امروز، Salesforce از Einstein GPT، یک ابزار هوش مصنوعی مولد که محتوای شخصی سازی شده را در هر CRM ابری Salesforce ایجاد می کند، رونمایی کرد. این اعلامیه در روز اول رویداد TrailblazerDX’23 این شرکت منتشر شد.
این شرکت همچنین همکاری با OpenAI را اعلام کرد که از آن یک برنامه ChatGPT (در حال حاضر در نسخه بتا) برای Slack در دسترس است. این مشارکت همچنین ادغام های «خارج از جعبه» دیگری را بین ابزار Salesforce و ChatGPT ایجاد می کند.
عمیق تر حفاری کنید: OpenAI از ChatGPT API با قیمت های بسیار پایین رونمایی کرد
GPT انیشتین Einstein GPT که به عنوان اولین فناوری مولد AI CRM در جهان شناخته میشود، مدلهای هوش مصنوعی اختصاصی Salesforce را با دادههای بلادرنگ از Salesforce Data Cloud مطابقت میدهد. سپس مشتریان Salesforce میتوانند آن دادهها را با مدلهای OpenAI یا سایر مدلهای هوش مصنوعی مولد متصل کنند و محتوا را در Salesforce CRM خود تولید کنند.
داده های مشتری در CRM به بازاریابان اجازه می دهد تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و از این طریق، هوش مصنوعی مولد می تواند به ایجاد پیام های شخصی کمک کند. برای مثال، فروشندگانی که از این ابزار استفاده میکنند، میتوانند پاسخهای ایمیل شخصیسازی شده تولید کنند یا محتوای شخصیسازیشده دیگری در کمپینها ایجاد کنند که به طور بالقوه میتواند نرخ پاسخ را افزایش دهد.
ادغام ها مارک بنیوف، مدیرعامل Salesforce در بیانیهای گفت: علاوه بر ادغام در تمام ابرهای Salesforce و همچنین Slack، Einstein GPT در Tableau و MuleSoft نیز ادغام خواهد شد.
بنیوف گفت: «جهان یکی از عمیقترین تغییرات فناوری را با ظهور فناوریهای بیدرنگ و هوش مصنوعی مولد تجربه میکند. “این در یک لحظه مهم اتفاق می افتد زیرا هر شرکتی بر روی ارتباط با مشتریان خود به روش های هوشمندتر، خودکار و شخصی متمرکز شده است.”
قابلیت های بازاریابی و فروش. در اینجا همه ابزارهای GPT انیشتین Salesforce اعلام شده است:
- انیشتین GPT برای فروش. وظایف فروش مانند نوشتن ایمیل، برنامه ریزی جلسات و آماده شدن برای تعامل بعدی را به صورت خودکار ایجاد کنید.
- انیشتین GPT برای خدمات. مقالات دانشی را از یادداشت های مورد گذشته ایجاد کنید. پاسخهای چت نماینده شخصیسازیشده را بهطور خودکار ایجاد کنید تا از طریق تعاملات خدماتی شخصیشده و سریع، رضایت مشتری را افزایش دهید.
- GPT انیشتین برای بازاریابی. محتوای شخصی سازی شده برای جذب مشتریان و مشتریان احتمالی در ایمیل، تلفن همراه، وب و تبلیغات ایجاد کنید.
- Einstein GPT برای برنامه Slack Salesforce. بینشهای مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی را در Slack ارائه دهید، مانند خلاصههای هوشمند فرصتهای فروش و اقدامات سطحی کاربران نهایی مانند بهروزرسانی مقالات دانش.
- Einstein GPT برای توسعه دهنده.: با استفاده از یک دستیار چت هوش مصنوعی برای تولید کد و پرسیدن سوالات برای زبان هایی مانند Apex، بهره وری توسعه دهندگان را با مدل زبان بزرگ اختصاصی Salesforce Research بهبود دهید.
صندوق هوش مصنوعی مولد. Salesforce Ventures همچنین یک صندوق جدید 250 میلیون دلاری مولد هوش مصنوعی را اعلام کرد که هدف آن توسعه اکوسیستم هوش مصنوعی و تقویت توسعه حول هوش مصنوعی مولد مسئول است.
چرا ما اهمیت می دهیم. تاکنون، امسال سال هوش مصنوعی مولد بوده است. سالهاست که Salesforce در حال توسعه قابلیتهای هوش مصنوعی اینشتین خود بوده است. اکنون، این هوش از طریق ادغام آن با Chat GPT OpenAI، عملکردهای چت و تولید محتوا دقیق تری را به خود اختصاص می دهد.
البته هوش مصنوعی در بازاریابی ویژگی های دیگری نیز دارد. به عنوان مثال، پتکو از انیشتین برای تولید محصول و توصیه های تجربه به مشتریان استفاده می کند. آنها همچنین یک انسان را در نزدیکی خود نگه میدارند تا بسیاری از الگوهای شخصیسازی شدهای را که هوش مصنوعی ارائه میکند، بررسی کند.
MarTech را دریافت کنید! روزانه. رایگان. در صندوق ورودی شما