Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

شرکت‌های بازاریابی مینه‌سوتا در حال آزمایش چگونگی کمک به ChatGPT به کارشان هستند

مارس 19, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
شرکت‌های بازاریابی مینه‌سوتا در حال آزمایش چگونگی کمک به ChatGPT به کارشان هستند
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

شرکت بازاریابی دیجیتال Voro از ChatGPT، برنامه جدید و محبوب هوش مصنوعی برای ایجاد محتوا برای مشتریان استفاده می‌کند.

کریس گارون، شریک و مدیر عامل شرکت مینیاپولیس، گفت: قبل از ChatGPT، ایجاد محتوا «بسیار گران» بود – به خصوص محتوای شخصی‌سازی شده لازم برای دیده شدن در موتورهای جستجو.

Voro یک فرآیند با کمک هوش مصنوعی، اما ویرایش شده توسط انسان، ایجاد کرده است که سرعت را افزایش می دهد و در عین حال هزینه را کاهش می دهد. Gauron آن را به یک نانوایی صنعتگر تشبیه می کند که تبدیل به یک کارخانه نان کامل می شود.

قدرت و پتانسیل ChatGPT باعث رشد انفجاری شده است و تنها در دو ماه به 100 میلیون کاربر رسیده است. گزارش‌هایی مبنی بر گذراندن امتحانات در چهار دوره حقوق دانشگاه مینه‌سوتا، در دانشکده بازرگانی وارتون و امتحان برای تبدیل شدن به یک پزشک دارای مجوز، تنها علاقه را در سطح جهانی افزایش داده است.

از آنجایی که بازاریابان دیجیتال – و آنهایی که در سایر زمینه ها هستند – ChatGPT را در کار خود گنجانده اند، شرکای Voro، Gauron و Matt O’Laughlin نیز از جمله کسانی هستند که به احتیاط توصیه می کنند.

گارون گفت: «ما در این مرحله این را به عنوان یک انسان هوشیار یا مصنوعی نمی‌بینیم. “این فقط فناوری است.”

گارون گفت، فراخوانی برای تنظیم مقررات به سبک سازمان غذا و دارو، که در ماه فوریه در پادکست مرکز فناوری انسانی انجام شد، “بسیار جذاب” است.

او گفت: «ما از گفت‌وگوهایی که منجر به ایجاد فناوری مانند ChatGPT می‌شود، برای انسان‌هایی که هدف آن خدمات رسانی است، حمایت می‌کنیم.

به گفته اندرو اکلوند، بنیانگذار و مدیرعامل سیسرون، یک شرکت بازاریابی دیجیتال در سنت پل، در این بین، هوش مصنوعی به کمک انسان می تواند تبلیغات آنلاین مرتبط تری را به نفع مصرف کنندگان و برندها ارائه دهد.

برای این منظور، Eklund انتظار دارد که هوش مصنوعی – با قدرتی که در بررسی مقادیر عظیمی از داده‌های مصرف‌کننده دارد – بر بسیاری از خدمات بازاریابی «تسلط و خودکارسازی کند».

اکلوند می‌گوید: «داده‌های مربوط به انجام این کار به قدری دست و پا گیر و بزرگ شده است که تقریباً به نظر می‌رسد هوش مصنوعی برای انجام آن ضروری است. اگر ماشینی بتواند کاری را بهتر، سریع‌تر و ارزان‌تر انجام دهد که در ابتدا به خوبی کسب درآمد نشده است، این یک نوع برد برای همه است.

اکلوند گفت، ابزارهایی مانند ChatGPT و تولید کننده تصویر هوش مصنوعی MidJourney “الهام بخش با سرعت” هستند. آنها همچنین «بازاری را برای تولید خلاقانه، ایده‌های خلاقانه از برندهایی که احتمالاً بودجه کافی برای آن نداشتند» تقویت می‌کنند.

اکلوند گفت که اقتصاد همچنین به ChatGPT اجازه می دهد تا برای مثال، توضیحات مختصری از اقلام در یک کاتالوگ حاوی هزاران محصول بنویسد. در پروژه دیگری، ChatGPT ممکن است ایده های جدیدی را تحریک کند حتی اگر از کلمه ای که می نویسد استفاده نکند.

اکلوند از فناوری جدید استقبال می‌کند، حتی وقتی که کسب‌وکار او را مختل و متحول می‌کند و مشتریان را تشویق می‌کند که وارد کشتی شوند.

اکلوند گفت: “در یک نقطه، شما به این چیزی که به اندازه کافی خوب گفته می شود زدید.” “پس انداز به اندازه کافی عالی است که خروجی آن به اندازه کافی برای سرمایه گذاری خوب باشد.”

اکلوند گفت، پیشرفت‌ها در هوش مصنوعی پیشرفته منجر به توانایی بیشتری برای اتخاذ تصمیم‌هایی می‌شود که دقیق‌تر، مناسب‌تر، انسانی‌تر، همدل‌تر و مرتبط‌تر هستند. و آنچه را که واقعاً بی ثمر است از زندگی روزمره مردم حذف خواهد کرد.

جو ردن، رئیس تجزیه و تحلیل بازاریابی در دانشکده مدیریت کارلسون، اعتراف می کند که هفته هاست به ChatGPT معتاد بوده است.

ردن می گوید: «در طول زندگی من، سه اختراع بزرگ وجود داشت: اینترنت، تلفن هوشمند و اکنون این. “هر چیزی را که می توانم تصور کنم در آن ریخته ام، و من کاملاً از آنچه که می تواند انجام دهد غرق شده ام. ما فقط سطح را می خراشیم.”

Redden گفت که ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید سریع و ارزان تصاویر یا موقعیت‌یابی برای بازاریابان خوب هستند.

اما ردن به مدل‌های هوش مصنوعی برای تولید محتوای نوشتاری یا تصاویری که یک شرکت باید داشته باشد یا «نسخه نهایی هر چیزی» نیاز دارد، اعتماد نمی‌کند.

او گفت: «مثل وجود یک فرد باهوش دیگر در اتاق است که برخی از ایده ها را به بیرون می اندازد.

حالا ردن از دانش‌آموزان می‌خواهد از ChatGPT برای تجزیه و تحلیل و تفسیر داده‌های بازاریابی استفاده کنند، حوزه‌ای که برخی در آن مشکل دارند. دانش‌آموزان – و بازاریابان – در عوض می‌توانند بر روی ایجاد سؤالات تجاری برای ChatGPT تمرکز کنند تا بررسی کنند و تصمیم بگیرند که چگونه از نتایج آن در تلاش‌های بازاریابی استفاده کنند.

ردن گفت: “ترکیب اطلاعات و مضامین، در آن عالی است.” “اگر باید قضاوت کرد، در این کار چندان خوب نیست. … انسان چگونه این را در یک استراتژی ادغام کنم، هنوز آن لایه ای وجود خواهد داشت که احتمالاً به آن نیاز داریم.”

تاد نلسون یک نویسنده مستقل در دریاچه المو است. ایمیل او todd_nelson@mac.com است.

برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

من پیش بینی قیمت بیت کوین ChatGPT برای سال های 2025-2030 را پرسیدم و به من …

نوشته‌ی بعدی

تبلیغات تبلیغاتی را باور نکنید: چرا ChatGPT “جام مقدس” تحقیقات هوش مصنوعی نیست

نوشته‌ی بعدی
تبلیغات تبلیغاتی را باور نکنید: چرا ChatGPT “جام مقدس” تحقیقات هوش مصنوعی نیست

تبلیغات تبلیغاتی را باور نکنید: چرا ChatGPT "جام مقدس" تحقیقات هوش مصنوعی نیست

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

هوش مصنوعی برای خودکارسازی بانکداری ، مشاغل مالی را تهدید می کند

هوش مصنوعی برای خودکارسازی بانکداری ، مشاغل مالی را تهدید می کند

آگوست 28, 2025
Google Vids آواتارهای AI و ابزارهای تصویر به تصویر را دریافت می کند

Google Vids آواتارهای AI و ابزارهای تصویر به تصویر را دریافت می کند

آگوست 27, 2025
هوش مصنوعی غیر متمرکز: پر از قول ، اما بدون چالش

هوش مصنوعی غیر متمرکز: پر از قول ، اما بدون چالش

آگوست 27, 2025
سرمایه گذاری هوش مصنوعی ماهیت دوگانه دارد

سرمایه گذاری هوش مصنوعی ماهیت دوگانه دارد

آگوست 27, 2025
X و Xai Sue Apple و Openai بیش از ادعاهای انحصار هوش مصنوعی

X و Xai Sue Apple و Openai بیش از ادعاهای انحصار هوش مصنوعی

آگوست 26, 2025
Airbnb برای کمک به جلوگیری از مهمانی های خانه به AI می رود

Airbnb برای کمک به جلوگیری از مهمانی های خانه به AI می رود

آگوست 26, 2025

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار