مانیش رانیگا، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری هواپیمایی، 777 شرکا (مالک استارت آپ ارزان استرالیایی بونزا)، با Future Travel Experience در مورد استراتژی دیجیتالی بومی و مشتری محور این شرکت هواپیمایی و فناوری نوآورانه ای که برای کمک به استفاده از آن استفاده خواهد کرد صحبت کرده است. تجربه مسافر را متحول کند
رانیگا پیش از سخنرانی ویژه خود در FTE EMEA/FTE Ancillary & Retailing 2023 که در 23 تا 25 مه در دوبلین برگزار می شود، گفت که این شرکت هواپیمایی از برنامه Fly Bonza قبل از سفر و هنگام پرواز برای تعامل با مسافران استفاده می کند.
در داخل هواپیما، تجربه خدمات بدون سرویس سنتی واگن برقی دوباره تصور شده است و مشتریان از طریق برنامه از منو سفارش میدهند و خریدهایشان را مستقیماً روی صندلیهایشان تحویل میدهند.
رانیگا گفت: «برنامه و استراتژی دیجیتال در قلب پیشنهاد ما قرار دارند. «این یک «افزودن» نیست، بلکه بخش مرکزی تجربه برند Bonza است که به ما کمک میکند به مشتریان نزدیکتر باشیم و معیارهای تجاری و مشتری را که مهم هستند هدایت کنیم.
“جاه طلبی جمعی ما از همان ابتدا این بود که یک شرکت تجارت الکترونیکی منتخب باشیم – به طور خلاصه، یک برند خرده فروشی مسافرتی فراگیر که اتفاقاً هواپیما را اداره می کند.”
سازمان نظارت بر مصرف کنندگان استرالیا در حال گسترش رسانه های اجتماعی در جستجوی تأثیرگذارانی است که با تکنیک های بازاریابی خود گمراه می کنند.
کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا (ACCC) به طور فعال در حال جست و جوی پلتفرم های رسانه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، تیک تاک، اسنپ چت، یوتیوب و فیس بوک است و به دنبال تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی است که وابستگی خود را به محصولاتی که آنها تأیید می کنند، فاش نمی کنند.
کارگاههای ACCC بخشهایی را هدف قرار میدهند که در آن بازاریابی تأثیرگذار به ویژه گسترده است، از جمله مد، زیبایی و لوازم آرایشی، غذا و نوشیدنی، سفر، تناسب اندام و رفاه، والدین، بازی و فناوری.
جینا کاس-گوتلیب، رئیس ACCC، میگوید: «نکتهها منعکسکننده نگرانی جامعه در مورد تعداد روزافزون تکنیکهای بازاریابی دستکاری شده در رسانههای اجتماعی است که برای استثمار یا تحت فشار قرار دادن مصرفکنندگان برای خرید کالا یا خدمات طراحی شدهاند.
مهم است که اینفلوئنسرها در رسانههای اجتماعی روشن باشند که آیا انگیزههای تجاری پشت پستهایشان وجود دارد یا خیر. این شامل آن دسته از پستهایی میشود که انگیزه داده میشوند و بهعنوان بیطرف معرفی میشوند، اما چنین نیستند.»
Agoda در این هفته با استفاده از ChatGPT برای سرودن اشعاری در مورد محبوب ترین شهرها برای تعطیلات روز ولنتاین سرگرم شد.
امری مورگنشترن، مدیر عامل پلتفرم جهانی سفرهای دیجیتال، گفت: استفاده از ChatGPT برای سرودن شعر «ممکن است یک ترفند باشد»، اما فناوری هوش مصنوعی که ربات چت را تقویت میکند، «فراتر از امیدواری» است.
آیا شکسپیر باید با چشماندازی که ChatGPT بهتر از بارد غزل میسرود، در قبر خود بچرخد؟
ما اینطور فکر نمی کنیم، اما خودتان با ادای احترام شاعرانه ChatGPT به چند شهر آسیا قضاوت کنید:
توکیو
«کوه فوجی در دوردست، منظره ای برای تماشا. توکیو، شهری که هرگز قدیمی نمی شود.
بانکوک
«از پد تای تا تام یام گونگ، غذاهای بانکوک طعم و مزهای باقی میماند».
سنگاپور
باغهای کنار خلیج، سرزمین عجایب. زیبایی یک طبیعت، بسیار نزدیک به دست
بالی
سواحل یک بهشت استوایی است، با امواجی که به آرامی می چرخند. مکانی برای یافتن آرامش واقعی و ترک مصائب جهان به طور کلی.
کوالالامپور
کوالالامپور، شهر افتخار. یک مقصد، همیشه در سراسر جهان
و در نهایت…
سیریوم، رهبر تجزیه و تحلیل هوانوردی، قراردادی را با آمادئوس امضا کرده است تا داده های برنامه پروازهای پیشرفته خود را در پلتفرم سفر آمادئوس ارائه دهد و به مشتریان آمادئوس در فضای سفر منتفع شود.
مدیرعامل Airbnb، برایان چسکی، نتایج سه ماهه چهارم این شرکت را ستایش کرده است و نشان می دهد که درآمدهای 1.9 میلیارد دلاری نسبت به مدت مشابه در سال 2021، 24 درصد افزایش یافته است. درآمد خالص در این سه ماه 319 میلیون دلار آمریکا بود که آن را به سودآورترین سه ماهه چهارم شرکت تبدیل کرد. .
چسکی در تماسی با تحلیلگران مالی گفت: «اعتماد مصرف کنندگان به سفر همچنان بالاست. “من فکر می کنم بخشی از آن مهم نیست که در جهان چه اتفاقی می افتد، مردم می خواهند سفر کنند.
برای بسیاری از مردم، دفتر اکنون زوم است. این مرکز خرید اکنون آمازون است. این تئاتر اکنون نتفلیکس است. سفر در سال جاری راهی بسیار مهم برای تجربه مردم جهان خواهد شد.»
منبع: Phocuswire