میزگرد Renegade چهارشنبه برگزار شد. 10 مارس، ساعت 18:00 موضوع اصلی این میزگرد Chat GPT بود. سخنرانان این رویداد Javier Llamas، Dave Moton، Joe Saldivar و Savannah Andrasain بودند. این سخنرانان معلمانی در BC هستند که در مورد نگرانی ها و افکار مثبت در مورد عملکرد Chat GPT صحبت می کردند. Chat GPT به دلیل هوشمندی آن که یک مدل مبتنی بر زبان است، برای خدمات مشتری طراحی شده است. این یک چت باکس هوشمند هوش مصنوعی است که در مورد همه چیز اطلاعات و پاسخ می دهد. دانشآموزان میتوانند از آن بهعنوان یک ابزار آکادمیک استفاده کنند، زیرا میتوانند کدهای رایانهای بنویسند، مقاله بنویسند، مقاله بنویسند و با دادن نکاتی به شما در نوشتن بهتر کمک کنند. پتانسیل این هوش مصنوعی نیز در حال توسعه است زیرا عملکردهای آن توسط افراد بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به هوشمندی Chat GPT می تواند برای یادگیری بسیار بحث برانگیز باشد. هر یک از سخنرانان نگرانیهای خود را در مورد Chat GPT به اشتراک گذاشتند، زیرا نمیتوان آن را شناسایی کرد، زیرا اثبات اینکه یک دانشآموز از Chat GPT کپی یا سرقت ادبی کرده است بسیار سخت است. هر یک از سخنرانان معلمانی بودند که نگرانی های خود را مورد بحث قرار دادند و در نظر داشتند که تکالیف باید به اندازه کافی پیچیده شوند تا از تقلب دانش آموزان و نگاه دقیق تر به مطالب ارسالی خود جلوگیری شود. عدم صداقت تحصیلی برای این معلمان بسیار مهم بود، زیرا یادگیری نباید فقط یک شیب باشد، بلکه چیزی است که به دست می آورید و اگر دانش آموزان در سیستم مدرسه تقلب کنند، عمدتاً آینده را تحت تأثیر قرار می دهد. گفتگو درباره مزایا و معایب این هوش مصنوعی که پیشرفت بیشتری می کند و آنچه در سیستم تحصیل کرده انجام خواهد داد، به عقب و جلو رفت. سوال اصلی همه اینها این بود که معلمان برای جلوگیری از تبدیل شدن Chat GPT به یک مسئله در سیستم آموزشی چه کاری انجام خواهند داد.