Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

Crescendo Lab حساب‌های رسمی LINE را با ادغام ChatGPT در سرویس مکالمه “CAAC AI” تقویت می‌کند

مارس 9, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
Crescendo Lab حساب‌های رسمی LINE را با ادغام ChatGPT در سرویس مکالمه “CAAC AI” تقویت می‌کند
0
SHARES
1
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

تایپه، 9 مارس 2023 /PRNewswire/ — Crescendo Lab، راه حل پیشرو در تایوانی، راه اندازی یک سرویس هوش مصنوعی برای ابزار مکالمه خود، CAAC (Conversational Analytics و Automation Cloud) را اعلام کرد که اکنون به طور کامل با ChatGPT API یکپارچه شده است. این ادغام شرکت ها را قادر می سازد تا مشتریان را با مکالمه سریع تر و طبیعی تر در حساب های رسمی LINE درگیر کنند و در نتیجه وفاداری مشتری را بهبود بخشند و پتانسیل های فروش را به حداکثر برسانند.

Crescendo Lab به ارائه بهترین پلت فرم پیام فوری برای مشاغل در سراسر جهان اختصاص دارد. Crescendo Lab با پلتفرم بازاریابی خود “MAAC” و پلت فرم تعامل مکالمه “CAAC” از نزدیک به 500 شرکت برای ارسال 4 میلیارد پیام تجاری و بازاریابی در سال پشتیبانی می کند. در همین حال، Crescendo Lab محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را در CAAC ترکیب می‌کند و به اهرم یکپارچه‌سازی API در بسیاری از برنامه‌ها ادامه می‌دهد. محتوای تولید شده در CAAC به همه اپراتورها اجازه می دهد تا کلمات کلیدی را تایپ کنند و از هوش مصنوعی بخواهند که پیام را به موقع گسترش دهد.

سفر پس از خرید را به عنوان مثال در نظر بگیرید. یک فروشنده می‌تواند با تایپ «جواهرات سبک وزن، تبلیغات روز مادر تا 5/10» را در CAAC تایپ کند به مشتری که درخواست خط ارسال می‌کند پاسخ دهد. هوش مصنوعی به ایجاد پیام زیر کمک می کند: “از اینکه مجموعه جواهرات سبک وزن ما را امتحان کردید و از آن لذت بردید متشکریم. خوش آمدید به رویداد روز مادر ما بپیوندید و تا 10/5 از تبلیغ ما لذت ببرید. ما مشتاقانه منتظر ارائه بهترین ها به شما هستیم. تجربه خرید!” بنابراین، این خدمات پس از فروش موثری را ارائه می دهد و مشتریان را در طول سفر خرید خود درگیر می کند.

انتظار می رود استفاده از هوش مصنوعی CAAC زمان پاسخگویی به خدمات مشتری را تا 60 درصد کاهش دهد، هزینه های نیروی کار را کاهش دهد و کیفیت ارتباطات را بهبود بخشد. همچنین می تواند برای کمپین های بازاریابی مختلف، فروش یا توصیه های محصول و سایر استراتژی های بازاریابی اعمال شود.

جنی چینمدیر محصول Crescendo Lab اظهار داشت که CAAC AI تحول دیجیتال به سمت OMO را تسریع خواهد کرد و مدیریت ارتباط با مشتری را در همه مشاغل بهبود می بخشد. مهمتر از همه، هنگامی که با پلتفرم بازاریابی چند بعدی MAAC ترکیب شود، CAAC AI می تواند تأثیرات جامعی از بازاریابی گرفته تا خدمات به ارمغان آورد تا در نهایت به تعامل بهتر با مشتری دست یابد.

آزمایشگاه Crescendo اکنون هوش مصنوعی CAAC را به سه منطقه گسترش می دهد: تایوان، ژاپن، و تایلند. این نه تنها یک پیشگام در استفاده از هوش مصنوعی مولد در حساب های رسمی خطی است، بلکه اولین ابزار مکالمه ای است که هوش مصنوعی تولیدی را معرفی می کند. آسیا و اقیانوسیه منطقه هیجان زده از این نقطه عطف، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل آزمایشگاه Crescendo، جین هسوه، بیان می کند: “این یک پیشرفت تکنولوژیکی پیشگامانه است. آزمایشگاه Crescendo با هوش مصنوعی CAAC شروع می کند و هوش مصنوعی را به طور کامل در کل خط تولید خود ادغام می کند و ابزارهای بیشتری برای کمک به برندها برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان ایجاد می کند.”

از وب سایت Crescendo Lab دیدن کنید برای ویژگی های کاربردی بیشتر هوش مصنوعی و پلت فرم مکالمه، CAAC.

همانطور که در نمودار عملیاتی نشان داده شده است، Crescendo Lab خدمات هوش مصنوعی را برای پلت فرم تعاملی مکالمه CAAC خود راه اندازی کرده است.

همانطور که در نمودار عملیاتی نشان داده شده است، Crescendo Lab خدمات هوش مصنوعی را برای پلت فرم تعاملی مکالمه CAAC خود راه اندازی کرده است.

Crescendo Lab از پلتفرم بازاریابی چند بعدی MAAC و پلت فرم تعاملی محاوره ای CAAC برای کمک به کسب و کارها در ایجاد یک تجربه ارتباطی ایده آل از بازاریابی تا خدمات استفاده می کند.

Crescendo Lab از پلتفرم بازاریابی چند بعدی MAAC و پلت فرم تعاملی محاوره ای CAAC برای کمک به کسب و کارها در ایجاد یک تجربه ارتباطی ایده آل از بازاریابی تا خدمات استفاده می کند.

منبع Crescendo Lab Ltd.

برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

ChatGPT جرقه استخدام هوش مصنوعی در چین را برانگیخت

نوشته‌ی بعدی

ما از ChatGPT پرسیدیم که قیمت سهام Lucid (LCID) در سال 2030 چقدر خواهد بود

نوشته‌ی بعدی
ما از ChatGPT پرسیدیم که قیمت سهام Lucid (LCID) در سال 2030 چقدر خواهد بود

ما از ChatGPT پرسیدیم که قیمت سهام Lucid (LCID) در سال 2030 چقدر خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

بدون قوانین ، هوش مصنوعی “بحران اعتماد” را به خطر می اندازد

بدون قوانین ، هوش مصنوعی “بحران اعتماد” را به خطر می اندازد

آگوست 8, 2025
آیا این امر به فرسودگی کارمندان کمک خواهد کرد؟

آیا این امر به فرسودگی کارمندان کمک خواهد کرد؟

آگوست 8, 2025
فشار تیم کوک برای بازگشت اطلاعات اپل در این مسابقه

فشار تیم کوک برای بازگشت اطلاعات اپل در این مسابقه

آگوست 8, 2025
علوم انسانی برای آینده هوش مصنوعی مهم است

علوم انسانی برای آینده هوش مصنوعی مهم است

آگوست 7, 2025
LLMS ، مقیاس گذاری داده ها و پذیرش شرکت

LLMS ، مقیاس گذاری داده ها و پذیرش شرکت

آگوست 7, 2025
وسواس هوش مصنوعی برای ما مهارت های انسانی را برای ما هزینه می کند

وسواس هوش مصنوعی برای ما مهارت های انسانی را برای ما هزینه می کند

آگوست 6, 2025

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار