این گسترش مربی دیجیتال پلتفرم، MegAI، ایجاد محتوای یادگیری مقیاسپذیر و خودکار را برای کارمندان خط مقدم امکانپذیر میسازد و زمان رسیدن به مهارت را تسریع میکند. 30 درصد
نیویورک و لندن و تل آویو، اسرائیل، 28 مارس 2023 /PRNewswire/ — Centrical، پلتفرم تجربه عملکرد برای کارکنان خط مقدم از انتشار Microlearning هوش مصنوعی خبر داد.، ادغام آنها از هوش مصنوعی مولد OpenAI، ChatGPT. AI Microlearning به سازندگان محتوا این امکان را میدهد تا به طور خودکار محتوای ریز یادگیری، از جمله خلاصه محتوا، پرسشها و پاسخهای مرتبط، و آزمونهای بررسی دانش را با سرعت بالا تولید کنند.
AI Microlearning با امکان دادن به مراکز تماس، BPOها و سایر سازمانهای CX برای افزایش تولید محتوا و تازه نگه داشتن آن با تلاش و منابع بسیار کمتر، زمان را تسریع میکند. با استفاده از قابلیتهای جدید، مشتریان میتوانند فوراً محتوا تولید کنند تا چابکی سازمانی را افزایش دهند و کارمندان خط مقدم را در محصولات، پیشنهادات، فرآیندها و مقررات انطباق جدید ماهر نگه دارند.
وقتی از گال ریمون، مدیرعامل و موسس Centrical پرسیده شد، در مورد راه اندازی این محصول، گفت: “این یک نقطه عطف بزرگ برای Centrical است. ظرف چند هفته پس از راه اندازی جهانی ChatGPT، ما مفتخریم که یک عملکرد کاملاً یکپارچه هوش مصنوعی مولد با هوش مصنوعی را برای مشتریان و شرکای خود ارائه دهیم. یادگیری خرد. تولیدکنندگان محتوای سنتی را قادر میسازد تا محتوا را بهطور کارآمدتر و پیوستهتر تولید کنند، اما زیبایی این کار این است که به هر فردی در سازمان قدرت میدهد تا به راحتی محتوای آموزشی ایجاد کند. ما از اینکه Centrical چابکی برای نوآوری سریع و ارائه آن را دارد هیجانزده هستیم. قابلیتهای ارزشمند مبتنی بر هوش مصنوعی برای پلتفرم در عصر ChatGPT.”
پیش از این، محتوای آموزشی خرد و آزمون ها به صورت دستی ایجاد می شد. اکنون، سازندگان میتوانند به سادگی هر نوع محتوای یادگیری طولانیمدتی را در Centrical بچسبانند یا پیوند دهند و پلتفرم سؤالات مربوط به مسابقه را در زمان واقعی خلاصه و تولید کند.
MegAI – یک مربی دیجیتالی مجهز به هوش مصنوعی که بهترین تجربیات را برای کارکنان ایجاد می کند
AI Microlearning جدیدترین قابلیتی است که به MegAI اضافه شده است. MegAI تجربیات شخصی و هدایت شده را برای کارمندان و سرپرستان خط مقدم ایجاد می کند که دانش، تعامل و عملکرد را برای توانمندسازی تجربیات بهتر مشتری بهبود می بخشد. MegAI بهبود مستمر را برای مراکز تماس، BPOها و سایر سازمانهای CX از طریق:
-
بهترین اکشن بعدی – اقدامات توصیه شده شخصی شده روزانه برای تمرکز کارکنان بر روی گام بعدی درست برای موفقیت.
-
دانش را تقویت می کند – فعالیتهای ریز یادگیری روزانه هدفمند بر اساس دانش فردی و شکافهای عملکردی ایجاد میشوند.
-
بینش عملکرد، مربیگری و شناخت در زمان واقعی – بینش های مربیگری و شناسایی هدایت شده و عملی که به سرپرستان خط مقدم برای حمایت از کارمندان خود در لحظه نیاز قدرت می دهد.
-
مشارکت ها (اشتراک گذاری دانش اجتماعی) – نکات شخصی و بهترین شیوه های همکاران که روزانه بر اساس اولویت ها به کارمندان ارائه می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد AI Microlearning، به وب سایت ما مراجعه کنید.
درباره مرکز
Centrical پلتفرم تجربه عملکرد است که مدیریت تعامل نیروی کار را با ایجاد بهترین تجربیات مشتری در کلاس برای برندهای پیشرو جهان از طریق همسویی نمایندگان خط مقدم و تیم، تعامل و بهینه سازی عملکرد به ارتفاعات جدیدی می برد. این پلتفرم یک تجربه کارمند یکپارچه ارائه میکند که توسط گیمیفیکیشن و هوش مصنوعی تقویت میشود که شخصاً موفقیت و رشد هر فرد را از طریق عملکرد مبتنی بر هوش مصنوعی، مربیگری و مدیریت کیفیت، یادگیری خرد شخصیسازی شده و صدای کارمند هدایت و الهامبخش میکند.
Centrical در سال 2013 تاسیس شد و به مشتریان در 150 کشور به 40 زبان مختلف خدمات ارائه می دهد. سنتریکال دارای دفاتر در نیویورک، تلآویو، و لندن و مشتریان شامل شرکت های چند ملیتی پیشرو مانند مایکروسافت، Teleperformance، Webhelp، Synchrony Financial و غیره هستند.
مشاهده محتوای اصلی برای دانلود چند رسانه ای:https://www.prnewswire.com/news-releases/centrical-releases-ai-microlearning-powered-by-chatgpt-redefining-the-frontline-agent-experience-301783496.html
منبع مرکزی