جای تعجب نیست که اینفلوئنسرهای بیمار در مورد وضعیت سلامتی خود در رسانه های اجتماعی صحبت می کنند. با این حال، آنچه کمتر مشخص است این است که شرکتهای داروسازی چه نقشی ایفا میکنند، صنعت تأثیرگذار بیماران چقدر بزرگ است و اطلاعات مربوط به داروهای تجویزی از اینفلوئنسرها چگونه در رسانههای اجتماعی منتقل میشود – و دریافت میشود.
در حالی که ارین ویلیس، دانشیار دانشگاه کلرادو نمی تواند به همه این سؤالات پاسخ دهد، او چندین سال است که روی این موضوع تحقیق می کند و اخیراً تحقیقات جدیدی را منتشر کرده است که سبک های ارتباطی، استراتژی ها و تفکر اینفلوئنسرهای بیمار را بررسی می کند، که بسیاری از آنها با شرکت های داروسازی شریک هستند.
با یک اشتراک رایگان به خواندن Endpoints ادامه دهید
فوراً قفل این داستان را باز کنید و به بیش از 163500 متخصص بیوفارما بپیوندید که روزانه Endpoints را میخوانند — و این رایگان است.