT نوشت: «عدم پاسخگویی شما ما را مجبور به اقدام جدی کرده است.
در ادامه به مراجعین یادآور شد که رفتار آنها چگونه به جایگاه آنها لطمه می زند و دعوت به پیگیری قانونی می کند و می افزاید که آنها باید ظرف سه روز کاری نسبت به تسویه حساب خود اقدام کنند.
چت بات افزود: “من در این مدت پرداختی یا پاسخ رضایت بخشی از شما دریافت نکردیم، چاره ای جز تشدید بیشتر موضوع نخواهیم داشت و تمام هزینه های متحمل شده به موجودی حساب شما اضافه می شود.”
این ایمیل را با لحنی درک تر به پایان رساند.
چت بات نوشت: “ما در قبال سهامداران و کارمندان خود مسئولیت داریم که از پرداخت به موقع تمام مانده های معوق اطمینان حاصل کنیم.” امیدواریم موضع ما را درک کرده و برای تسویه مبلغ معوقه اقدامات فوری انجام دهید.»
پس از اینکه ChatGPT پیش نویس را تحویل داد، ایزنبرگ گفت که چند تغییر ایجاد کرده و آن را برای مشتریانش ایمیل کرده است.
ایزنبرگ گفت که تنها در عرض دو دقیقه، یکی از مدیران شرکت مشتری پاسخ داد.
پاسخ آنها این بود: “بیایید به شما پول بدهیم”.
در حالی که ایزنبرگ خوشحال بود که مجبور نیست یک وکیل استخدام کند، او گفت که این قسمت او را به این فکر انداخت که چقدر کار می تواند با هوش مصنوعی خودکار شود.
ChatGPT که توسط OpenAI توسعه داده شده است، با توانایی خود در نوشتن مقالات دانشگاهی، سخنرانی ها، بیانیه های مطبوعاتی و کدنویسی و پاسخ دادن به سوالات پیچیده در عرض چند ثانیه، جهان را در طوفان فرو برده است. بسیاری از سازمان ها در حال ادغام آن در روال روزانه خود هستند تا وظایف خاصی را به صورت خودکار انجام دهند.
ChatGPT یک مدل گفتگوی مکالمه است که برای درک و پاسخگویی به زبان طبیعی انسان توسط هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی آموزش دیده است. می تواند به سؤالات بعدی پاسخ دهد، با فرضیه ها مقابله کند، اشتباهات را تصدیق کند و حتی درخواست هایی را که نامناسب می داند رد کند.
همانطور که محبوب است، شرکت ها نیز با احتیاط از آن استفاده می کنند تا از افشای هرگونه داده حساس خودداری کنند.
JPMorgan و سایر شرکتهایی که استفاده از ChatGPT را محدود میکنند: «ارزشهای اصلی ما…»