Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

ChatGPT ممکن است هرزنامه را افزایش دهد. چرا یک دیوار پرداخت برای ایمیل خود در نظر نمی گیرید؟

مارس 13, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
ChatGPT ممکن است هرزنامه را افزایش دهد.  چرا یک دیوار پرداخت برای ایمیل خود در نظر نمی گیرید؟
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

مشکل هرزنامه تنها بدتر خواهد شد زیرا بازاریابان از ChatGPT برای پیش‌نویس ایمیل‌ها استفاده می‌کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد هرزنامه‌های بیشتری را که قصد خواندن آن را ندارید ارسال کنند.

هجوم ایمیل های روزانه در محل کار آنقدر به بخش پیش پا افتاده زندگی حرفه ای تبدیل شده است که دیگر شکایت از آن جالب نیست. سعی کنید آن را با یک همکار مطرح کنید و آنها به سختی صدای شما را خواهند شنید، بنابراین آنها در تلاش برای از بین بردن یک جریان بی پایان هرزنامه هستند.

این مشکل تنها بدتر خواهد شد زیرا بازاریابان از ChatGPT برای پیش‌نویس ایمیل‌ها استفاده می‌کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا مطالب بیشتری را که قصد خواندن آنها را ندارید ارسال کنند. مایکروسافت Corp و Salesforce Inc با وصل کردن ChatGPT به ابزارهای ایمیل خود کمکی به این کار نمی کنند و اجرای کمپین های ایمیل اسپری و دعا را آسان تر می کنند.

برای افراد ناامید یک پاسخ وجود دارد: یک دیوار پرداخت.

همانطور که ناشرانی مانند بلومبرگ و نویسندگان خبرنامه به طور فزاینده‌ای برای ورود آنلاین هزینه دریافت می‌کنند، افرادی که می‌خواهند کنترل بیشتری بر صندوق ورودی خود داشته باشند نیز می‌توانند، مشروط بر اینکه از ناراحتی وارد کردن پول به یک مبادله اجتماعی ناراحت نباشند.

پنج ماه پیش، دن لاندو، مدیر بازاریابی در یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر، شروع به استفاده از ابزاری به نام Gated در جیمیل خود کرد. اکنون هر کسی که در لیست سفید مخاطبین او نیست این پیام را دریافت می کند:

“سلام! من از Gated برای کاهش نویز در صندوق ورودی خود و بهره مندی از خیریه استفاده می کنم. من ایمیل شما را نمی شناسم، بنابراین باید یک قدم سریع بردارید تا به من برسید:
اگر همدیگر را نمی شناسیم، کمک مالی کوچکی برای حمایت از سازمان غیرانتفاعی من، پزشکان بدون مرز، بکنید.
اگر ما شخصاً یکدیگر را می شناسیم، با تأیید اینجا، از کمک مالی عبور کنید.»

حدود 5 درصد از ارسال کنندگان ایمیل تأیید می کنند که لاندو را می شناسند و تنها حدود 1 درصد مبلغ 2 دلار لازم را به پزشکان بدون مرز اهدا می کنند. چرا رقم بی نهایت کوچک؟ به احتمال زیاد به این دلیل که بسیاری از ایمیل های لاندو از سیستم های خودکار می آمدند. اکنون همه اینها به پوشه ای می رود که او روزی یک بار آن را چک می کند. او می گوید: «من آن را دوست دارم.

جیم مک‌کلوی، یکی از بنیان‌گذاران میلیاردر شرکت پرداخت Block Inc، اخیراً سیستمی ساخته است که از هر فرستنده ایمیلی که در لیست سفید او نباشد، 5 سنت دریافت می‌کند. هر چیز دیگری به پوشه ای هدایت می شود که او می گوید هرگز به آن نگاه نمی کند. او گفت: «این باعث شد ایمیل من به این گروه تقریباً وهم‌آور پیام‌های مهم منتقل شود ویدئو که در آن او همان ابزار را در حال ارسال به اپ استور گوگل اعلام کرد. “به محض اینکه جیمیل آن را تایید کرد، این را برای همه رایگان خواهم کرد.”

این باعث می‌شود به نظر برسد که این می‌تواند به جریان اصلی تبدیل شود – اما احتمال زیادی وجود دارد که اینطور نشود. ایده ایمیل پولی سال‌هاست که وجود داشته و هیچ‌وقت به واقعیت تبدیل نشد. همه باید چنین سیستمی را برای محبوب شدن آن اتخاذ کنند، یا اساساً دست در دست بگیرند و فوراً از صخره بپرند. در حالی که ممکن است فکر یک صندوق ورودی آرام را دوست داشته باشید، چقدر راحت از یک مخاطب جدید بالقوه بخواهید که برای دسترسی به شما پول بپردازد؟

ست گودین، نویسنده بازاریابی پرخواننده که با نوشتن 16 کتاب پرفروش و جمع آوری 785000 فالوور توییتر در موقعیت منحصر به فردی قرار دارد، می گوید: «به محض اینکه برای هر مکالمه ای پول می آوریم، با مشکل مواجه می شویم. به عبارت دیگر، او بیش از بسیاری از ایمیل‌هایی که به دنبال جلب توجه او هستند، غرق شده است. گودین می‌گوید نادیده گرفتن شخصی که برای دسترسی به صندوق ورودی‌اش پول پرداخت کرده، نادیده‌انگیز است، و این علاوه بر تعهد گسترده‌تر و ناراحت‌کننده‌تر برای پاسخ دادن به افرادی است که برای صحبت با شما پول پرداخت کرده‌اند.

با این حال، گودین از اواخر دهه 90، زمانی که یک سیستم ایمیل را به یاهو فروخت، مدافع ایمیل های throttled بوده است. در آن زمان، استفاده از اینترنت هنوز آنقدر کم بود که تعداد انگشت شماری از افراد در یاهو وجود داشته باشند! و AOL که می‌توانند با هم در یک اتاق بنشینند و در مورد استانداردهایی تصمیم بگیرند که ایمیل‌ها را محدودتر کنند.

او به یاد می آورد: «مشکل این بود که AOL از شکستن چیزی که کار می کرد می ترسید. اگر آنها برای ارسال ایمیل از مردم هزینه می گرفتند، پلتفرم اینترنتی دیگری جلوتر می رفت (که به هر حال اتفاق افتاد).

در سال 2006، گودین مجدداً سیستم «مهر» ایمیل را خواستار شد، اما این سیستم فعال نشد. سپس دیگر استارتاپ‌های پرداخت ایمیل مانند Radr و Wrte.io سعی کردند ایمیل‌های دروازه‌دار را به حرفه‌ای‌ها بفروشند، که ناکام ماند. حتی تلاش ایلان ماسک برای حذف ربات‌ها از توییتر با دریافت هزینه برای حساب‌های تیک آبی احتمالاً اسپمرها را منصرف نمی‌کند – آنها فقط می‌توانند پروفایل‌هایی بدون تیک آبی ایجاد کنند.

به نظر می رسد تنها راه برای جرقه زدن تغییرات انبوه این است که یک شرکت بزرگ یک تغییر بزرگ را به همه تحمیل کند. به عنوان مثال، گودین پیشنهاد می‌کند که گوگل می‌تواند برای هر کسی که بیش از 50 ایمیل در روز ارسال می‌کند، هزینه‌ای گسترده اعمال کند. این ناراحتی از انجام کاری که تا حد زیادی ناشناخته است را از بین می برد.

لاندو اعتراف می کند که گاهی اوقات مجبور می شود با یک عذرخواهی سریع از کسانی که می خواهند از گیت ایمیل او عبور کنند، این ناهنجاری را برطرف کند. اما در نهایت او اهمیتی نمی‌دهد و می‌گوید که همیشه وقتی کسی کمک مالی را پرداخت می‌کند، می‌نویسد: «این موضوع باعث می‌شود که من بیشتر علاقه مند بشم که چه می‌گویند.»

برای او، تمرکز مجدد ارزش اصطکاک اضافی را دارد. اگر هرزنامه ChatGPT به طور تصاعدی رشد کند، شاید بیشتر ما همین احساس را داشته باشیم.

پارمی اولسون ستون نویس Bloomberg Opinion است که فناوری را پوشش می دهد. دیدگاه ها شخصی هستند و موضع این نشریه را نشان نمی دهند.

اعتبار: بلومبرگ

پارمی اولسون ستون نویس Bloomberg Opinion است که فناوری را پوشش می دهد. دیدگاه ها شخصی هستند و موضع این نشریه را نشان نمی دهند.



برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

[Review] ما چت هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ را امتحان کردیم، در اینجا چیزی است که می تواند انجام دهد

نوشته‌ی بعدی

ChatGPT به بقیه دنیا AI FOMO می دهد

نوشته‌ی بعدی
ChatGPT به بقیه دنیا AI FOMO می دهد

ChatGPT به بقیه دنیا AI FOMO می دهد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

چگونه AI به جلوگیری از کاهش انرژی در آینده کمک می کند

چگونه AI به جلوگیری از کاهش انرژی در آینده کمک می کند

آگوست 18, 2025
آیا هوش مصنوعی می تواند به حل کمبود نیروی کار ژاپن کمک کند؟

آیا هوش مصنوعی می تواند به حل کمبود نیروی کار ژاپن کمک کند؟

آگوست 17, 2025
کشاورزان حشرات برای کمک به کاهش هزینه ها به هوش مصنوعی می روند

کشاورزان حشرات برای کمک به کاهش هزینه ها به هوش مصنوعی می روند

آگوست 17, 2025
چگونه صنعت بازی های رایانه ای در آغوش AI است

چگونه صنعت بازی های رایانه ای در آغوش AI است

آگوست 16, 2025
کار انسان در حلقه ها عینک های هوشمند AI Alibaba را هدایت می کند

کار انسان در حلقه ها عینک های هوشمند AI Alibaba را هدایت می کند

آگوست 16, 2025
Deepseek: استارتاپ چینی به چالش کشیدن دره سیلیکون

Deepseek: استارتاپ چینی به چالش کشیدن دره سیلیکون

آگوست 16, 2025

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار