نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.
احتمالاً تاکنون نام ChatGPT را شنیده اید. دانشجویان، محققان، مشاغل و تقریباً همه می توانند از این نرم افزار نوآورانه برای صرفه جویی در زمان با ارزش خود در محل کار استفاده کنند. من از ChatGPT برای کمک به من و تیم فروشم برای ایجاد اسکریپت های فروش برنده استفاده می کنم.
بسیاری از تیمهای فروش قبلاً این کار را انجام دادهاند، اما با اسکریپتهای تولید شده توسط هوش مصنوعی موفقیت چندانی نداشتند. این به این دلیل است که آنها از نرم افزار به درستی استفاده نمی کنند. اگرچه ChatGpt بسیار کاربرپسند است، اما باید بدانید که چگونه یک درخواست برای هوش مصنوعی بسازید تا اسکریپتی فراتر از هر استانداردی به شما بدهد!
مطالب مرتبط: ChatGPT: چیست و چگونه کار می کند؟
ChatGPT چیست؟
ChatGPT یک مدل زبان هوش مصنوعی است که توسط OpenAI توسعه یافته است که میتواند پاسخهایی شبیه انسان به ورودیهای زبان طبیعی ایجاد کند. این مدل بر روی مجموعه دادههای بزرگی از دادههای متنی آموزش داده شده است و میتواند پاسخها را به چندین زبان درک کند و تولید کند. برای کارهایی مانند پاسخ دادن به سؤالات و تولید مفید است. متن.”
این توضیحات توسط خود ChatGpt نوشته شده است و نمونه خوبی برای درک نحوه عملکرد نرم افزار است. شما می توانید در مورد آنچه از آن می خواهید بسیار دقیق باشید. به عنوان مثال، برای متن بالا، از هوش مصنوعی پرسیدم: “چتگپت در سه جمله چیست؟”. این را فهمید و تنها با استفاده از 3 جمله توضیحی از خود به من داد. در هنگام ایجاد یک اسکریپت فروش نیز باید به این موضوع خاص باشید!
مطالب مرتبط: چگونه از ChatGPT برای باز کردن سطوح جدید نوآوری استفاده کنیم
ChatGPT برای فروش
قبل از اینکه درباره نحوه سفارش ChatGPT برای ایجاد اسکریپتهای فروش مؤثر بحث کنیم، باید رسانهای را که اسکریپت باید در آن قرار گیرد، شناسایی کنیم.
امروز من 3 بزرگ را پوشش خواهم داد: تماس سرد، ایمیل و پیام رسانی در رسانه های اجتماعی. هر یک از این روشها به اسکریپتهای سفارشی خاص خود نیاز دارند، حتی اگر شما همان محصول را بفروشید. ChatGPT نیز این را درک می کند و می تواند یک اسکریپت خاص برای هر یک از این رسانه ها ایجاد کند.
بنابراین، به جای درخواست از ChatGPT برای اسکریپت فروش، در مورد ما، “عکاسی املاک”، ما یک “اسکریپت عکاسی املاک برای تماس سرد” می خواهیم. این به شما اسکریپت دقیق تری برای نیازهای شما می دهد، اما این هنوز کافی نیست. حتی می توانید خاص تر و خلاق تر شوید.
تماس سرد
اگر به دنبال ChatGPT هستید تا یک اسکریپت تماس سرد برای شما بنویسد که تبدیل به آن میشود، باید نسبت به جایگاه، پیشنهاد، خدمات و فراخوان اقدام خود بسیار دقیق باشید. اگر همه این اطلاعات را در اختیار ChatGPT قرار دهید، یک اسکریپت فوق العاده قانع کننده برای شما ارسال می شود که مطمئناً سرنخ ها و قرار ملاقات های واجد شرایط زیادی را برای شما به ارمغان می آورد.
به عنوان مثال، یکی از اسکریپتهای تولید شده توسط هوش مصنوعی که اخیراً با آن موفقیت زیادی پیدا کردهام، از این اعلان به دست آمد: “یک اسکریپت فروش تماس سرد با زبان جردن بلفورت برای مشاور املاکی که به آپارتمانهای لوکس در فیلادلفیا خدمات میدهد، بنویسید.”
توجه داشته باشید که وقتی از ChatGPT میخواهم یک اسکریپت برایم بنویسد چقدر خاص میشوم. اینگونه است که میتوانیم با این اسکریپتهای فروش سفارشی موفقیت زیادی پیدا کنیم! من مشخص کردم که میخواهم اسکریپت تماس سرد 1) از طریق تلفن استفاده شود، 2) برای یک مسکن، 3) در فیلادلفیا، 4) برای آپارتمانهای لوکس و 5) از واژگان و تأثیر جردن بلفورت استفاده شود – و این دقیقاً همین است. آنچه تولید شد! برای ChatGpt برای تولید یک اسکریپت موفق باید به این موضوع اختصاص دهید!
میتوانید با درخواست از ChatGPT برای ایجاد پاسخ به هرگونه اعتراض، این اسکریپت از قبل دقیق را حتی بیشتر جلو ببرید. می تواند ایرادات رایج و نحوه پاسخگویی به آنها را فهرست کند، یا می توانید از آن بخواهید که به هر اعتراضی که می توانید پاسخ دهد!
بنابراین، اگر تماس شما شروع به ترش کردن کرد، و سرب گفت: “آنها وقت ندارند” یا “در حال حاضر علاقه ای ندارند” یا هر اعتراض دیگری، می دانید چه باید بگویید.
مطالب مرتبط: تاریخ نشان داده است که چه اتفاقی برای شرکت هایی می افتد که از فناوری جدید دوری می کنند، پس چرا بسیاری از هوش مصنوعی مولد می ترسند؟
ایمیل سرد
مانند تماس سرد، ایمیل سرد راهی عالی برای ایجاد فروش و قرار ملاقات است. ایمیل ها سریع هستند. برخلاف تماس های سرد و وقت گیر، می توان صدها ایمیل را در روز ارسال کرد. به همین دلیل، هر اسکریپتی که برای تماس استفاده می کنید باید به طور مناسب تنظیم شود تا از طریق ایمیل موفق شوید!
درست مانند دفعه قبل، باید با ChatGPT بسیار خاص باشید. وقتی از ChatGPT پرسیدیم، “یک اسکریپت ایمیل سرد برای من بنویس تا یک دمو برای یک نماینده املاک و مستغلات مسکونی در فیلادلفیا که به دنبال ارائه خدمات عکاسی هستند تنظیم کنم”، یک ایمیل فروش کامل با مقدمه، متن و جزئیات بیشتر و حتی دریافت کردیم. یک ورودی باکس موضوع ایمیل!
مطالب مرتبط: چگونه ایمیل های سردی بنویسیم که فروش را به سرعت تبدیل می کنند
پیامرسانی سرد رسانههای اجتماعی
یکی از موفق ترین روش های اطلاع رسانی ما، پیام رسانی در رسانه های اجتماعی است. ما هر روز تعداد زیادی DM ارسال می کنیم، بنابراین ارائه اسکریپت های جدید زمان زیادی را می طلبد. به لطف ChatGPT، ما می توانیم اسکریپت های فروش را تولید کنیم که سریع کار می کنند!
در اینجا اسکریپتی وجود دارد که Momentum 360 در صورت ارسال پیام مستقیم به مشاوران املاک از طریق رسانه های اجتماعی از آن استفاده می کند:
سلام [Agent’s Name]،
با پروفایل شما آشنا شدم [social media platform] و متوجه لیست های شگفت انگیز شما در منطقه فیلادلفیا شدم. به عنوان یک عکاس حرفه ای، من معتقدم که می توانم به شما کمک کنم تا بازاریابی خود را به سطح بالاتری ببرید و حتی خریداران بالقوه بیشتری را جذب کنید.
من در عکاسی املاک تخصص دارم و با بسیاری از نمایندگان برتر در منطقه کار کرده ام. خدمات عکاسی من می تواند به نمایش اموال شما در بهترین نور ممکن کمک کند و به آنها کمک کند تا از رقبا متمایز شوند.
من دوست دارم با شما یک نسخه نمایشی راه اندازی کنم تا به شما نشان دهم خدمات من چگونه می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. نسخه ی نمایشی تنها چند دقیقه طول می کشد و می تواند به صورت مجازی در زمانی که برای شما مناسب است انجام شود.
اگر علاقه مند هستید، لطفاً به من اطلاع دهید و ما می توانیم زمانی را که برای شما مناسب است برنامه ریزی کنیم. از وقت و توجه شما ممنونیم.
با احترام،
[Your Name]
این را خودتان با استفاده از ChatGPT امتحان کنید!
بله، به همین راحتی و بسیار موثر است! شما باید عبارت در این دستورات را تغییر دهید تا با خدمات یا محصول خود مطابقت داشته باشد، اما اگر از این دستورالعمل ها استفاده کنید، اسکریپتی ایجاد خواهید کرد که برنده می شود!