CX همچنان با افزایش محبوبیت هوش مصنوعی سازگار است.
این اقتباس تمرکز مهمی در این هفته با اجلاس ادوبی 2023 بود. ما همچنین در مورد رشد هوش مصنوعی موجود در ChatGPT و همچنین نحوه تجزیه و تحلیل موثر معیارهای CX بحث کردیم.
تطبیق تجربه مشتری با پیشرفت های هوش مصنوعی
بیایید نگاهی به نکات برجسته هفته گذشته CMSWire بیندازیم:
CMSWire Connect: 10-12 می، آستین، تگزاس
شما می دانستید که ما به ایالت لون استار می رویم، درست است؟ CMSWire اولین کنفرانس حضوری خود را از نوامبر 2019 برگزار می کند که CMSWire Connect را در 10-12 می به آستین، تگزاس می آورد.
در اینجا جلسه هفته ما است:
[Master Class] از تئوری تا عمل: یک کلاس آموزشی عملی در مورد استراتژی های تعامل کارکنان و پیاده سازی
در این کلاس کارشناسی ارشد، دکتر تام دی ویت، مدیر مدیریت تجربه مشتری در دانشگاه ایالتی میشیگان، یک رویکرد جامع مشارکت کارکنان را ارائه خواهد کرد که شامل یک سیستم امتیاز دهی 15 اندازه گیری است. از طریق پیاده سازی ها و استراتژی های عملی، دکتر دیویت رهبران را در مورد چگونگی ساختار سیستم های داخلی و برقراری ارتباط برای تعامل بهینه کارکنان راهنمایی می کند. این جلسه به صورت عملی، با مثالهای بیدرنگ و بهترین شیوههای سالها تحقیق خواهد بود.
با تیم تحریریه ما ارتباط برقرار کنید
در مورد ارتباطات، چند راه وجود دارد که ما شما را تشویق می کنیم با تیم تحریریه ما ارتباط برقرار کنید:
نکته خبری دارید؟ آن را editors@cmswire.com ارسال کنید.
آیا می خواهید یک مشارکت کننده CMSWire شوید؟ دستورالعمل های برنامه ها را بررسی کنید.
یک بیانیه مطبوعاتی دارید؟ یک بیانیه مطبوعاتی در زمینه تجربه مشتری یا بازاریابی دریافت کرده اید که فکر می کنید شایسته یک جایگاه در سایت Wire ما است؟ آن را برای ما به آدرس pr@cmswire.com ارسال کنید.