Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

چگونه ChatGPT می تواند از تلاش های DE&I پشتیبانی کند

ژوئن 3, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
چگونه ChatGPT می تواند از تلاش های DE&I پشتیبانی کند
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

ظهور فناوری هوش مصنوعی، از جمله ChatGPT، هم هیجان و هم ترس را در محل کار در سراسر کشور برانگیخته است.

در حالی که بسیاری از کارفرمایان پیش بینی می کنند که ابزارهای اتوماسیون کارایی محل کار را افزایش دهند، کارگران ابراز نگرانی کرده اند که این فناوری جایگزین آنها شود. مطالعه اخیر گلدمن ساکس نشان داد که دو سوم مشاغل ایالات متحده در خطر جایگزینی با هوش مصنوعی مولد در آینده هستند.

برخی از کارشناسان محل کار همچنین می گویند که اتوماسیون می تواند تلاش های تنوع، برابری و شمول (DE&I) را خفه کند. دولت بایدن در بحبوحه نگرانی های فزاینده مبنی بر اینکه این فناوری می تواند علیه متقاضیان کار تبعیض قائل شود، در حال بررسی اعمال محدودیت بر ابزارهای هوش مصنوعی است.

مگان اسمیت-برانچ، معاون تیم مسئول هوش مصنوعی در شرکت مشاوره Booz Allen در واشنگتن دی سی، با
SHRM آنلاین در مورد اینکه چگونه ابزارهای هوش مصنوعی، اگر به طور موثر مورد استفاده قرار گیرند، واقعاً می توانند DE&I را بهبود بخشند، اتحاد را تقویت کنند و حفظ را تقویت کنند، و همچنین چگونه کارفرمایان می توانند اختلالات محل کار ناشی از اتوماسیون را کاهش دهند.

SHRM آنلاین: ظهور ChatGPT و سایر ابزارهای اتوماسیون در محل کار باعث شده است که بسیاری از مردم نگران شوند که هوش مصنوعی شغل خود را بگیرد. آیا نگرانی آنها موجه است؟

اسمیت-شاخه: هوش مصنوعی در کوتاه مدت ابزاری برای کمک به نیروی کار در افزایش بهره وری است. انتظار می رود که اختلال کار همراه با معرفی هر فن آوری نوآورانه باشد، بنابراین نگرانی ممکن است موجه باشد اما می تواند به انگیزه نیز تبدیل شود.

در حالی که این اختلال منحصر به فرد نیست، پیشرفت سریع هوش مصنوعی مولد، که نمونه آن ChatGPT است، یک ویژگی متمایز را معرفی می کند: اتوماسیون سریع وظایف در نقش های مختلف، حتی در غیاب زیرساخت تجاری قوی برای تسهیل این تحول. سازمان ها فرصت قابل توجهی برای پذیرش و ادغام یکپارچه این فناوری در عملیات روزانه خود دارند و در نتیجه دستاوردهای نمایی در بهره وری و خلاقیت به دست می آورند.

میم محبوبی که اخیراً تیم ما به آن اشاره می‌کند این است: “هوش مصنوعی جایگزین شغل شما نمی‌شود؛ کسی که می‌داند چگونه از هوش مصنوعی استفاده کند جایگزین شغل شما خواهد شد.” هوش مصنوعی نمی‌تواند جایگزین یا تقلید از تخصص حوزه باشد، اما کسانی که می‌دانند چگونه به طور موثر هوش مصنوعی را اتخاذ کنند، امنیت شغلی خود را نسبت به کسانی که این کار را نمی‌کنند حفظ خواهند کرد. مفهوم سنتی تکیه بر یک پایه آموزشی واحد برای حفظ یک حرفه دیگر قابل تحمل نیست.

در نتیجه، پرورش فرهنگی که یادگیری مستمر را تقویت و پرورش می دهد، نشان دهنده یک تغییر پارادایم محوری برای سازمان هایی است که به دنبال مدیریت موفقیت آمیز این اختلال هستند. افرادی که در مورد جابجایی شغلی بالقوه ابراز نگرانی می کنند، باید فعالانه از مهارت مجدد و ایجاد چنین فرهنگی در سازمان مربوطه خود دفاع کنند.

SHRM آنلاین: اخراج های اخیر

به ویژه در صنعت فناوری، منجر به فرسایش بسیاری از برنامه های DE&I و کاهش استخدام افسران DE&I شده است. اما آیا ظهور فناوری هوش مصنوعی واقعاً از تلاش‌های DE&I در محل کار پشتیبانی می‌کند؟

اسمیت-شاخه: تأثیر هوش مصنوعی که از تلاش‌های DE&I حمایت می‌کند، قبلاً آشکار شده است. تجزیه و تحلیل داده های ناشی از همه گیری COVID-19، نابرابری های عمیقی را که در محل کار حاکم است روشن کرده است. تاکید فعلی بر هوش مصنوعی مسئول، نیاز به برابری و انصاف در سیستم‌های هوش مصنوعی را مورد توجه قرار می‌دهد و تلاش‌های تیم‌های کوچک‌تر و چابک‌تر DE&I را افزایش می‌دهد.

این تمرکز گسترده بر روی “E” و “I” به چالش مداومی می‌پردازد که بسیاری از سازمان‌ها قبل یا بعد از اخراج با آن مواجه بودند. برای مثال، هوش مصنوعی می‌تواند برای اسکن درخواست‌های شغلی برای زبان فراگیرتر یا برای تشخیص زودهنگام کاهش تعامل استفاده شود.

چنین اقدامات مداخله‌ای زودهنگام می‌تواند به‌ویژه برای گروه‌هایی که در طول تاریخ در حوزه‌های انتخاب و نگهداری نادیده گرفته شده‌اند، تأثیرگذار باشد. علاوه بر این، ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به طور موثر برای تقویت اتحاد، رویکردی اثبات شده برای افزایش شمول و حفظ در سازمان ها به کار گرفته شوند.

استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش تعامل به یک عمل رایج تبدیل شده است. با این حال، من قویاً معتقدم که فرصت قابل توجهی برای هوش مصنوعی وجود دارد تا با شخصی‌سازی ابزارها و فعالیت‌های تعامل، انتقال از تعامل صرف به تعلق به درون سازمان‌ها را تسهیل کند.

با این حال، بسیار مهم است که با احتیاط به این انتقال نزدیک شویم. از آنجایی که هوش مصنوعی چارچوب‌های متعارف سازمانی را مختل می‌کند، پرداختن دقیق به برداشت کارکنان از عدالت سازمانی در پیمایش این اختلال ضروری است. به طور همزمان، ایجاد تعادل ظریف در مدیریت اتکای بیش از حد به فناوری برای اهداف تعامل ضروری است.

شناخت موقعیت‌هایی که تعامل انسانی برای حفظ هنجارهای فرهنگی، تضمین عدالت سازمانی و حفظ ایمنی روانی کارکنان ضروری است، ما را قادر می‌سازد تا اولویت‌بندی و استفاده مناسب از فناوری‌های هوش مصنوعی را تعیین کنیم.

SHRM آنلاین: در حالی که به مزایای استفاده از هوش مصنوعی برای پشتیبانی از DE&I اشاره کردید، آیا ممکن است این فناوری این تلاش ها را خفه کند؟ متخصصان منابع انسانی چه چیزی را باید در نظر داشته باشند؟

اسمیت-شاخه: در حوزه نفوذ هوش مصنوعی بر ابتکارات DE&I، این پتانسیل را دارد که یا از پیشرفت پشتیبانی کند یا مانع از پیشرفت شود. عامل حیاتی در تعیین جهتی که یک سازمان طی می کند در ارزیابی ورودی ها نهفته است.

از این رو، وجود یک چارچوب حاکمیتی AI مسئول قوی بسیار مهم است. این چارچوب به عنوان یک نیروی راهنما در ارزیابی تأثیر اخلاقی ورودی ها و خروجی ها عمل می کند و سازمان ها را قادر می سازد تا تصمیمات آگاهانه بگیرند.

هنگام پرداختن به موانع ابتکارات DE&I، برای سازمان‌ها بسیار مهم است که فراتر از ملاحظات فن‌آوری نگاه کنند و اصول اصلی را که هوش مصنوعی می‌تواند آشکار و تداوم بخشد، بررسی کنند. متخصصان منابع انسانی دارای تخصص فراوانی در جهت‌یابی سیاست‌های سازمانی مربوط به اخلاق هستند و بنابراین می‌توانند نقشی محوری در یک تیم مسئول هوش مصنوعی ایفا کنند.

با استفاده از بینش و راهنمایی‌های خود، سازمان‌ها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که ابتکارات هوش مصنوعی آنها با استانداردهای اخلاقی مطابقت دارد و به طور مثبت به اهداف DE&I کمک می‌کند.

به دست آوردن درک جامع از رویکرد تاریخی سازمان شما برای مدیریت اختلالات می تواند به عنوان یک قطب نما با ارزش در هنگام پیمایش فرصت ها و چالش های ناشی از اختلال مداوم ناشی از هوش مصنوعی در نیروی کار و فرآیندهای کاری شما باشد.

به طور مشابه، رویکرد تاریخی یک سازمان به ابتکارات DE&I همچنین تأثیر فناوری بر برنامه های شما را نشان می دهد. زیبایی تکنولوژی در این است که عیب انسان را به طور عینی بزرگ می کند. ما در زمانی زندگی می‌کنیم که فناوری در حال ارائه کتاب بازی در مورد چگونگی رسیدگی به مسائل سیستمی است.

تخصص منابع انسانی در تسهیل همزیستی هماهنگ افراد، سیاست‌ها و ملاحظات اخلاقی در مرکز مدیریت مؤثر تأثیر هوش مصنوعی است، به‌ویژه در زمینه تأثیر تحول‌آفرین هوش مصنوعی بر روی شیوه‌های کاری ما. با استفاده از شایستگی‌های اصلی خود، می‌توانید نقشی اساسی در حصول اطمینان از اینکه اجرای هوش مصنوعی مطابق، از نظر اخلاقی سالم و برای اکوسیستم کلی سازمانی مفید است، ایفا کنید.


برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

مربیان از هوش مصنوعی برای به حداکثر رساندن کارایی استفاده می کنند – مجله Verde

نوشته‌ی بعدی

چرا ChatGPT می تواند موشکی را تحت این سهام فناوری ASX قرار دهد

نوشته‌ی بعدی
چرا ChatGPT می تواند موشکی را تحت این سهام فناوری ASX قرار دهد

چرا ChatGPT می تواند موشکی را تحت این سهام فناوری ASX قرار دهد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

آزمون تورینگ را فراموش کنید ، چالش واقعی هوش مصنوعی ارتباطات است

آزمون تورینگ را فراموش کنید ، چالش واقعی هوش مصنوعی ارتباطات است

جولای 28, 2025
بنا بر گزارش ها ، تسلا به تعهد خود برای ساخت 5000 ربات Optimus در سال جاری پشت سر می گذارد

بنا بر گزارش ها ، تسلا به تعهد خود برای ساخت 5000 ربات Optimus در سال جاری پشت سر می گذارد

جولای 28, 2025

Noma در حال ساخت ابزارهایی برای شناسایی مشکلات امنیتی با برنامه های هوش مصنوعی است

نوامبر 5, 2024

Perplexity یک ردیاب انتخابات راه اندازی می کند

نوامبر 5, 2024

جستجوی ChatGPT هنوز «قاتل گوگل» OpenAI نیست

نوامبر 5, 2024

Coatue یک میلیارد دلار برای شرط بندی های هوش مصنوعی جمع آوری می کند

نوامبر 5, 2024

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار