Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

Salesforce برنامه ChatGPT Slack، Einstein GPT را برای فروش، خدمات راه اندازی کرد

مارس 7, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
Salesforce برنامه ChatGPT Slack، Einstein GPT را برای فروش، خدمات راه اندازی کرد
0
SHARES
1
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

مارک بنیوف، یکی از مدیران عامل شرکت Salesforce.com، در یک جلسه پانل در مجمع جهانی اقتصاد در داووس، سوئیس، در روز سه شنبه، 24 می 2022، سخنرانی می کند.

هالی آدامز | بلومبرگ | گتی ایماژ

Salesforce جدیدترین نیروگاه فناوری است که به شیدایی ChatGPT می پیوندد.

این شرکت روز سه‌شنبه اعلام کرد که نرم‌افزاری حاوی هوش مصنوعی را برای کمک به فروشندگان، نمایندگی‌های خدمات مشتری و بازاریابان منتشر خواهد کرد. Salesforce این پیشنهاد را Einstein GPT می‌نامد و از فناوری OpenAI استفاده می‌کند که صنعت فناوری را از زمانی که استارت‌آپ تحت حمایت مایکروسافت در نوامبر ChatGPT را برای عموم افتتاح کرد، طوفان زده است.

شرکت‌های برتر فناوری در تلاش هستند تا از افزایش علاقه به هوش مصنوعی مولد بهره ببرند، که می‌تواند پس از یادگیری از مجموعه‌ای از داده‌های جمع‌آوری‌شده از اینترنت، متن یا اطلاعات دیگر را بیرون بیاورد. این مدل‌های هوش مصنوعی گاهی اوقات اطلاعات نادرستی را نمایش می‌دهند و شرکت‌هایی را که به کسب‌وکارهای بزرگ و دولت‌ها می‌فروشند، وادار می‌کنند تا با دقت به کار خود ادامه دهند.

Clara Shih، مدیر عامل شرکت Salesforce’s Service Cloud در مصاحبه ای گفت: «ما تا جایی که می توانیم بدون به خطر انداختن رویکرد اخلاقی مسئولانه در حال حرکت هستیم.

مانند Salesforce، مایکروسافت در تلاش است تا انتشار اطلاعات نادرست را به حداقل برساند زیرا ویژگی های هوش مصنوعی را به نرم افزار رقیب Dynamics 365 خود می آورد. مایکروسافت روز دوشنبه اعلام کرد که کاربران می توانند پس از اعلام ویژگی مشابه برای نمایندگان فروش در ماه گذشته، به لیست انتظار برای ویژگی خدمات مشتری بپیوندند که به طور خودکار پیام های ایمیل را تهیه می کند. به طور جداگانه، مایکروسافت ربات چت OpenAI را به موتور جستجوی Bing خود اضافه می کند.

یکی از ویژگی‌هایی که Salesforce در Service Cloud عرضه می‌کند، یک جعبه گفتگو با فناوری است که می‌تواند پاسخی برای یک سؤال بر اساس اطلاعات ذخیره شده در Salesforce بنویسد. نمایندگان می توانند پاسخ تولید شده به صورت خودکار را ویرایش کنند یا دکمه ارسال را فشار دهند.

Salesforce که اخیراً تحت فشار سرمایه گذاران فعال برای سودآوری بیشتر قرار گرفته است، قیمت گذاری یا زمان بندی ویژگی های جدید را نهایی نکرده است. مدیران ابتدا می‌خواهند ببینند که اوضاع با سازمان‌هایی که در برنامه آزمایشی Salesforce ثبت نام کرده‌اند چگونه پیش می‌رود.

Salesforce اقدامات مختلفی را انجام داده است تا توانایی های Einstein GPT را از اطلاعات نادرست مردم حفظ کند. علاوه بر دخالت عامل انسانی، این شرکت حوزه داده هایی را که می تواند پاسخ را تحت تأثیر قرار دهد، محدود کرده است.

هم Salesforce و هم Microsoft خدماتی را به نمایش می گذارند که می توانند ایمیل های بازاریابی بنویسند. مایکروسافت بخش های هوش مصنوعی جدید برنامه های Dynamics خود را Copilot می نامد.

چارلز لامانا، معاون شرکت مایکروسافت، گفت: «این خودکار خلبان نیست». “این گزینه به من می دهد، اما من ویرایشگر هستم. من گزینه ای را انتخاب می کنم که وارد کمپین شود.”

Salesforce همچنین در حال تبلیغ یک برنامه ChatGPT جدید برای Slack است که می تواند اطلاعات مشتق شده از Salesforce را نمایش دهد. شیه طی یک جلسه توجیهی رسانه ای دوشنبه گفت که OpenAI این برنامه را ساخته و در چند ماه گذشته از آن استفاده کرده است. سخنگوی Salesforce گفت که افراد می توانند برای پیوستن به لیست انتظار برنامه Slack ثبت نام کنند.

مارک بنیوف، مدیر عامل Salesforce، در هیاهوی تبلیغاتی است. او در هفته گذشته 14 بار به هوش مصنوعی اشاره کرد.

بنیوف در بیانیه‌ای درباره این موضوع گفت: «اینشتین GPT در ترکیب با Data Cloud ما و عمیقاً با Customer 360، از جمله Tableau، MuleSoft و Slack ادغام شده است، درها را به سطح بعدی هوش باز می‌کند و تحولات دیجیتالی را در دنیای جدید هوش مصنوعی ما ایجاد می‌کند. پیشنهاد جدید

Shih گفت که Salesforce بیش از یک سال پیش کار با مدل‌های زبان OpenAI را آغاز کرد، اما هیجان موجود در فضا، جدول زمانی را برای دسترسی زودهنگام به ویژگی‌های جدید به مشتریان تسریع کرد.

تماشا کردن: گرگ مسکوویتز از Mizuho می گوید: هیچ کس انتظار یک راهنمای حاشیه 27٪ از Salesforce را نداشت.

برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

نحوه ذخیره یک مکالمه ChatGPT برای بازدید مجدد

نوشته‌ی بعدی

FLINT Systems اولین ابزار تشخیص چت مبتنی بر هوش مصنوعی زبانی را منتشر کرد

نوشته‌ی بعدی
FLINT Systems اولین ابزار تشخیص چت مبتنی بر هوش مصنوعی زبانی را منتشر کرد

FLINT Systems اولین ابزار تشخیص چت مبتنی بر هوش مصنوعی زبانی را منتشر کرد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

علوم انسانی برای آینده هوش مصنوعی مهم است

علوم انسانی برای آینده هوش مصنوعی مهم است

آگوست 7, 2025
LLMS ، مقیاس گذاری داده ها و پذیرش شرکت

LLMS ، مقیاس گذاری داده ها و پذیرش شرکت

آگوست 7, 2025
وسواس هوش مصنوعی برای ما مهارت های انسانی را برای ما هزینه می کند

وسواس هوش مصنوعی برای ما مهارت های انسانی را برای ما هزینه می کند

آگوست 6, 2025
AI Spurs 'انقلاب' برای برخی از افراد کم بینا

AI Spurs 'انقلاب' برای برخی از افراد کم بینا

آگوست 6, 2025
آیا هوش مصنوعی در انتخاب هدایا خوب است؟

آیا هوش مصنوعی در انتخاب هدایا خوب است؟

آگوست 5, 2025
آیا ابزار هوش مصنوعی چین به همان اندازه خوب به نظر می رسد؟

آیا ابزار هوش مصنوعی چین به همان اندازه خوب به نظر می رسد؟

آگوست 5, 2025

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار