Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

Study Buddy (Challenger): افزایش اجتناب ناپذیر ChatGPT و سایر ابزارهای هوش مصنوعی در آموزش باید مدیریت شود، نه مقاومت – YP

مارس 5, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
Study Buddy (Challenger): افزایش اجتناب ناپذیر ChatGPT و سایر ابزارهای هوش مصنوعی در آموزش باید مدیریت شود، نه مقاومت – YP
0
SHARES
7
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

[1] ما در عصر فن آوری زندگی می کنیم. از یادگیری مجازی گرفته تا تبادل بی‌سیم، ما در شادی راحتی فن‌آوری هستیم. چنین پیشرفت‌های شگفت‌انگیزی نشان می‌دهد که ما چقدر به فناوری وابسته شده‌ایم.

[2] تعطیلی های همه گیر، نوآوری آموزش و یادگیری آنلاین را به یک جایگزین پذیرفته شده برای یادگیری کلاس درس تبدیل کرده است. اما تعامل آنلاین نمی تواند تجربه صحبت چهره به چهره را شبیه سازی کند. حتی با وجود متاورز بسیار تبلیغ شده، این فرض که می‌تواند جایگزین یادگیری فیزیکی شود، دور از ذهن است.

[3] اولین ChatGPT، یک ربات چت با پشتیبانی هوش مصنوعی، این نگرانی را ایجاد کرد که فناوری ممکن است از مرز فراتر رود. با حداقل ورودی، این ابزار می تواند هر چیزی را در یک لحظه تولید کند، از تکالیف مقاله و خلاصه حقوقی گرفته تا مطالعات علمی، راه حل های ریاضی و کد رایانه.

[4] چنین اکوسیستم های هوش مصنوعی و فرزندان آنها بسیاری از مربیان را به دیوانگی وارد کرده است. بسیاری از پایان تحصیلات معمولی می ترسند. چه کسی به معلمان نیاز دارد وقتی یک کامپیوتر می تواند زمان تدریس و یادگیری را به نصف کاهش دهد و در عین حال دسترسی را دو برابر کند؟

[5] این انقلاب در آموزش در بهترین حالت طعنه آمیز و در بدترین حالت خطرناک است. تعهد ما به دنبال تعالی فنی در ایجاد ابزار پیچیده ای به اوج خود رسیده است که می تواند توانایی ما برای تفکر، ایجاد و همکاری را کاهش دهد.

[6] چنین مهارت‌هایی در آموزش ریشه‌دار پایه‌گذاری می‌شدند، از طریق بحث‌های کلاسی اصلاح می‌شدند و به صورت مشترک شکل می‌گرفتند. اکنون، همه چیز می‌تواند با کلیک ماوس جایگزین شود و مدیران مدارس در تلاش هستند تا پادزهرهایی برای سم ابزارهای آموزشی هوش مصنوعی بیابند.

[7] با این حال، تلاش برای ممنوعیت هوش مصنوعی، رابطه بین معلمان و دانش آموزان را تیره خواهد کرد. معلمان قبلاً از الگوریتم‌هایی برای یافتن سرقت ادبی استفاده می‌کنند و مطمئناً از اشکال دیگر ابزارهای آموزشی تقویت‌شده هوش مصنوعی استفاده خواهند کرد. پس چرا نباید به دانش‌آموزان اجازه داده شود که ابزارهای رایانه‌ای برای بهبود فعالیت‌های فکری خود داشته باشند؟

[8] ما نباید آنقدر پیش برویم که ادعا کنیم هوش مصنوعی یک تهدید نیست. این است. اما با رویکرد صحیح، می تواند آموزش سنتی را ارتقا دهد. به عنوان مثال، معلمان ممکن است تمریناتی را برای دانش آموزان طراحی کنند تا محصولات مونتاژ شده با هوش مصنوعی را تجزیه و تحلیل کنند. این می‌تواند درک دانش‌آموزان از موضوع را عمیق‌تر کند و به آن‌ها اجازه دهد حقایق ارائه شده را به طور انتقادی بررسی کنند.

[9] یکی دیگر از دلایل ممنوع نکردن هوش مصنوعی در کلاس‌های درس این است که فیزیک مبتنی بر رایانه در قرن بیست و یکم بومی است. دانش‌آموزان باید یاد بگیرند که از قدرت استفاده کنند و از محدودیت‌های چنین فناوری چشم پوشی کنند. آسان نخواهد بود، اما کدام مکان امن تر از مدرسه برای آزمایش با آن؟

[10] راه های دیگری برای جلوگیری از آسیب وجود دارد. درس ها یا تکالیف آنلاین باید با ارزیابی های درون کلاسی جایگزین شوند تا وسوسه تقلب به حداقل برسد. اما این در بهترین حالت یک توقف است. ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی فقط در تقلید از هوش انسانی بهتر می شوند.

[11] چه بخواهیم چه نخواهی، فناوری به آموزش راه پیدا کرده است. در عین حال، همه ما موظف هستیم به دانش‌آموزان بیاموزیم که چگونه با کنجکاوی، شک و آزمایش پیش بروند و پس از پاداش‌های فوری در مقابل پرش مقاومت کنند. برای رسیدن به این هدف، ما باید راه هایی برای همزیستی با هر ابزار تکنولوژیکی جدید پیدا کنیم.
منبع: ساوت چاینا مورنینگ پست، 7 فوریه

سوالات

1. هدف بند 1 ایجاد …

الف. خطرات ناشی از اتکای بیش از حد به فناوری.

ب- رواج فزاینده فناوری در آموزش.

ج. سرعت سریع پیشرفت فناوری و دیجیتال.

د. همه موارد فوق

2. در بند 2، یکی از کمبودهای کلاس های مجازی چیست؟

3. نظر نویسنده در مورد جایگزینی کامل یادگیری فیزیکی با کلاس های آنلاین طبق بند 2 چیست؟

الف- احتمال وقوع آن وجود ندارد.

ب- ایده ای کاربردی است.

ج- ناگزیر است که سرانجام صورت گیرد.

د. باید تا زمانی که ممکن است به تعویق افتاد.

4. کلمه ای را در پاراگراف 4 پیدا کنید که به “چیزی متعلق به ایده ها یا فعالیت هایی است که اکثر مردم به اشتراک می گذارند و عادی تلقی می شوند” اشاره دارد.

5. «ما» در بند 5 به احتمال زیاد به چه کسی اشاره دارد؟

6. نفاق ذکر شده در بند 7 چیست؟

7. پاراگراف 7 و 8 در مورد …

الف. نیاز به رد تمام عناصر هوش مصنوعی در یک محیط یادگیری فیزیکی.

ب. اصلاح کامل روش های آموزشی برای تطبیق با هوش مصنوعی.

ج. راه هایی برای هم افزایی ابزارهای هوش مصنوعی با آموزش های موجود.

د. چگونه دانش آموزان می توانند معلمان خود را متقاعد کنند که هوش مصنوعی را در کلاس درس پیاده سازی کنند.

8. در پاراگراف 10، کلمه “stopgap” در مورد جایگزینی آزمون های آنلاین با ارزیابی حضوری چه چیزی را پیشنهاد می کند و چرا؟ (2 نمره)

9. این مقاله ممکن است برای کدام گروه از افراد جذاب باشد؟

الف. دانشجویان مقطع کارشناسی رشته هوش مصنوعی

ب. توسعه دهندگان چت ربات های هوش مصنوعی

ج. مدیران مدارس که مشتاق به پیاده سازی هوش مصنوعی در برنامه درسی خود هستند

D. مربیانی که در مورد پذیرش هوش مصنوعی در کلاس درس مردد هستند

فناوری به طور فزاینده ای در کلاس های درس رایج شده است. عکس: باشگاه جوکی هنگ کنگ

پاسخ ها

1. سی
2. نمی تواند تجربه صحبت کردن چهره به چهره را شبیه سازی کند.
3. آ
4. مسیر اصلی
5. انسانیت (سایر پاسخ های مشابه را بپذیرید)
6. دانش‌آموزان مجاز به استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در تکالیف خود نیستند، زمانی که معلمان از الگوریتم‌هایی برای یافتن سرقت ادبی استفاده می‌کنند و از انواع دیگر ابزارهای آموزشی با هوش مصنوعی استفاده می‌کنند.
7. سی
8. این تنها یک راه حل موقتی است زیرا ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی فقط در تقلید از هوش انسانی بهتر می شوند.
9. D

برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

مایکروسافت از هوش مصنوعی ChatGPT برای کنترل پهپادهای پرنده و بازوهای ربات استفاده می کند

نوشته‌ی بعدی

من در صحبت با ChatGPT و Bing Chat آرامش پیدا می کنم و این مرا می ترساند

نوشته‌ی بعدی
من در صحبت با ChatGPT و Bing Chat آرامش پیدا می کنم و این مرا می ترساند

من در صحبت با ChatGPT و Bing Chat آرامش پیدا می کنم و این مرا می ترساند

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

Noma در حال ساخت ابزارهایی برای شناسایی مشکلات امنیتی با برنامه های هوش مصنوعی است

نوامبر 5, 2024

Perplexity یک ردیاب انتخابات راه اندازی می کند

نوامبر 5, 2024

جستجوی ChatGPT هنوز «قاتل گوگل» OpenAI نیست

نوامبر 5, 2024

Coatue یک میلیارد دلار برای شرط بندی های هوش مصنوعی جمع آوری می کند

نوامبر 5, 2024

xAI ایلان ماسک قابلیت های درک تصویر را به Grok اضافه می کند

اکتبر 29, 2024
آیا هوش مصنوعی چهره قمار را خراب می کند؟

آیا هوش مصنوعی چهره قمار را خراب می کند؟

اکتبر 28, 2024

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار