نیتین راکش، مدیر عامل شرکت Mphasis معتقد است که انتخاب یک ماشین هوشمند و هوشمند که می تواند کمک به خودیاری و یکپارچه سازی دیجیتالی را کمک کند یا فعال کند، بسیار مفید است. این شرکت فناوری هندی از خرید شرکت فناوری eBECS Ltd مستقر در بریتانیا، شریک غالب مایکروسافت داینامیکس در منطقه خبر داد.
eBECS دارای جایگاه ویژه ای در راه حل های سفارشی برای سازمان هایی با Microsoft Dynamics 365 به عنوان پایه است. مدیرعامل شرکت همچنین گفت که هر برند اکنون به این فکر میکند که چگونه مستقیمتر به مشتریان تبدیل شود و چگونه مشتریان را جذب کند و چگونه این تعامل را برای روابط بلندمدت بین مشتریان و ارائهدهندگان خدمات حفظ کند.
خرید eBECS بخشی از محوری است که Rakesh به آن اشاره می کند، و این شرکت امیدوار بود که حدود پنج سال پیش روی این بخش کار کند. ما به محوری که از ابر و شناختی نیرو می گیرد می گوییم. من فکر می کنم همه امروز معنی آن را می فهمند. نیتین راکش در مصاحبه ای به HT گفت: به لطف GPT، متوجه شدیم که هوش مصنوعی چه کاری می تواند انجام دهد.
مفاسیس خاطرنشان می کند که آنها مجبور نیستند برای ساخت سیستم هوش مصنوعی خود برای رقابت با Chat GPT تلاش کنند، بلکه باید از خود GPT به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. این کلمه به دنبال راه اندازی اخیر سرویس جدید این شرکت است. ارائهدهنده راهحلهای فناوری اطلاعات، واحد تجاری خود به نام Mphasis.ai را راهاندازی کرد تا از هوش مصنوعی برای کمک به سازمانها برای بهبود بهرهوری و کارایی و باز کردن فرصتهای جدید استفاده کند.
این شرکت همچنین همکاری خود با شرکت راه حل های هوش مصنوعی محاوره ای Kore.ai را اعلام کرد. این شرکت قصد دارد از این سرویس برای ساخت راهحلهایی استفاده کند که به کمک دستیاران مجازی به ارتباط بهتر با مصرفکنندگان کمک کند.
“انسان ها بی تاب هستند، آمازون، گوگل، با عرضه محصول جدید خراب می شوند”
راکش تغییر قابل توجهی در روش انجام تجارت را برجسته کرد. گفت انسان بی تاب است. او بر رقابت نرخ شرکت های فناوری برای ارائه محصول سریعتر از همتایان خود برای حفظ برتری خود در بین مشتریان تأکید کرد.
«انسان ها انسان های بی حوصله ای هستند. چیزی که قبلاً دو یا چهار سال طول میکشید تا یک محصول جدید عرضه شود، اکنون باید سریعتر انجام شود زیرا شخص دیگری نحوه انجام سریعتر آن را فهمیده است. راکش به HT گفت: آمازون با عرضه یک محصول جدید دنیا را خراب می کند، گوگل، فیس بوک، Paytm نیز همینطور هستند – فقط روش انجام تجارت تغییر کرده است.
مدیر عامل شرکت مفاسیس معتقد است که بانکداری، صنعت خودرو و بخش پیچیده بیمه نیز باید تغییر کنند تا پویایی در حال تغییر اطلاعات و فناوری را اتخاذ کنند.
با این حال، ایجاد تغییر در بانک ها بسیار دشوار خواهد بود، زیرا باید در زمانی که سیستم ها کاملاً عملیاتی هستند انجام شود. همانطور که او گفت: “این کمی شبیه تلاش برای تغییر چرخ های یک ماشین در حال حرکت است.” او گفت که یک بانک نمی تواند خدمات خود را برای به روز رسانی سیستم ها و فرآیندها تعطیل کند