13 مارس (رویترز) – بنیانگذار این شرکت به رویترز گفت که کو، یک برنامه رسانه اجتماعی مستقر در هند که هدف آن رقابت با توییتر است، ChatGPT OpenAI را برای کمک به کاربران در ایجاد آسان تر پست ها ادغام کرده است.
ChatGPT یک ربات هوش مصنوعی است که میتواند در پاسخ به درخواستها نثر بسازد و باعث ایجاد شور و شوق صنعت فناوری در مورد هوش مصنوعی مولد شده است.
Mayank Bidawatka، یکی از بنیانگذاران Koo، در مصاحبه ای گفت: کاربران Koo می توانند مستقیماً از ChatGPT در برنامه استفاده کنند تا به آنها کمک کند تا پست هایی درباره رویدادهای جاری، سیاست یا فرهنگ پاپ تهیه کنند.
او گفت: “این به سازندگان کمک می کند تا از آنچه که باید خلق کنند الهام بگیرند.” آنها می توانند از (ChatGPT) اخبار پرطرفدار در منطقه خود را بپرسند و سپس افکار خود را بنویسند.”
ماه گذشته، غولهای فناوری مایکروسافت (MSFT.O) و آلفابت (GOOGL.O) هر کدام رباتهای چت هوش مصنوعی خود را معرفی کردند که میتوانند اطلاعات را در سراسر وب در پاسخ به جستجوها ترکیب کنند. Snap Inc (SNAP.N) که مالک برنامه پیامرسانی عکس Snapchat است، یک ربات چت را نیز معرفی کرد که برای داشتن لحن شاد و دوستانه آموزش داده شده بود.
آخرین به روزرسانی ها
مشاهده 2 داستان دیگر
Bidawatka گفت Koo اولین پلتفرمی خواهد بود که این فناوری را در توانایی نوشتن پست ادغام می کند. کاربران می توانند درخواست های خود را در ابزار ChatGPT تایپ کنند یا از ویژگی فرمان صوتی Koo استفاده کنند.
او افزود که حدود 20 درصد از کاربران Koo به طور فعال محتوا را در برنامه ایجاد می کنند و ادغام ChatGPT می تواند به افزایش این رقم کمک کند.
این ویژگی ابتدا برای حساب های تایید شده در Koo منتشر می شود و در نهایت برای همه کاربران در دسترس قرار می گیرد.
در نمایشی برای رویترز، این ابزار با استفاده از نقل قولی از آلبرت انیشتین پیشنویسی را تهیه کرد و شامل سه هشتگ مرتبط بود.
Koo همچنین اضافه کردن برچسبها را بررسی میکند تا مشخص کند آیا یک پست با کمک ChatGPT ایجاد شده است یا خیر.
بیداواتکا گفت: “من فکر می کنم مردم باید بدانند که آیا محتوا توسط هوش مصنوعی تولید شده است یا خیر.”
گزارش توسط شیلا دانگ در دالاس؛ ویرایش توسط استیون کوتس
استانداردهای ما: اصول اعتماد تامسون رویترز.