Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

برای شرکت‌ها و مشاوران Wealthtech، هوش مصنوعی وارد چت شده است

مارس 9, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
برای شرکت‌ها و مشاوران Wealthtech، هوش مصنوعی وارد چت شده است
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

در کنفرانس هفته گذشته Orion Ascent در اورلاندو، این شرکت یافته های اولین نظرسنجی wealthtech خود را منتشر کرد.

از میان شرکت کنندگان در نظرسنجی، 33 درصد گفتند که هوش مصنوعی «اختلال‌آمیزترین روند فناوری است که صنعت خدمات مالی با آن مواجه است».

مربوط: چگونه مشاوران می توانند از ChatGPT برای پرورش سرنخ ها استفاده کنند

این شرکت اظهار داشت: “اما آنها هنوز کاملاً آماده سرمایه گذاری در آن نیستند.”

این نظرسنجی در ژانویه انجام شد و شامل حدود 200 مشتری مشاور مالی Orion بود. تنها 18 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که در سه سال آینده سرمایه گذاری های اکتشافی در هوش مصنوعی و یادگیری ماشین انجام خواهند داد.

با این حال، با واکنش گسترده به معرفی عمومی ChatGPT و علاقه فزاینده به آن و سایر پلتفرم‌های هوش مصنوعی، این تعداد اندک مطمئناً افزایش خواهند یافت. ChatGPT برای اولین بار در نوامبر معرفی شد و در 1 مارس، دسترسی API برای ChatGPT و Whisper، هوش مصنوعی تشخیص گفتار این شرکت، معرفی شد.

اریک کلارک، مدیر عامل Orion گفت: «این نتایج نظرسنجی ناگهان بسیار قدیمی به نظر می رسید.

در واقع، در طول ارائه مقدماتی کلارک، او راه‌های مختلفی را که Orion قبلاً با استفاده از ChatGPT آغاز کرده بود، از جمله مقایسه و تضاد پورتفولیوها، اصلاح محتوای بازاریابی، پاسخ به RFP و موارد دیگر را بیان کرد.

کلارک گفت: «تیم منابع انسانی از آن برای کمک به هدایت مکالمات دشوار استفاده کرد. تیم توسعه ما از آن برای نوشتن کد جدید برای جایگزینی متدولوژی های کد قدیمی استفاده کرده است. تیم فناوری Redtail ما با برداشتن گامی فراتر و جان بخشیدن به هوش مصنوعی، Speak را با ChatGPT ادغام کرده است و امکان تجزیه و تحلیل پیام متنی و مکالمه را برای پیشنهاد پاسخ فراهم می کند.

اوریون تنها یکی از بسیاری از شرکت‌هایی است که در حال کشف چگونگی ادغام این فناوری به سرعت در حال گسترش در محصولات خود هستند.

عکس از راب برگسکنفرانس اریک کلارک Orion Ascent

در کنفرانس اخیر Orion Ascent، مدیر عامل شرکت Eric Clarke گفت که شرکت wealthtech از ChatGPT به روش‌های مختلفی استفاده می‌کند، از جمله مقایسه و تضاد پورتفولیوها، اصلاح محتوای بازاریابی، پاسخ به RFP و موارد دیگر.

FMG ادغام ChatGPT خود را اعلام کرد

روز سه‌شنبه، FMG Suite، یک شرکت فناوری بازاریابی برای مشاوران مالی، از راه‌اندازی موتور شخصی‌سازی محتوای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای محتوای رسانه‌های اجتماعی خبر داد.

سوزان تدر، مدیر ارشد بازاریابی، گفت که پلتفرم از قبل موجود این شرکت، اتوماسیون زیادی را فراهم کرده و بر روی یک کتابخانه محتوای عظیم ساخته شده است. این کتابخانه یک مشاور را قادر می‌سازد تا در هر کانال از یک داشبورد بازاریابی کند و از محتوا برای استفاده در ایمیل، رسانه‌های اجتماعی، رویدادها، وب‌سایت‌های وبلاگ، ویدیوها و حتی کارت‌های تبریک استفاده کند.

تدر گفت: «این کار را برای مشاوران آسان می‌کند تا بازاریابی کنند، اما یکی از کارهایی که ما همیشه می‌خواستیم انجام دهیم این است که به مشاوران کمک کنیم تا محتوای ما را شخصی کنند.

او گفت که ChatGPT به FMG کمک می کند تا فرآیند اعمال صدای خود — یا تقریبی نزدیک از آن — را برای هر قطعه از محتوای موجود در پلتفرم خود خودکار کند و با ایجاد زیرنویس های اجتماعی همراه با پست های اجتماعی شروع شود.

تدر گفت: «امروز، آنها یک پست اجتماعی می‌گذارند، بلافاصله مثل آهو در چراغ جلو هستند. «آنها نمی دانند چه بنویسند. آنها تمایل دارند که بروند، “می دانید چیست؟ اینو ببین.’ اکنون با استفاده از ChatGPT به آن‌ها کمک می‌کنیم تا یک عنوان اجتماعی بنویسند که از بهترین شیوه‌های بازاریابی ما و همچنین دستورالعمل‌های FINRA پیروی می‌کند، آنها را فوق‌العاده باهوش نشان می‌دهد و عنوانی می‌نویسد که الگوریتم‌های پلتفرم‌های اجتماعی دوست دارند و مخاطبانشان با آن درگیر خواهند شد.

دیو کریستنسن، مدیر تولید و فناوری FMG، گفت که با انتشار اولین نسخه، آنها تصمیم گرفتند مشکلی را حل کنند که «تا شش ماه پیش فکر نمی‌کردیم قابل حل باشد».

FMG بیش از یک سال پیش شروع به کار با ChatGPT نسخه 3.0 کرد “به امید تلاش برای حل این مشکل،” کریستنسن گفت.

او گفت: «با نسخه 3.5 ChatGPT، این فناوری در نهایت به اندازه کافی خوب است که بتوان آن را انجام داد.

fmg-ai.gif

او گفت که با آن، مشاوران تشویق می‌شوند تا محتوای شخص ثالثی را که خوانده‌اند به اشتراک بگذارند که برای آن‌ها به عنوان یک فرد یا کسب‌وکاری که انجام می‌دهند معنادار است. FMG سعی می‌کند این کار را «تا حد امکان برای آنها آسان‌تر» کند و با استفاده از محصولی که به طرز عجیبی آن را Curator می‌نامند، همه آن محتوا را برای آنها تنظیم می‌کند. با آن، مشاوران سپس می توانند جریانی از محتوا را بر اساس ترجیحات خود ایجاد کنند.

کریستنسن گفت: “در زندگی حرفه ای خود، آنها ممکن است واقعاً به امور مالی شخصی و در زندگی شخصی خود به امور بشردوستانه و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه مند شوند.” “آنها به ما این را می گویند. ما شروع به تهیه محتوایی برای آنها می کنیم که با آن موضوعات مطابقت داشته باشد و محتوای دارای دیوار پرداخت را حذف می کنیم. حذف محتوایی که دارای مشکلات مربوط به انطباق است و فقط ارسال خوراکی از محتوایی که می‌توانند با آن تعامل داشته باشند.”

کریستنسن گفت، مشکل این است که به محض اینکه آن‌ها آن محتوا را به اشتراک می‌گذارند، «در این لحظه برخورد می‌کنند که همه کسانی که در رسانه‌های اجتماعی کار می‌کنند، به آن ضربه می‌زنند».

“این لحظه ای است که می خواهید چیزی را به اشتراک بگذارید و اکنون باید شرحی بنویسید که چرا می خواهید آن را به اشتراک بگذارید، چرا آن را دوست داشتید و مهم نیست که چقدر نویسنده خوبی هستید، در این لحظه است که می گویید “اوه” کریستنسن گفت، این باید خوب باشد وگرنه کسی آن را نخواهد خواند. “این باید حرفه ای باشد.”

ادغام جدید دارای دکمه ای است که متن را برای مشاور می نویسد تا محتوای شخص ثالث را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارد. کریستنسن گفت FMG ChatGPT را به همراه Vestorly، یک موتور مدیریت محتوایی که در ژوئیه 2022 به دست آوردند، آموزش داده است تا عنوانی بنویسند که با بهترین شیوه های بازاریابی مطابقت داشته باشد و “برای هر مشاوری که از آن استفاده می کند کاملا منحصر به فرد خواهد بود.”

اگر مشاور چیزی را که اولین بار AI تولید کرد را دوست نداشته باشد، می تواند از نو شروع کند و یک عنوان کاملاً جدید ایجاد کند.

در نسخه بعدی ما به شما اجازه می‌دهیم به این نقطه برسید و بگویید، من شکلک‌های بیشتری می‌خواهم، شکلک‌های کمتری می‌خواهم. من می خواهم دوستانه تر یا حرفه ای تر باشد. کریستنسن گفت: و این باعث می‌شود که این تمرین را ادامه دهید تا در طول زمان برای شما بهتر و بهتر و بهتر شود و با صدای شما مطابقت بیشتری داشته باشد.

FMG در حال آزمایش بتا این ادغام جدید ChatGPT بوده است و در اواخر این ماه محصول را برای کل پایگاه کاربران خود عرضه خواهد کرد.

در همین حال، موتورهای جستجو از جمله بینگ و گوگل در چند ماه گذشته ادغام‌های هوش مصنوعی خود را معرفی کرده‌اند که نتایج به‌طور قابل‌توجهی متفاوت است. آلفابت، شرکت مادر گوگل، در اوایل فوریه پس از به اشتراک گذاشتن اطلاعات نادرست در یک ویدیوی تبلیغاتی، 100 میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست داد. بینگ همچنین در زمان راه اندازی با مشکلات صحت واقعی مشابهی روبرو شد. (و این حتی اتفاقی را که بینگ به a نیویورک تایمز خبرنگاری که قبل از اینکه بگوید می‌خواهد زنده بماند، نامش واقعاً «سیدنی» بود و به او گفت که او را دوست دارد و باید همسرش را برای چت‌بات ترک کند.)

Theder گفت تفاوت این است که FMG از ChatGPT برای ایجاد محتوای خلاقانه از ابتدا استفاده نمی کند.

او گفت: “کاری که ما انجام می دهیم این است که یک کتابخانه محتوای بازاریابی قوی و پیشرو در صنعت موجود را انتخاب کنیم و امکان شخصی سازی در مقیاس را فراهم کنیم تا هر قطعه در کتابخانه ما برای هر کاربر منحصر به فرد شود.”

در سایر شرکت‌های Advisortech، بازاریابی و فراتر از آن، ارزیابی و احتیاط غالب است – در حال حاضر

هنوز هر شرکتی در این فضا آماده نیست تا با ادغام ChatGPT خود به بازار برود.

رابرت سوفیا، مدیر عامل Snappy Kraken گفت: “تیم مهندسی و محصول ما در حال آزمایش انواع موارد استفاده از هوش مصنوعی است، اما ما هنوز آنها را در ارائه خود وارد نکرده ایم.” ما به عنوان یک عمل، کارآمدی تاکتیک‌ها و استراتژی‌های جدید را قبل از ارائه آن‌ها به مشاوران اثبات می‌کنیم.»

به گفته ویلیام تروت، مدیر مدیریت ثروت Javelin Strategy & Research، سرعت بالای پذیرش فناوری هوش مصنوعی ممکن است برای مشاوران مانند یک گردباد به نظر برسد.

او گفت: «تصور اینکه یک دهه پیش، رسانه های اجتماعی منطقه ممنوعه ای برای مشاوران مالی بودند، سخت است. امروزه استفاده از رسانه‌های اجتماعی در قالب‌های ویدئویی، چاپی و سایر فرمت‌ها به شکل عادی ارتباطات تجاری تبدیل شده است. ابزارهایی مانند ChatGPT پردازش و توزیع محتوا را برای ارتباطات مشتری امکان پذیر می کند و به مشاور کمک می کند تا در یک بازار شلوغ به طور فزاینده برجسته شود. در عین حال، آنها با فشرده کردن مراحلی که مشاور باید انجام دهد تا مشتری را به شیوه ای قابل تنظیم، متقاعد کننده و سازگار انجام دهد، کارایی را ممکن می کند.

جوزف لو، رئیس پلتفرم‌های سازمانی در Broadridge، گفت که فناوری هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT «برای بیشتر مشاوران افزایش بهره‌وری خواهد بود».

از ترکیب داده‌های موجود در سیستم‌های مختلف که مشاوران در یک رابط چت استفاده می‌کنند، تا ایجاد کمپین‌های بازاریابی شخصی‌سازی شده، یا حتی آماده‌سازی برای جلسات بررسی نمونه کارها، و سپس خلاصه کردن دقایق جلسه از یک ضبط، هوش مصنوعی مولد شروع به آسان‌تر کردن کارهای روزمره خواهد کرد. و سپس، با گذشت زمان، به مشاور کمک کنید تا آن وظایف را بهتر انجام دهد. هنگامی که این فناوری به درستی و به روشی مطابق با مقررات استفاده شود، بهره وری را برای مشاوران افزایش می دهد. این به آنها امکان می دهد زمان بیشتری را صرف شناخت بهتر مشتریان خود کنند و آنها را قادر می سازد خدمات شخصی تری را ارائه دهند.”

رابرت سوفیا اسنپی کراکن

لو گفت به زودی مشاوران متوجه خواهند شد که تمام فناوری آنها شروع به استفاده از هوش مصنوعی در داخل آن خواهد کرد.

«در Broadridge، ما آن را به عنوان یک ابزار جدید در کمربند ابزار نمی‌دانیم، بلکه آن را یکی از فناوری‌های جدیدی می‌دانیم که با آن می‌توانیم ابزارهای مشاور خود را ارتقا دهیم. به عنوان مثال، ما ChatGPT را به صورت جلو به عقب به بسیاری از ابزارهای خود اضافه می کنیم تا بهره وری مشاور را افزایش دهیم و تجربه سرمایه گذار را افزایش دهیم. مشاوران باید حریم خصوصی داده ها، امنیت و جنبه های نظارتی استفاده از هوش مصنوعی را درک کنند. با این حال، هنگامی که آنها این کار را انجام دهند، این فناوری می تواند بهره وری آنها را به طور قابل توجهی افزایش دهد. این می تواند به مشخص کردن شکاف ها در درک مشاور از مشتری کمک کند، تغییرات در محصولات جدید را شناسایی کند، مشاوران و سرمایه گذاران را در مورد تغییرات قابل توجه بازار آگاه کند و اثرات آن را در یک ایمیل شخصی سازی شده فشرده کند، ایمیل های فرم آزاد و یادداشت های جلسه را در مراحل عملی ادغام کند، و طبیعتاً در خدمت اهداف بازاریابی هستند.»

رابرت مادج، بنیانگذار و مدیرعامل PureFacts Financial Solutions، یک شرکت تجزیه و تحلیل داده ها و هزینه ها، گفت: “هوش مصنوعی تنها جایگزین مشاورانی می شود که با استفاده از این فناوری جدید باورنکردنی سازگار نیستند.”

هوش مصنوعی زندگی مشاوران را از بسیاری جهات تغییر خواهد داد، برخی قابل پیش بینی و برخی غیرقابل پیش بینی. مطمئناً مشاوران از آن برای تسهیل وظایف اداری استفاده می کنند و به آنها اجازه می دهد بر ایجاد ارزش برای مشتریان خود تمرکز کنند. هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی مالی، پیش‌بینی رویدادهای زندگی و بهترین محصولات بعدی و همچنین تست استراتژی‌های افزایش ثروت برای مشتریان مفید خواهد بود. ما معتقدیم که هوش مصنوعی در ایجاد فرصت‌های ثروت در دسترس برای بسیاری از افرادی که امروز فرصت‌های تولید ثروت ندارند، کمک خواهد کرد.»

برایان مک لافلین، رئیس Orion Advisor Tech، گفت که همیشه مکانی برای مشاوران وجود خواهد داشت، صرف نظر از اینکه چه فناوری در راه است.

شما نمی توانید احساسات را جایگزین کنید و احساسات و مسائل مالی یک چیز شخصی است. این چیزی است که در اعماق روح مردم است،” مک لافلین گفت. “اما هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند چیزی را بهتر بیان کنید. هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند چیزی بهتر را انسانی کنید.”

برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

ChatGPT به زودی به چت های Slack شما حمله می کند

نوشته‌ی بعدی

ChatGPT اکنون در سرویس OpenAI Azure در دسترس است بلاگ لاجورد و به روز رسانی

نوشته‌ی بعدی
ChatGPT اکنون در سرویس OpenAI Azure در دسترس است  بلاگ لاجورد و به روز رسانی

ChatGPT اکنون در سرویس OpenAI Azure در دسترس است بلاگ لاجورد و به روز رسانی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

آیا برای کمک به AI استفاده می کنید؟

آیا برای کمک به AI استفاده می کنید؟

آگوست 9, 2025
بدون قوانین ، هوش مصنوعی “بحران اعتماد” را به خطر می اندازد

بدون قوانین ، هوش مصنوعی “بحران اعتماد” را به خطر می اندازد

آگوست 8, 2025
آیا این امر به فرسودگی کارمندان کمک خواهد کرد؟

آیا این امر به فرسودگی کارمندان کمک خواهد کرد؟

آگوست 8, 2025
فشار تیم کوک برای بازگشت اطلاعات اپل در این مسابقه

فشار تیم کوک برای بازگشت اطلاعات اپل در این مسابقه

آگوست 8, 2025
علوم انسانی برای آینده هوش مصنوعی مهم است

علوم انسانی برای آینده هوش مصنوعی مهم است

آگوست 7, 2025
LLMS ، مقیاس گذاری داده ها و پذیرش شرکت

LLMS ، مقیاس گذاری داده ها و پذیرش شرکت

آگوست 7, 2025

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار