Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

کارکنان پشتیبانی Riot پس از استفاده از هوش مصنوعی و تلاش برای سرپوش گذاشتن بر آن، فریاد زدند!

ژوئن 11, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
کارکنان پشتیبانی Riot پس از استفاده از هوش مصنوعی و تلاش برای سرپوش گذاشتن بر آن، فریاد زدند!
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
وقتی یکی از بازیکنان League of Legends یک بلیط پشتیبانی برای Riot ارسال کرد، متوجه شدند که نام یک ربات چت هوش مصنوعی در پاسخ آنها باقی مانده است! این کارمند سعی کرد ایمیل دیگری بفرستد و امیدوار بود کسی متوجه اشتباه آنها نشود.

ربات‌های چت هوش مصنوعی در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته‌اند، با روبات‌هایی مانند ChatGPT که محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و به مردم اجازه می‌دهند در مدت زمان بسیار کوتاهی به سؤالات پاسخ دهند.

با این حال، این بدان معنا نیست که آن پاسخ ها  کامل هستند. در این برهه از زمان، این چت ربات ها بیشتر ابزاری برای استفاده هستند تا راه حلی عالی برای هر مشکلی. مهم نیست که یک ابزار چقدر خوب است، خطای کاربر می تواند منجر به اشتباهات بزرگی شود.

یکی از این نمونه‌ها در یک بلیط پشتیبانی مشاهده شد، یکی که به بازیکن League of Legends قول می‌داد که با یک کارمند Riot مرتبط باشد. پاسخ بسیار انسانی این کارمند به طور تصادفی نام چت ربات هوش مصنوعی را که در آنجا استفاده می‌کردند، گذاشت و آن‌ها سعی کردند با ارسال ایمیل دیگری آن را پنهان کنند و امیدوار بودند که متوجه اولین ایمیل نشوند.

کارکنان پشتیبانی لیگ از هوش مصنوعی برای پاسخ به بازیکنان استفاده می کنند

استفاده از ربات ها و پاسخ های خودکار در پشتیبانی مشتری چیز جدیدی نیست. وقتی نوبت به پاسخگویی به برخی از متداول ترین سؤالات و مشکلات رایج در مورد یک محصول می رسد، داشتن یک ربات که می تواند پاسخ دهد واقعاً می تواند در برخورد با تعداد زیادی مشتری کمک کند.

با این حال، برای کسانی که در مورد یک موضوع خاص یا چیزی کمی جدی تر به کمک نیاز دارند، داشتن کمک یک نماینده واقعی خدمات مشتری می تواند ضروری باشد.

پوستر اصلی مشخص می کرد که آنها از اینکه از هوش مصنوعی برای پاسخ دادن به آنها استفاده شده است عصبانی نیستند، اما بیشتر از این عصبانی هستند که برای آنها فاش نشده که توسط یک شخص واقعی به آنها پاسخ داده نمیشود.

پس از ابراز نگرانی در مورد نحوه برخورد با آنها در رابطه با بلیط خود، این بازیکن پاسخی از سایر کارکنان پشتیبانی Riot دریافت کرد که به استفاده از هوش مصنوعی در این پاسخ پرداخت.

ما هنوز در حال بررسی دقیق اتفاقاتی هستیم که در اینجا رخ داده است، اما پاسخ کوتاه منفی است. نمایندگان منفرد اغلب از ماکروهای شخصی‌سازی‌شده برای کمک به پاسخ سریع‌تر به بازیکنان استفاده می‌کنند، اما ما پاسخ‌ها را با استفاده از هوش مصنوعی نمی‌نویسیم یا هیچ اطلاعات بازیکنی را در هیچ پلتفرم هوش مصنوعی ارسال نمی‌کنیم. این پاسخ مستقیماً خطاب به این بازیکن از Riot Castmoore بود، کسی که بر سایر نمایندگان پشتیبانی نظارت می کند.

این پست در Reddit منفجر شد و پاسخ دیگری را از یک کارمند Riot به همراه داشت.

در حالی که برخی از پاسخ‌های از پیش ذخیره‌شده برای استفاده از عوامل پشتیبانی وجود دارد، طبق گفته Smileyjoe استفاده از هوش مصنوعی در اینجا کاملاً ممنوع است. آنها تأیید کردند که Riot از character.ai (ربات چت که جرقه این جنجال را برانگیخت) استفاده نمی کند و در مورد زمان استفاده از ربات ها شفاف هستند.

همچنین مشخصاً ذکر شد که Riot به بلیط‌های پشتیبانی ارسال شده از بازیکنان اجازه نمی‌دهد «از هر ابزاری خارج از شبکه امن ما عبور کنند» که یکی از بزرگترین نگرانی‌های بازیکنان است.

افراد حاضر در تاپیک با OP موافق بودند و از استفاده از هوش مصنوعی چندان آزرده نشدند. مشکل این است که فاش نشد و چت ربات هوش مصنوعی مانند character.ai بخشی از شبکه امن Riot نیست.

استفاده از یک چت ربات منبع باز یا پولی با هوش مصنوعی می تواند منجر به تعدادی از مسائل امنیتی و افشای اطلاعات مشتری به پلتفرم های دیگر شود، به این معنی که استفاده از این ربات ها برای پشتیبانی از مشتری می تواند منجر به لو رفتن اطلاعات حساب بازیکنان League of Legends شود. و با توجه به اینکه بسیاری از بازیکنان اطلاعات شخصی از جمله کارت اعتباری و اطلاعات حساب بانکی خود را در حساب خود ذخیره می‌کنند، برخی از بازیکنان نگران این موضوع هستند.

برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

روابط اداری در مقابل ChatGPT

نوشته‌ی بعدی

پلاگین های ChatGPT در کار – 10 افزونه برتر برای وکلا

نوشته‌ی بعدی
پلاگین های ChatGPT در کار – 10 افزونه برتر برای وکلا

پلاگین های ChatGPT در کار - 10 افزونه برتر برای وکلا

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

Noma در حال ساخت ابزارهایی برای شناسایی مشکلات امنیتی با برنامه های هوش مصنوعی است

نوامبر 5, 2024

Perplexity یک ردیاب انتخابات راه اندازی می کند

نوامبر 5, 2024

جستجوی ChatGPT هنوز «قاتل گوگل» OpenAI نیست

نوامبر 5, 2024

Coatue یک میلیارد دلار برای شرط بندی های هوش مصنوعی جمع آوری می کند

نوامبر 5, 2024

xAI ایلان ماسک قابلیت های درک تصویر را به Grok اضافه می کند

اکتبر 29, 2024
آیا هوش مصنوعی چهره قمار را خراب می کند؟

آیا هوش مصنوعی چهره قمار را خراب می کند؟

اکتبر 28, 2024

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار