Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

ChatGPT برای محتوای SEO – تجارت الکترونیک عملی

مارس 17, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
ChatGPT برای محتوای SEO – تجارت الکترونیک عملی
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ChatGPT، Jasper و دیگران می توانند محتوا را در مقیاس تولید کنند. اما تأثیر آن ابزارها بر رتبه بندی جستجوی ارگانیک نامشخص است.

گوگل هنوز دستورالعمل رسمی برای فهرست بندی و رتبه بندی محتوای تولید شده توسط ChatGPT صادر نکرده است. با این حال، این غیرعادی نیست که گوگل ماه ها یا سال ها منتظر بماند تا قوانینی را تصویب کند و سپس سایت ها را به خاطر اقدامات گذشته جریمه کند.

با این وجود، بهینه سازان موتورهای جستجو باید به اسناد موجود گوگل تکیه کنند.

در اینجا چیزی است که ما در مورد محتوای ایجاد شده توسط ChatGPT می دانیم:

  • الگوریتم های گوگل می توانند اکثر کپی های ChatGPT را شناسایی کنند. با این حال، با توجه به پیشرفت و پیچیدگی متن ایجاد شده توسط هوش مصنوعی، این می تواند تغییر کند.
  • با درخواست های مناسب، ChatGPT می تواند محتوای بهتری نسبت به بسیاری از انسان ها ایجاد کند. مثلاً می‌تواند مقالات دانشگاهی بهتری از بسیاری از دانشجویان بنویسد.
  • گوگل به نحوه ایجاد محتوا اهمیتی نمی دهد، طبق یک توییت از رابط جستجوی آن، به شرطی که اطلاعات برای جستجوگران مفید باشد.

چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​محتوای ایجاد شده با هوش مصنوعی در حال تبدیل شدن به واقعیت است. نویسندگان در حال حاضر به درجات مختلف از آن استفاده می کنند.

بیشتر کسب‌وکارها در نهایت ChatGPT یا ابزارهای مشابه را برای کاهش هزینه‌ها، بهبود ارتباطات و رقابتی ماندن، اتخاذ می‌کنند.

ChatGPT برای مقالات

گوگل مدتهاست که آنچه را که در کپی وب ارزش قائل است توضیح داده است. به عنوان مثال، دستورالعمل های بررسی محصول گوگل بر محتوای مبتنی بر تجربه دست اول، تخصص یا هر دو تأکید دارد.

دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی Google (PDF) این استانداردها را از طریق EEAT – تجربه، تخصص، اقتدار، و اعتماد ارائه می‌کند.

ChatGPT می تواند کپی با کیفیت (به تدریج بهتر) تولید کند، اما همچنان بر مطالب منتشر شده – دانش انسانی – متکی است.

این ابزار محتوا را بدون کمک به چیز جدیدی تغییر می دهد. هیچ تجربه، نظر یا مشاهدات شخصی ندارد. و اینها بینش هایی است که گوگل در رتبه بندی به دنبال آن است.

ChatGPT برای محتوای واقعی

محتوای عمومی و واقعی متفاوت است. برای مثال انتشار ابعاد یک محصول نیاز به تخصص و تجربه خاصی ندارد. تاریخ‌ها، عناوین، نام‌ها، جوایز، مشخصات – همه حقایق هستند و احتمالاً بدون ایجاد اختلال در الگوریتم‌های جستجو، قابلیت هوش مصنوعی را دارند.

بنابراین محتوای قابل قبول ChatGPT احتمالاً شامل موارد زیر است:

  • توضیحات متا
  • توضیحات ویدیوی YouTube و خلاصه دسترسی.
  • توضیحات محصول بر اساس مشخصات، نه بازاریابی.
  • صفحات پرسش و پاسخ که به مقالات ارجاع می دهند.
  • اعلامیه های مطبوعاتی

با این حال، یک انسان باید تمام محتوای منتشر شده هوش مصنوعی را برای دقت بررسی کند.

ChatGPT: بایدها و نبایدها

انجام دادن استفاده از ChatGPT برای:

  • نمای کلی.
  • پادکست یا رونوشت های ویدئویی.
  • ایده های محتوا
  • مراحل، زوایا، یا توضیحات از دست رفته است.
  • نقل قول برای مطالعه بیشتر

نکن استفاده از ChatGPT برای:

  • محتوای حقوقی ChatGPT می تواند اسناد قانونی اساسی و معتبر تولید کند. امتحانات حقوق را گذرانده است. اما دقت کپی قانونی ChatGPT به شدت به درخواست ها بستگی دارد. فقط یک وکیل باید برای محتوای الزام آور قانونی، از جمله سیاست های حفظ حریم خصوصی وب سایت و شرایط استفاده، به آن تکیه کند. یک فرد غیرمجاز می تواند از این ابزار برای پیش نویس اولیه استفاده کند – و سپس با یک وکیل مشورت کند.
  • فهرست ها ChatGPT لیست های موجود را تغییر کاربری می دهد. آنها اصل نیستند و بنابراین هیچ تخصص یا تجربه ای ندارند. درعوض، لیست اصلی خود را در ChatGPT قرار دهید و از ابزار بخواهید اجزای گمشده را پیدا کند.
عکس صفحه چت در ChatGPT با درخواست، "چه ابزارهایی در این لیست از وسایلی که باید در خودرو نگهداری شوند، وجود ندارد..."

ChatGPT می‌تواند فهرستی از ابزارهای نگهداری در ماشین را بهبود بخشد. برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید.

بهبود، نه جایگزین

ChatGPT می تواند محتوا و بهره وری را بهبود بخشد. اما پاسخ‌های آن ممکن است قدیمی باشد و بر اساس درخواست‌ها متفاوت باشد. نمی تواند جایگزین تخصص و تجربه انسانی شود.


برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

Anthropic یک ربات چت Claude را برای رقابت با ChatGPT OpenAI راه اندازی کرد

نوشته‌ی بعدی

راه‌اندازی GPT-4 توکن‌های هوش مصنوعی را به اوج می‌رساند—آیا بیشتر از یک میم است؟

نوشته‌ی بعدی
راه‌اندازی GPT-4 توکن‌های هوش مصنوعی را به اوج می‌رساند—آیا بیشتر از یک میم است؟

راه‌اندازی GPT-4 توکن‌های هوش مصنوعی را به اوج می‌رساند—آیا بیشتر از یک میم است؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

Noma در حال ساخت ابزارهایی برای شناسایی مشکلات امنیتی با برنامه های هوش مصنوعی است

نوامبر 5, 2024

Perplexity یک ردیاب انتخابات راه اندازی می کند

نوامبر 5, 2024

جستجوی ChatGPT هنوز «قاتل گوگل» OpenAI نیست

نوامبر 5, 2024

Coatue یک میلیارد دلار برای شرط بندی های هوش مصنوعی جمع آوری می کند

نوامبر 5, 2024

xAI ایلان ماسک قابلیت های درک تصویر را به Grok اضافه می کند

اکتبر 29, 2024
آیا هوش مصنوعی چهره قمار را خراب می کند؟

آیا هوش مصنوعی چهره قمار را خراب می کند؟

اکتبر 28, 2024

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار