نظرسنجی Grocery Doppio از مدیران صنعت خواربارفروشی، خریداران و دادههای خرید، وضعیت هوش مصنوعی در مواد غذایی، افزایش بیشتر اندازه سبد دیجیتال و کاهش سهم شخص ثالث از فروش را نشان میدهد.
نیویورک و میامی، 8 مارس 2023 /PRNewswire/ — Incisiv، یک شرکت بینش صنعت نسل بعدی که به خرده فروشان و برندها کمک می کند تا از اختلالات دیجیتال عبور کنند و وین شاپ، ارائه دهنده پیشرو تجارت دیجیتال و راه حل های تحقق برای خرده فروشان محلی مبتنی بر فروشگاه، امروز یافته های خود را فاش کرد. کارت امتیازی عملکرد خواربار دیجیتال برای فوریه 2023، منعکس کننده آخرین تجزیه و تحلیل سفارشات خریداران، به علاوه مصاحبه های خریداران و مدیران خواربارفروشی در مورد چشم انداز 2023 آنها در مورد هوش مصنوعی در مواد غذایی است.
یافتههای کلیدی از نظرسنجی فوریه شامل:
-
67% از بقالی ها می گویند که دارند ChatGPT را مورد بحث قرار داد در جلسات سطوح ارشد
-
82% خواربارفروشان هوش مصنوعی را یک ضرورت می دانند رقابتی ماندن iدر آینده
-
59% از بقالی خواهد شد یک راه حل هوش مصنوعی را آزمایش کنید در سال 2023، در حالی که 13% خرج خواهد کرد وجوه بدون بودجه برای انجام این کار.
-
خواربارفروشان بر این باورند که هوش مصنوعی بیشترین تاثیر را روی آن خواهد داشت پیش بینی موجودی، مدیریت زنجیره تامین، و قیمت گذاری/تبلیغات، در حالی که ChatGPT/مدل های زبان بزرگ تاثیر می گذارد خدمات مشتری، کشف محصول، و ابزارهای مرتبط فروشگاه.
این اطلاعات و سایر اطلاعات آماری اکنون برای دانلود در دسترس هستند خواربارفروشی دوپیو، منبعی مستقل و رایگان از اطلاعات و داده های خواربارفروشی که برای کمک به خواربارفروشان در شروع، تسریع و حفظ رشد دیجیتال طراحی شده است.
Grocery Doppio “State of Digital Grocery Performance Scorecard” برای فوریه 2023
ماهانه وضعیت کارت امتیازی عملکرد خواربار دیجیتال یکی از بسیاری از منابع موجود در وب سایت Grocery Doppio است. این گزارش ها حول تجزیه و تحلیل داده های 1.7 میلیون سفارش خریدار و نتایج نظرسنجی از بیش از 27000 خریدار و 2600 مدیر خواربارفروشی ایالات متحده ساخته شده است.
یافته های کلیدی بیشتر از فوریه 2023 کارت امتیاز عملکرد شامل:
-در مقایسه با فوریه 2022، اندازه سبد دیجیتال 47.2 درصد رشد کرد به نمایندگی از یک میانگین از 5 مورد بیشتر
-اره دیجیتال فروش رشد 2.1 درصدی از جانب 9.6 دلار به 9.8 میلیارد دلار بین فوریه 2022 و فوریه 2023اما سهم دیجیتال از کل بازار مواد غذایی نسبت به نوامبر 2022 کاهش یافت. 17.1% تا فقط 13.8% در ماه فوریه
— فروش مواد غذایی از طریق اشخاص ثالث افتادن در 1.8 میلیارد دلار که در فوریه 2023، پایین از 2.7 میلیارد دلار که در فوریه 2022 و 1.9 میلیارد دلار که در ژانویه 2023.
-تراز فروش دیجیتالی مواد غذایی توسط گرفته شد برنامه های خواربارفروشان (5.9%)، و وب سایت های خواربارفروشان (75.8 درصد).
—فروش کربساید/پیکاپ رشد کرد 8.3٪ از جانب فوریه 2022 به فوریه 2023، برخاستن از 4.8 میلیارد دلار به 5.2 میلیاردYOY
Gaurav Pant، مدیر ارشد Insights Incisiv و Grocery Doppio می گوید: «ChatGPT دنیا را طوفان کرده است و خواربارفروشان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. خواربارفروشان اذعان دارند که به تجزیه و تحلیل پیشرفته و هوش مصنوعی نیاز دارند و مایل به آزمایش و سرمایه گذاری در ایجاد این قابلیت ها هستند. آنهایی که روی موارد استفاده با تاثیرگذاری بالا مانند بهینه سازی موجودی تمرکز می کنند یا می توانند با استفاده از LLM تجربه جستجو و توصیه بهتری پیدا کنند، فرصتی برای جهش دارند. همسالانشان.”
گفت: «بقالیها دیگر عقبماندهی فناوری نیستند چارلی کاپلان، مدیر ارشد درآمد Wynshop. هوش مصنوعی هر روز بر عملیات دیجیتالی بقالیها در برنامهریزی موجودی، جستجوی آنلاین، توصیههای محصول، جایگزینی، قیمتگذاری و تبلیغات تأثیر میگذارد.»
هر ماه، Grocery Doppio محتوای مواد غذایی غنی و تحقیق محور، مشاهدات مبتنی بر واقعیت، دیدگاه های الهام بخش و معیارهای عملکرد عمیق را گرد هم می آورد که فرصت های بهبود را برای خرده فروشان مواد غذایی شناسایی می کند. این سایت به طور خاص طراحی شده است تا به مدیران خواربارفروشی و مواد غذایی کمک کند تا کانال های دیجیتالی و درون فروشگاهی خود را بهینه کنند و رشد سودآوری را تسریع کنند.
برای دانلود کارت امتیازی عملکرد خواربار دیجیتالی Grocery Doppio: فوریه 2023” اینجا کلیک کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Grocery Doppio بازدید کنید www.grocerydoppio.com.
درباره Incisiv
Incisiv یک شرکت بینش صنعت نسل بعدی است که به خرده فروشان و برندها کمک می کند تا اختلالات دیجیتال در صنعت خود را کنترل کنند. Incisiv به مدیران صنعت مصرف کننده مسئول تحول دیجیتال یک پلتفرم قابل اعتماد برای به اشتراک گذاشتن و یادگیری در یک محیط غیر رقابتی و ابزارهای لازم برای بهبود بلوغ دیجیتال، تأثیرگذاری و سودآوری ارائه می دهد. اطلاعات بیشتر در دسترس است www.incisiv.com.
درباره وین شاپ
Wynshop یک تیم جاه طلب از نوآوران دیجیتالی است که وسواس زیادی به یک مأموریت انفرادی دارند – کمک به خواربارفروشان و سایر خردهفروشان محلی مبتنی بر فروشگاهها برای رشد کسبوکارهای آنلاین بسیار موفق. پلتفرم تجارت دیجیتال با استفاده آسان و طراوت آن، انتخاب کارآمد داخلی را امکان پذیر می کند، هزینه های تکمیل را کاهش می دهد و به خرده فروشان این امکان را می دهد که تمام جنبه های تجربه خرید دیجیتالی مشتریان خود را کنترل کنند. این منجر به سفر شخصیتر مشتری و افزایش وفاداری خریداران میشود. بیشتر بدانید در www.wynshop.com.
مشاهده محتوای اصلی:https://www.prnewswire.com/news-releases/chatgpt-accelerates-ai-discussions-for-grocers-59-plan-to-test-an-ai-solution-in-2023-301765098. html
منبع وین شاپ