سانفرانسیسکو، 14 مارس 2023 /PRNewswire/ — اینترکام، تنها راه حل خدمات مشتری کامل و مجهز به هوش مصنوعی، امروز اعلام کرد که یک ربات خدمات مشتری پیشرفته با هوش مصنوعی به نام ساخته است. فینبا استفاده از GPT-4 OpenAI و فناوری یادگیری ماشین اختصاصی Intercom. فین پاسخ های قابل اعتماد و دقیقی به سوالات مشتریان ارائه می دهد و در وقت مشتریان و تیم های پشتیبانی صرفه جویی می کند.
Fin بر خلاف بسیاری از رباتها که پاسخها باید به صورت دستی توسط یک انسان تنظیم شوند، با هیچ راهاندازی یا آموزش مورد نیاز کار نمیکنند. با جابهجایی ساده یک سوئیچ روشن و خاموش، فین بلافاصله شروع به حل سؤالات میکند، همه چیزهایی را که نیاز دارد از مقالات پشتیبانی موجود شرکتها یاد میگیرد و فقط بر اساس آن محتوا پاسخهایی ارائه میکند. پاسخها میتواند شامل نقل قولها و پیوندهایی به منابع باشد، بنابراین مشتریان میتوانند بدون نیاز به یک عامل پشتیبانی، به پاسخها اعتماد کنند. در صورت نیاز به تعامل انسانی، فین میتواند سؤالات سختتر را ابهام کند و آنها را به طور یکپارچه در اختیار نمایندگان پشتیبانی قرار دهد.
Fin به طور خاص ساخته شده است تا برای تیم های خدمات مشتری موثر و آماده باشد و از GPT-4 و ChatGPT API به صورت موازی برای بهینه سازی دقت و مقرون به صرفه استفاده می کند. دارای محافظهای داخلی برای افزایش دقت، کاهش توهمات (محتوای ساختگی، نادرست) و اجتناب از پاسخهای گمراهکننده یا موضوعات خارج از برند است. فین میتواند گفتگوهای پشتیبانی کامل با مشتریان داشته باشد، سؤالات پیچیده را درک کند، سؤالات روشنکننده بپرسد و موضوعات پیچیده را به وضوح و با لحنی شبیه انسان توضیح دهد.
Des Traynor، یکی از بنیانگذاران و Chief Strategy، گفت: «ما ویژگیهای عالی را برای عوامل پشتیبانی با استفاده از نسخه قبلی GPT-3.5 OpenAI ساخته و راهاندازی کردیم و از طریق آزمایش اولیه روی GPT-4 کار کردهایم تا یک ربات پشتیبانی قابل اعتماد و رو به مشتری ایجاد کنیم.» افسر در اینترکام. “ما پیشرفتهای قابل توجهی در دقت با GPT-4 مشاهده کردهایم که به اصطلاح توهمها را کاهش میدهد و ما هیجانزده هستیم که اکنون آزمایش Fin را با مشتریان شروع کنیم و ببینیم که در دنیای واقعی چقدر خوب عمل میکند.”
اینترکام متعهد است که جدیدترین فناوریهای هوش مصنوعی و اتوماسیون را برای تیمهای خدمات مشتری ارائه کند و اکنون از سیستمهای GPT در سراسر پلتفرم خود، از جمله ویژگیهای اخیراً منتشر شده در محصولات Inbox و مقالات Intercom، استفاده میکند. این ویژگی ها که در ژانویه آغاز به کار کرد، اکنون در دسترس همه مشتریان است.
Fin به زودی در نسخه بتا در دسترس خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر و ثبتنام در فهرست انتظار بتا، به سایت مراجعه کنید تارنما.
درباره اینترکام
اینترکام یک پلتفرم خدمات مشتری مجهز به هوش مصنوعی است که اولین پلتفرم اتوماسیون است که به کسب و کارها امکان می دهد پشتیبانی سریع ارائه دهند، مشتریان را راضی نگه دارند، هزینه ها را پایین بیاورند و تیم های خدمات را راضی نگه دارند. این تنها راه حل کامل خدمات مشتری است که تجربه یکپارچه مشتری را در سراسر اتوماسیون و پشتیبانی انسانی فراهم می کند. تیم های خدمات مشتری از بیش از 25000 سازمان جهانی، از جمله Atlassian، Amazon و Microsoft، از Intercom برای ارسال بیش از 500 میلیون پیام در ماه و فعال کردن تعامل با بیش از 600 میلیون کاربر نهایی فعال ماهانه استفاده می کنند. این شرکت در سال 2011 تاسیس شد و توسط سرمایه گذاران خطرپذیر از جمله شرکای سرمایه گذاری Bessemer، حمایت می شود. کلاینر پرکینز و سرمایه اجتماعی
تماس رسانه ای: [email protected]
منبع Intercom, Inc.