Linc در Shoptalk اعلام کرد که مدل زبان مولد پشت ChatGPT OpenAI اکنون به طور کامل در پلتفرم آن ادغام شده است.
سان فرانسیسکو، کالیفرنیا — News Direct– Linc
لینکپلتفرم خردهفروشی نسل بعدی اتوماسیون CX، امروز در Shoptalk، رویداد جهانی خردهفروشی و تجارت الکترونیک، اعلام کرد که هوش محاورهای گنجانده شده با GPT-3 اکنون به طور رسمی بر روی پلتفرم آن در دسترس است. با ترکیب مدل GPT-3، مدل زبان مولد پشت ChatGPT OpenAI، Linc اکنون میتواند از پیشرفتهای مستمر جامعه منبع باز برای فضای اتوماسیون CX خردهفروشی استفاده کند تا خردهفروشان را به پشتیبانی خدمات مشتری مکالمه طبیعی مجهز کند.
از ابتدای سال 2023، Linc مدل بزرگ OpenAI را روی پلتفرم خود با عرضههای محدود آزمایش میکند تا موفقترین مسیر پیادهسازی را تعیین کند. پس از فرآیند توسعه و آزمایش، Linc اکنون مدل GPT-3 را وارد کرده است، که برای جهش مدلهای مرسوم برای کاربردهای دانش طراحی شده است و ارائه برنامههای دانش را حتی از طریق رابط مکالمه طبیعیتر میکند. به طور خاص، سؤالات مربوط به محصول، سؤالات خطمشی خدمات، و داستانهای برند، تنها چند نمونه از موارد استفاده در دسته برنامههای دانش هستند، که در آن هوش مصنوعی مولد به طور چشمگیری کیفیت مکالمه را بهبود میبخشد. کاربران پلتفرم Linc میتوانند از مدلهای هوش مصنوعی مولد در جایی که مناسب است استفاده کنند، با این حال همچنان روی مکالمات کنترل دارند و همچنان میتوانند برنامههای گردش کاری را که مدلهای OpenAI برای آنها طراحی نشدهاند، در یک راه حل خودکار کنند.
فانگ چنگ، موسس و مدیر عامل Linc، گفت: “خدمات مشتری در صنعت خرده فروشی به طور قابل توجهی تغییر کرده است، زیرا برندها همچنان به استفاده از هوش مصنوعی ادامه می دهند.” اکنون با پیشرفتهای اخیر در هوش مصنوعی محاورهای مولد، سرعت آن افزایش مییابد، اما ابزارهایی مانند ChatGPT تنها یکی از مؤلفههای موفقیت آمیز خودکارسازی CX هستند و کسبوکارها باید قبل از عجله در سرمایهگذاری، قدرت آن را درک کنند. ادغام آن در پلتفرم Linc به یک راه حل همزمان اجازه می دهد که تمام ستون های مورد نیاز برای مشاهده موفقیت اتوماسیون CX را گرد هم می آورد.
پیادهسازی مدل OpenAI توسط Linc در پلتفرم خود در زمانی انجام میشود که صنعت خردهفروشی از نظر انتظارات مشتری تحت فشار است و در عین حال به هزینهها بسیار حساس است. اتوماسیون در جلب رضایت مشتریان و در عین حال کنترل هزینه ها بسیار موثر بوده است. پلتفرم اتوماسیون CX خردهفروشی Linc ساخته شده است تا قدرت هوش مصنوعی مولد را به عنوان بخشی از راهحلی جامع بگنجاند که به کسبوکارها اجازه میدهد کنترل مکالمات را به دست آورند و برخی از شکافهایی را که ChatGPT به تنهایی برطرف نمیکند، پر کند.
Linc در Shoptalk، رویداد جهانی پیشرو برای خردهفروشی و تجارت الکترونیک، که از 26 تا 29 مارس در لاسوگاس برگزار میشود، شرکت خواهد کرد. تیم Linc در غرفه 254 خواهد بود و با مشتریان خردهفروش خود ارتباط برقرار میکند و در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی مولد میتواند در راهحلهای اتوماسیون خدمات مشتری گنجانده شود تا نیروی کار هوش مصنوعی توانمندتر شود، بحث خواهد کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Linc و نحوه ادغام OpenAI در پلتفرم آن، لطفاً از: https://www.linc.cx/
درباره لینک
Linc پلتفرم CX Automation خرده فروشی نسل بعدی است که برای برندهای درجه یک جهانی مانند Carter’s | ساخته شده است OshKosh، Eddie Bauer، Farmacy Beauty، و Pampered Chef. هوش مصنوعی برنده جایزه Linc نیروی کار دیجیتالی بینهایت مقیاسپذیر را برای مکالمات واقعی که مشکلات واقعی مشتریان را حل میکند، نیرو میدهد. Linc در حال ایجاد تجربیات مشتری خارقالعادهای است که چرخه عمر مشتری را در بر میگیرد تا تبدیلهای فروش را افزایش دهد، ظرفیت پشتیبانی را بهینه کند و درآمد را افزایش دهد.
اطلاعات تماس
آژانس شمال 6 برای لینک
lincglobal@n6a.com
وب سایت شرکت
https://www.letslinc.com/
مشاهده نسخه منبع در newsdirect.com: