Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

ChatGPT را فراموش کنید. راه های عملی برای اعمال هوش مصنوعی در بازاریابی وجود دارد

مارس 27, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
ChatGPT را فراموش کنید.  راه های عملی برای اعمال هوش مصنوعی در بازاریابی وجود دارد
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

توسط ستون نویس مهمان AdExchanger

دوشنبه، 27 مارس 2023 – 12:35 صبح

اولگ کورنفلد، مدیر ارشد فناوری در CMI Media Group

اولگ کورنفلدمدیر ارشد فناوری

برنامه های کاربردی برای هوش مصنوعی برای مدتی در صنایع به آرامی و به طور پیوسته در حال افزایش است. در حال حاضر، OpenAI آن را دوباره در کانون توجه قرار داده است.

OpenAI به عنوان یک تلاش غیرانتفاعی برای جلوگیری از کنترل هوش مصنوعی توسط مشاغل و دولت ها تأسیس شد. هدف اولیه ایمن نگه داشتن هوش مصنوعی بود. اما سپس به یک سرمایه گذاری انتفاعی تبدیل شد.

پس چرا محصول OpenAI ChatGPT ناگهان ما را دوباره به هوش مصنوعی علاقه مند کرد؟

دسترسی بخش بزرگی از چیزی است که ChatGPT را بسیار جذاب می کند – اما این همان چیزی است که آن را خطرناک نیز می کند.

ChatGPT مقالاتی را به خوبی بیان می کند که دارای اقتدار و اعتبار است. اما با هوش مصنوعی، اطلاعات نادرست را می‌توان خودکار کرد و به سطوح بسیار بالایی تقسیم کرد. ما نمی توانیم فرض کنیم که همه آن ها به طور پیش فرض درست شده اند.

اگرچه این نوع هوش مصنوعی برای توده‌ها خطرات و ایرادات خود را دارد، اما باید از برنامه‌های محدودتر فناوری جدا شود – برنامه‌هایی که نه تنها خاص‌تر بلکه قابل اعتمادتر و کاربردی‌تر هستند.

در طول 25 سال گذشته، تنها بخش ثابت فناوری تبلیغاتی که برای انتقال داده بین دو پلتفرم طراحی شده است، Microsoft Excel بوده است. اما این پلت فرم دستی – که مستعد خطاهای انسانی، از دست دادن داده ها و بهینه سازی از دست رفته است – می تواند از طریق یک ربات خودکار شود. اگر ChatGPT را کنار بگذاریم، هوش مصنوعی این پتانسیل را دارد که بازاریابی و فناوری تبلیغات را متحول کند و این زمینه‌ها را قادر می‌سازد تا از اکسل به مجموعه‌های ابزار بسیار قدرتمندتر و مؤثرتر بروند.

اتوماسیون، بهینه‌سازی و برنامه‌ریزی میوه‌ای کم‌چسب هستند

تجزیه و تحلیل مبتنی بر ML، اتوماسیون وظایف و بهینه سازی کمپین های درون بازار تنها چند تاکتیک هستند که باید بخشی از استراتژی بازاریابی کلی در حرکت رو به جلو در نظر گرفته شوند، تا زمانی که توسط افراد برای تأیید صحت داده های ورودی تنظیم شوند. به هر حال، یادگیری کلید هوش است – انسانی یا مصنوعی. آموزش خروجی ها بر روی داده های تایید شده توسط انسان کلید اصلی است.

تجزیه و تحلیل های مبتنی بر یادگیری ماشینی می تواند نتایج سرمایه گذاری را بهتر پیش بینی کند. ML یک سیگنال کوچک اما معنی‌دار را از مقادیر انبوه نویز به اندازه کافی سریع جدا می‌کند تا گزینه‌های بهتری را برای تصمیم‌گیری‌های سرمایه‌گذاری کارآمدتر و مؤثرتر در مورد اینکه کدام مخاطبان، کانال‌ها و پیام‌ها نتایج بهتری خواهند داشت، در اختیار ما قرار می‌دهد. مشخصات بسیار کامل تری از مصرف کننده ارائه می کند. همچنین می تواند یک برنامه عمل همه جانبه و دقیق را توصیه کند.

به طور مشابه، راه‌اندازی کمپین با استفاده از سرورهای تبلیغاتی، DSPها، پلت‌فرم‌های اجتماعی و جستجو هنوز یک فرآیند دستی است که با صفحات گسترده پیچیده، شبکه‌های نام‌گذاری کنوانسیون، فرآیندهای ارتباطی چندبخشی و ارتش قاچاقچیان برون‌سپاری/برون‌ساحلی مدیریت می‌شود. اما اکنون می توان بیش از 50 درصد از این فرآیند را از طریق ربات های قابل آموزش خودکار کرد.

با وجود این ربات ها، خطای انسانی به صفر می رسد و فرصت های جدیدی برای ارزیابی مجدد ساختار و مسئولیت های تیم ایجاد می کند. همچنین، زمانی که مقیاس اتوماسیون به اندازه کافی قابل توجه باشد، سرعت راه‌اندازی به‌شدت بهبود می‌یابد، و همچنین در هزینه‌های برون‌سپاری صرفه‌جویی می‌شود. علاوه بر این، به تصمیم گیرندگان اجازه می دهد تا روی بخش های استراتژیک تر مدیریت پشته فناوری تبلیغات تمرکز کنند. و این آزادی به تیم ها اجازه می دهد تا مهارت های جدیدی در AI/ML بیاموزند.

یکی دیگر از کاربردهای هوش مصنوعی بهینه سازی برنامه ای کمپین های زنده است. مانند راه اندازی کمپین، این نیز هنوز یک فرآیند دستی است. معامله گران باید وارد DSP ها شوند تا ببینند کمپین ها چگونه اهداف را دنبال می کنند و مخاطبان، پیشنهادات و عرضه ها را برای بهینه سازی عملکرد برای اهداف مورد انتظار تنظیم می کنند. با داده‌های عملکرد کافی و دسترسی بلادرنگ به آن، ربات‌های بهینه‌سازی را می‌توان آموزش داد تا از این داده‌ها برای تنظیم خودکار و بیشتر از هر انسانی استفاده کنند. این تاکتیک ها بسیار قابل اندازه گیری هستند و می توانند به سرعت ارزش این اتوماسیون ها را نشان دهند.

فناوری جدید، همان روش

استفاده از هوش مصنوعی در این نوع ابتکارات، منابع سازمان و مهارت های مورد نیاز برای تکامل را متحول می کند. این دانش را بالا می برد و فرصت های جدید و جالبی برای رشد ایجاد می کند زیرا نقش های تاکتیکی/ورود داده ها به نقش های هوش مصنوعی تبدیل می شوند.

اما، مانند هر چیز دیگری، ما باید روش آزمون، یادگیری و مقیاس را دنبال کنیم. و ما باید نظم و انضباط را حفظ کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که نتایج بلندمدت مبتنی بر دقت و نتایج قابل اندازه گیری است.

CMI Media Group را دنبال کنید و AdExchanger در لینکدین

برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

دوست باهوش مصنوعی که هرگز نمی دانستید به آن نیاز دارید! – Folio 2.0 / EU Jacksonville

نوشته‌ی بعدی

من پیش بینی قیمت ChatGPT Shiba Inu را پرسیدم، پاسخ به سادگی خنده دار بود

نوشته‌ی بعدی
من پیش بینی قیمت ChatGPT Shiba Inu را پرسیدم، پاسخ به سادگی خنده دار بود

من پیش بینی قیمت ChatGPT Shiba Inu را پرسیدم، پاسخ به سادگی خنده دار بود

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

Yext Scout مارک ها را از طریق چالش های جستجوی هوش مصنوعی راهنمایی می کند

Yext Scout مارک ها را از طریق چالش های جستجوی هوش مصنوعی راهنمایی می کند

سپتامبر 12, 2025
VMware از مسیر AI شروع می شود ، اما این تجارت اصلی نیست

VMware از مسیر AI شروع می شود ، اما این تجارت اصلی نیست

سپتامبر 11, 2025
ویژگی جدید ترجمه زنده اپل برای AirPods در هنگام راه اندازی در اتحادیه اروپا در دسترس نخواهد بود

ویژگی جدید ترجمه زنده اپل برای AirPods در هنگام راه اندازی در اتحادیه اروپا در دسترس نخواهد بود

سپتامبر 11, 2025
آزمایشگاه ماشین آلات فکر می کند مدل های هوش مصنوعی را سازگارتر کند

آزمایشگاه ماشین آلات فکر می کند مدل های هوش مصنوعی را سازگارتر کند

سپتامبر 11, 2025
Humanoids ، Avs ، و آنچه در سخت افزار AI بعدی در اختلال 2025 وجود دارد

Humanoids ، Avs ، و آنچه در سخت افزار AI بعدی در اختلال 2025 وجود دارد

سپتامبر 10, 2025
منابع: راه اندازی آموزش AI Mercor Eyes 10B $+ ارزیابی با نرخ 450 میلیون دلار

منابع: راه اندازی آموزش AI Mercor Eyes 10B $+ ارزیابی با نرخ 450 میلیون دلار

سپتامبر 10, 2025

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار