در طول قرنطینههای COVID، فناوری برای کمک به دانشآموزان و معلمان برای کار آنلاین به سرعت به بخشی ضروری از آموزش تبدیل شد. توانایی آموزش و یادگیری از راه دور فرصتهایی را باز کرد که چگونه کار آنلاین میتواند گزینههای متفاوتی را برای معلمان و دانشآموزان ایجاد کند. اگرچه بسیاری از پیشرفتهای بزرگ بسیاری از جنبههای یادگیری را قابل گسترشتر کرده است، اما دریچهای را برای عدم صداقت دانشگاهی گشوده است.
دیانا ترل، استاد آموزش و مدیر مشترک مرکز تعالی تدریس سنت آنسلم، به یاد میآورد که از خود میپرسد چگونه فناوری بر شغل او به عنوان استاد تأثیر گذاشته است و چگونه دانشآموزانش را برای معلمی در صنعتی که به سرعت در حال تغییر است آماده میکند. زمانی که موتور جستجوی بحث برانگیز آن زمان به آموزش عالی معرفی شد.
امروزه، دانشآموز معمولی احتمالاً نمیتواند بدون کمک نه تنها Google، بلکه برنامههای دیگری مانند Photomath، Grammarly، SpanishDict و SparkNotes، تکالیف خود را تکمیل کند. در حال حاضر، Elon Musk’s Chat GPT، یک جعبه گفتگوی آنلاین که توسط هوش مصنوعی اداره می شود، جدیدترین فناوری است که دامنه آموزش را تغییر می دهد.
هفته گذشته، مرکز تعالی آموزش میزبان اساتید سنت آنسلم در بحثی در مورد Chat GPT بود. این فناوری اخیراً در 30 نوامبر رسماً راه اندازی شد و نوعی هوش مصنوعی است که به طور خودکار به سؤالات ایجاد شده توسط انسان پاسخ می دهد. در حالی که به نظر می رسد که این نرم افزار مطمئناً برای اهداف آکادمیک پیاده سازی شده است، اما هنوز کامل نیست.
یکی از دانشآموزان ادعا میکند که یک بار سعی کرده است از آن استفاده کند، اما وبسایت آنقدر کند بود که بهتر بود تکلیف خود را مستقل انجام دهند. دانشآموز دیگری که میخواهد ناشناس بماند، گفت: «یک بار از آن برای یک مسابقه استفاده کردم و تقریباً همه پاسخها اشتباه بود.
علیرغم اینکه در مراحل اولیه توسعه هستند، دانشکده سنت آنسلم به طور فعال در حال آماده شدن برای انطباق با این فناوری ها هستند.
ما چاره ای نداریم، باید نحوه استفاده از آن را برای آموزش نوشتن بهتر بیابیم.» پروفسور مگ کرونین، مدیر کالج نویسندگی گفت، و افزود که از قضا، “خطر در دوره های فشرده غیر تالیفی است.”
پروفسور گرگوری از دپارتمان آموزش نیز احساس مشابهی داشت و گفت که در کلاسهای نوشتاری، «من نسبت به سبک نوشتاری دانشآموزم حساس میشوم و میتوانم تغییرات عجیب و غریب و پیچیده را در نوشتن حس کنم».
اگرچه سرقت ادبی که Chat GPT اجازه می دهد ممکن است در کلاس های صمیمی مانند کلاس های اینجا در Saint Anselm قابل اجرا نباشد، با این حال نشان دهنده یک لحظه اقلیمی برای آموزش عالی است.
ملیندا مالیک، رئیس بخش مجموعهها در کتابخانه گیزل، با دیدگاهی مثبت، گفت: «فکر میکنم فرصت بسیار خوبی برای رسیدگی به آن وجود دارد. بسیاری از اساتید معتقدند که ارتباط چهره به چهره با دانشجویان برای سازگاری با این تغییرات ضروری است. جن پاورز، مدیر مرکز منابع آکادمیک، گفت: «صحبت کردن در مورد آن با دانشآموزان راهی برای رفتن است.
اعضای هیئت علمی مصمم هستند از این ابزارهای تولید شده توسط هوش مصنوعی به عنوان یک تجربه یادگیری ارتباطی، با تسهیل بحث ها و مشاوره های حضوری، نوشتن مشارکتی، و سواد اطلاعاتی در سطح دانشگاه استفاده کنند.
دیانا ترل نتیجه گرفت: «من برای تعقیب متقلبان وارد این حرفه نشدم.