تایپه، 9 مارس 2023 /PRNewswire/ — Crescendo Lab، راه حل پیشرو در تایوانی، راه اندازی یک سرویس هوش مصنوعی برای ابزار مکالمه خود، CAAC (Conversational Analytics و Automation Cloud) را اعلام کرد که اکنون به طور کامل با ChatGPT API یکپارچه شده است. این ادغام شرکت ها را قادر می سازد تا مشتریان را با مکالمه سریع تر و طبیعی تر در حساب های رسمی LINE درگیر کنند و در نتیجه وفاداری مشتری را بهبود بخشند و پتانسیل های فروش را به حداکثر برسانند.
Crescendo Lab به ارائه بهترین پلت فرم پیام فوری برای مشاغل در سراسر جهان اختصاص دارد. Crescendo Lab با پلتفرم بازاریابی خود “MAAC” و پلت فرم تعامل مکالمه “CAAC” از نزدیک به 500 شرکت برای ارسال 4 میلیارد پیام تجاری و بازاریابی در سال پشتیبانی می کند. در همین حال، Crescendo Lab محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را در CAAC ترکیب میکند و به اهرم یکپارچهسازی API در بسیاری از برنامهها ادامه میدهد. محتوای تولید شده در CAAC به همه اپراتورها اجازه می دهد تا کلمات کلیدی را تایپ کنند و از هوش مصنوعی بخواهند که پیام را به موقع گسترش دهد.
سفر پس از خرید را به عنوان مثال در نظر بگیرید. یک فروشنده میتواند با تایپ «جواهرات سبک وزن، تبلیغات روز مادر تا 5/10» را در CAAC تایپ کند به مشتری که درخواست خط ارسال میکند پاسخ دهد. هوش مصنوعی به ایجاد پیام زیر کمک می کند: “از اینکه مجموعه جواهرات سبک وزن ما را امتحان کردید و از آن لذت بردید متشکریم. خوش آمدید به رویداد روز مادر ما بپیوندید و تا 10/5 از تبلیغ ما لذت ببرید. ما مشتاقانه منتظر ارائه بهترین ها به شما هستیم. تجربه خرید!” بنابراین، این خدمات پس از فروش موثری را ارائه می دهد و مشتریان را در طول سفر خرید خود درگیر می کند.
انتظار می رود استفاده از هوش مصنوعی CAAC زمان پاسخگویی به خدمات مشتری را تا 60 درصد کاهش دهد، هزینه های نیروی کار را کاهش دهد و کیفیت ارتباطات را بهبود بخشد. همچنین می تواند برای کمپین های بازاریابی مختلف، فروش یا توصیه های محصول و سایر استراتژی های بازاریابی اعمال شود.
جنی چینمدیر محصول Crescendo Lab اظهار داشت که CAAC AI تحول دیجیتال به سمت OMO را تسریع خواهد کرد و مدیریت ارتباط با مشتری را در همه مشاغل بهبود می بخشد. مهمتر از همه، هنگامی که با پلتفرم بازاریابی چند بعدی MAAC ترکیب شود، CAAC AI می تواند تأثیرات جامعی از بازاریابی گرفته تا خدمات به ارمغان آورد تا در نهایت به تعامل بهتر با مشتری دست یابد.
آزمایشگاه Crescendo اکنون هوش مصنوعی CAAC را به سه منطقه گسترش می دهد: تایوان، ژاپن، و تایلند. این نه تنها یک پیشگام در استفاده از هوش مصنوعی مولد در حساب های رسمی خطی است، بلکه اولین ابزار مکالمه ای است که هوش مصنوعی تولیدی را معرفی می کند. آسیا و اقیانوسیه منطقه هیجان زده از این نقطه عطف، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل آزمایشگاه Crescendo، جین هسوه، بیان می کند: “این یک پیشرفت تکنولوژیکی پیشگامانه است. آزمایشگاه Crescendo با هوش مصنوعی CAAC شروع می کند و هوش مصنوعی را به طور کامل در کل خط تولید خود ادغام می کند و ابزارهای بیشتری برای کمک به برندها برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان ایجاد می کند.”
از وب سایت Crescendo Lab دیدن کنید برای ویژگی های کاربردی بیشتر هوش مصنوعی و پلت فرم مکالمه، CAAC.
منبع Crescendo Lab Ltd.