سازمانهای رسانهای به طور مرتب از اشکال هوش مصنوعی و انتخاب الگوریتمی استفاده میکنند – برای مثال، برای شخصیسازی اخباری که به خوانندگان نشان داده میشوند.
مایکل میلر، رئیس اجرایی نیوز کورپ استرالیا.
آقای میلر گفت جولز دلانی، مدیر ارشد فناوری نیوز کورپ استرالیا، رهبری یک گروه کاری هوش مصنوعی را بر عهده داشت که “10 زمینه جدید فرصت های با ارزش برای هوش مصنوعی” را بررسی می کند. آقای دلانی در یک جلسه داخلی در روز سه شنبه در مورد این فناوری صحبت کرد.
آقای میلر گفت: «در هفتههای آینده این فرصتها از طریق کارگاههای متقابل کارکردی بررسی و بازنگری خواهند شد و شامل در نظر گرفتن زمینههایی مانند بینش مصرفکننده، تجربه مشتری و پیشبینی مالی خواهد بود.»
با انتشار برنامه مولد هوش مصنوعی ChatGPT در نوامبر سال گذشته، صحبت ها در مورد هوش مصنوعی – و به طور خاص ChatGPT – بلندتر شده است، بنابراین ارزش دارد که یک مرور کلی از ChatGPT داشته باشید، و اینکه چگونه می توان از آن در فروش، بازاریابی، استراتژی و سایر موارد استفاده کرد. رسانه و سرگرمی.» در این یادداشت آمده است.
“اگر قبلاً این کار را نکرده اید، من شما را تشویق می کنم که ChatGPT را برای خود امتحان کنید.”